  • 1. Data: 2004-07-15 20:28:17
    Temat: znak zakazu zatrzymywania
    Od: "R6" <r...@g...pl>

    Do konca nie jestem pewien wiec pytam :))
    - Czy znak zakaz zatrzymywania i postoju ustawiony po prawej stronie drogi
    osiedlowej /zwykla uliczka osiedlowa bez namalowanej linii rozgraniczajacej
    pasy ruchu/ odowiazuje tez po lewej stronie?
    - Czy tabliczka pod znakiem zakazu zatrzymywania i postoju z opisem - "nie
    dotyczy zatoki" mowi konkretnie o jaka zatoke chodzi? tzn czy jakis przepis
    mowi jak konkretnie ma byc oznaczona taka zatoczka ktorej nie dotyczy ww.
    znak?
    pozdro:))

  • 2. Data: 2004-07-17 22:12:28
    Temat: Re: znak zakazu zatrzymywania
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia czw 15. lipca 2004 22:28 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane R6:

> [...]
    > osiedlowej /zwykla uliczka osiedlowa bez namalowanej linii
    > rozgraniczajacej
    > pasy ruchu/ odowiazuje tez po lewej stronie?

    Jeśli to jednokierunkowa, to nie. Jeśli dwukierunkowa, to w przeciwną stronę
    obowiązuje to, co jest ustawione po przeciwnej stronie. Przecież auta jadą
    stamdąd.

    > - Czy tabliczka pod znakiem zakazu zatrzymywania i postoju z opisem - "nie
    > dotyczy zatoki" mowi konkretnie o jaka zatoke chodzi?

    No raczej nie o gdańską :) Pewnie w ulicy co jakiś czas są porobione
    zatoczki do parkowania.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder (numer seryjny #231723)
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 3. Data: 2004-07-20 10:31:47
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "R6" <r...@g...pl> napisał:

    >- Czy znak zakaz zatrzymywania i postoju
    Nie ma takiego znaku ;-) Jest 'z. postoju' i drugi 'z. zatrzymywania'.

    >ustawiony po prawej stronie drogi osiedlowej
    Dotyczy tej strony drogi, po której znak się znajduje (tu: po prawej)

    >"nie dotyczy zatoki" mowi konkretnie o jaka zatoke chodzi?
    Na pewno najbliższa.

    >jak konkretnie ma byc oznaczona taka zatoczka
    Np. znakiem 'parking'

    Artur Golański

  • 4. Data: 2004-07-20 10:31:47
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    Tristan Alder <s...@p...onet.pl> napisał:

    >Jeśli to jednokierunkowa, to nie. Jeśli dwukierunkowa,
    Tu - 'kierunkowość' drogi jest bez znaczenia !

    >obowiązuje to, co jest ustawione po przeciwnej stronie.
    Nieprawda (w tym przypadku).

    Artur Golański