  • 1. Data: 2004-07-15 18:57:48
    Temat: Wyliczanie odsetek karnych - kalkulator
    Od: "Rafał M" <markii@pocztaWYTNIJ_TO.gazeta.pl>

    Witam

    czy w internecie jest jakis kalkulator zluzacy do wyliczania ustawowych
    odesetek karnych?
    Chodzi mi o taki w ktorym poprostu wpisuje sie kwote i date od ktorego maja
    byc naliczane.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2004-07-15 19:15:43
    Temat: Re: Wyliczanie odsetek karnych - kalkulator
    Od: "treneros" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rafał M" napisał w wiadomości:

> [...]
    > odesetek karnych?
    > Chodzi mi o taki w ktorym poprostu wpisuje sie kwote i date od ktorego

    Kalkulator odsetek ustawowych:

    http://www.infor.pl/kalkulatory/ustawowe.php

    oraz jeszcze inne:
    http://www.infor.pl/kalkulatory/

    --
    Z powazaniem
    -=treneros=-

  • 3. Data: 2004-07-15 19:38:30
    Od: "Big Jack" <A...@q...hfhagb.cy>

    W wiadomości: news:cd6k3d$pk4$1@inews.gazeta.pl
    użytkownik: *Rafał M* napisał(a):

    > czy w internecie jest jakis kalkulator zluzacy do wyliczania
    > ustawowych odesetek karnych?
    > Chodzi mi o taki w ktorym poprostu wpisuje sie kwote i date od
    > ktorego maja byc naliczane.

    Zobacz też http://www.kalkulator.pl/
    Big Jack

    --
    //////
    ( o o) GG: 660675

  • 4. Data: 2004-07-15 20:02:23
    Od: "Rafał M" <markii@pocztaWYTNIJ_TO.gazeta.pl>

    Użytkownik "Rafał M" <markii@pocztaWYTNIJ_TO.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > odesetek karnych?
    > Chodzi mi o taki w ktorym poprostu wpisuje sie kwote i date od ktorego

    Dzieki wszystkim :)

    Pozdrawiam
    Rafal