  • 1. Data: 2005-04-11 06:59:31
    Temat: mandat w sadzie grodzkim - czy policja moza rozszerzyc zarzuty?
    Od: "ms" <s...@p...onet.pl>

    Mam pytanie:
    kilka miesiecy temu nagrali mnie kamerka jak wyprzedzalem na pasach i linii
    ciaglej, zaproponowali 1000 zl i 14 pkt, to podziekowalem i zaprosilem do
    sadu. miejsce to bylo w szczerym polu, a przejscie to bylo dla mieszkancow
    sasiedniej wioski, zeby mogli dojsc do przystanku.
    skad ten 1000 zl skoro z taryfikatora wychodzi 200 + 300 zl?
    zostal spisany protokol zajscia, moja poroba o spotkanie w sadzie ja go
    podpisalem, potem wezwali mnie na przesluchanie i oswiadczyli ze tam byla
    droga w bok i dowalili jeszcze wyprzedzanie na skrzyzowaniu(czyli + 5 pkt
    karnych).
    moje pytanie jest: czy skoro ja na podstawie ich zarzutow poprosilem o
    sprawe w sadzie, jest z tego protokol, to czy oni moga sobie dorzucac
    zarzuty?
    Marek

  • 2. Data: 2005-04-11 10:17:27
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "ms" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Jeśli była droga, to mogą.

  • 3. Data: 2005-04-11 13:19:21
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Użytkownik "ms" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Jeśli była droga, to mogą.

    A jeśli nie było drogi to też mogą ;) Co najwyżej będzie zmiana opisu
    czynu lub uniewinnienie.

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 4. Data: 2005-04-12 15:58:21
    Od: "ms" <s...@p...onet.pl>

    ale czy sa na ten temat jakies przepisy?
    Marek