  • 1. Data: 2004-07-15 18:36:52
    Temat: karta sim plus
    Od: "@(-)go2.pl" <""binek1\"@(-)go2.pl">

    Witam Szanownych Grupowiczów po dłuższej nieobecności

    Chciałby poruszyć sprawę kart telefonicznych sim plus.
    Otóż pracuję w sklepie, w którym sprzedajemy (jako dodatkowy asortyment)
    karty doładowywujące do telefonów komórkowych.
    Pewnego razu kupiłem sam w naszym sklepie karte simplus 50złotową.
    Podczas zdrapywania tzw. zdrapki uszkodziły się niektóre z cyfr telekodu
    znajdujące się pod "szarym paskiem farby". Po prostu farba (czy to coś)
    była twarda i źle zchodziła, więc musiałem traszkę moniej scierać.
    Na moje nieszczęście uszkodziły się 2 z 4 ostanich cyfr podobno
    najważnieszych. Próbowałem reklamować tą kartę w salonie Plusa oraz u
    konsultanta telefonicznego ale odprawiono mnie z kwitkiem.
    Powiedzieli mi zebym reklamował w miejscu zakupu. Czyli sam u siebie.:)
    Mój dostawca powiedział, że on nie jest stroną w sporze bo usługę
    wykupuję w Plusie. Błędne koło. Czy ktoś juz maił podobną sytuację? Co
    robić? szkoda 50 zł w błoto wurzucic..:(
    Proszę o radę i słońca wszystkim życzę

    Zbyszek

  • 2. Data: 2004-07-15 18:42:44
    Temat: Re: karta sim plus
    Od: "Egon Olsen" <e...@c...chello.pl>

    Użytkownik "@(-)go2.pl" <""binek1\"@(-)go2.pl"> napisał w wiadomości
> [...]
    > wykupuję w Plusie. Błędne koło. Czy ktoś juz maił podobną sytuację? Co
    > robić? szkoda 50 zł w błoto wurzucic..:(

    Musisz się skontaktować z BOK Polkomtela - podaj im numery, które masz, a
    najlepiej idź do salonu firmowego i daj im tą kartę do łapy, żeby się
    przekonali, ze nie była użyta - BOK Polkomtela powinien uznając reklamację
    zasilić Ci telefon zdalnie.

    pzdr
    eo

  • 3. Data: 2004-07-15 19:10:58
    Od: "@(-)go2.pl" <""binek1\"@(-)go2.pl">

    Użytkownik Egon Olsen napisał:
> [...]
    > najlepiej idź do salonu firmowego i daj im tą kartę do łapy, żeby się
    > przekonali, ze nie była użyta - BOK Polkomtela powinien uznając reklamację

    Byłem, kartę pokazywałem, chciałem się wylegitymowąc żeby się
    uwiarygodnić, nawet telefon i kartę sim chciłałem przedstawić na dowód ,
    ze mam uczciwe zamiary i nie jestem naciagaczem.
    Karta oprócz telekodu ma przcież nr seryjny i kod paskowy. Mozna chyba
    sorawdzić czy teleko był uzyty w celu doładowania. Jestem rozgoryczony
    postepowaniem Plusa...mam tez Tak taka i syn Popa i nigdy nie było
    problemów z icj telekartami.

    Zbyszek

  • 4. Data: 2004-07-15 19:15:57
    Od: "Egon Olsen" <e...@c...chello.pl>

> [...]
    > sorawdzić czy teleko był uzyty w celu doładowania. Jestem rozgoryczony
    > postepowaniem Plusa...mam tez Tak taka i syn Popa i nigdy nie było

    Oczywiście, że mogą sprawdzić bez żadnego problemu. Wiem, bo pracowałem
    tam przez sześć lat. Jeżeli jesteś z Warszawy to udaj sie do Mazowieckiego
    Rejonu Sprzedaży i skontaktuj się z osobą odpowiedzialną za rozwój produktu
    Simplus (jak odchodziłem z pracy był to Radek Gurdała - bardzo pomocny i
    sumienny człowiek. Powinien Ci na 100% pomóc.

    pzdr
    eo

  • 5. Data: 2004-07-15 19:16:46
    Od: "Egon Olsen" <e...@c...chello.pl>

    Użytkownik "Egon Olsen" <e...@c...chello.pl> napisał w wiadomości

    >udaj sie do Mazowieckiego Rejonu Sprzedaży
    >
    > pzdr
    > eo

    Ostrobramska 75c.

  • 6. Data: 2004-07-15 20:44:01
    Od: "Jacek" <j...@U...interia.pl>

    Jestem rozgoryczony
    > postepowaniem Plusa...mam tez Tak taka i syn Popa i nigdy nie było
    > problemów z icj telekartami.

    A ja jakiś czas temu (ponad rok temu) miałem podobny problem z popem, to
    znaczy jedna cyfra uległa częściowemu zniszczeniu. Na szczęście w drugiej
    próbie udało mi sie trfaic w odpowiednią cyfrę :).

    Od tej pory _odkrajam_ naklejkę ;)

    Pozdrawiam
    Jacek

    www.modelerc.glt.pl

  • 7. Data: 2004-07-16 00:56:47
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <cd6kqh$te0$1@hal9000.inds.pl>, @(-)go2.pl wrote:
> [...]
    > sorawdzić czy teleko był uzyty w celu doładowania. Jestem rozgoryczony
    > postepowaniem Plusa...mam tez Tak taka i syn Popa i nigdy nie było

    Złóż w plusie oficjalną PISEMNĄ reklamację z potwierdzeniem odbioru. Opisz
    tam wszystko co tu opisałeś i czekaj co z tego wyniknie.

    (przycinaj cytaty)

    --
    Marcin

  • 8. Data: 2004-07-16 05:47:53
    Od: "@(-)go2.pl" <""binek1\"@(-)go2.pl">

> [...]
    > Simplus (jak odchodziłem z pracy był to Radek Gurdała - bardzo pomocny i
    > sumienny człowiek. Powinien Ci na 100% pomóc.

    Niestety jestem z Czestochowy...
    Tu są bardzo nieprzyjaźni ludzie w plusie. rozmawialem nawet z
    kierownikiem ale idą w zaparte ze reklamację skladać nie do nich ale w
    miejscu zakupu

    Zbyszek

  • 9. Data: 2004-07-16 06:21:29
    Od: "@(-)go2.pl" <""binek1\"@(-)go2.pl">

    Użytkownik Marcin Debowski napisał:

    > Złóż w plusie oficjalną PISEMNĄ reklamację z potwierdzeniem odbioru. Opisz
    > tam wszystko co tu opisałeś i czekaj co z tego wyniknie.

    Dobrzeby było gdybym mógł sie podeprzeć jakimiś przepisami prawa...może
    ktoś coś podpowie..

    Zbyszek

  • 10. Data: 2004-07-16 07:31:49
    Od: "Egon Olsen" <e...@c...chello.pl>

> [...]
    > Tu są bardzo nieprzyjaźni ludzie w plusie. rozmawialem nawet z
    > kierownikiem ale idą w zaparte ze reklamację skladać nie do nich ale w

    Jak będziesz w Katowicach zgłoś się do Rejonu Sprzedaży (nie do salonu
    firmowego, bo tam faktycznie mogą być niepomocni) do człowieka który się
    zajmuje właśnie Simplusem, albo po prostu zadzwoń do Katowic i załatw to
    przez telefon. Numer do Rejonu Sprzedaży podadzą Ci na (22) 607-1000

    pzdr
    eo