  • 21. Data: 2007-03-12 21:09:46
    Temat: Re: Wulgarny nauczycie.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Patryk wrote:
    > Ok. Jutro pujde z nim pogadać tylko wezme ze sobą jakiegoś kolege na świadka
    > żeby potem nie mówił że go zastraszałem bo on jest do tego zdolny a jak to nic
    > nie pomoże to rozpocznę drogę służbową według waszych rad.

    Tak patrzę na te twoje wypowiedzi... Może najpierw idź na jakiś kurs
    języka polskiego, hmm? Będzie więcej pożytku.

  • 22. Data: 2007-03-12 22:17:54
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 12 marca 2007 19:14
    (autor KrzysiekPP
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <M...@n...task.gda.pl>):

    > A skad ten nauczyciel ciebie zna ?

    Obywatel na murze: Rząd jest do dupy.
    Liga Policji Rodowitej: Pan pójdziesz z nami.
    Obywatel ustami: Ale ja pisałem o rządzie Irackim.
    Liga: Dobra, dobra, my już wiemy dobrze, który rząd jest do dupy.

    --
    Jego Ponurość Tristan
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

  • 23. Data: 2007-03-12 22:37:36
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Patryk" <p...@y...com> wrote in message
    > Ale dyrektor nie reaguje na jego zachowanie. On się wyśmiewa zawsze z osób
    > które są ciche i spokojne. Tu nie chodzi nawet o mnie tylko o moją
    > dziewczynę
    > bo ona już nie może go słuchać jak wyzywa wszystkich. Prosze o pomoc co
    > mam
    > robić bo naprawde dyrekcja tutaj nic nie pomoże.

    Wyżej jest kuratorium. Nad kuratorium jest zwykle gazeta wyborcza. On się
    lubują w takich tematach.

  • 24. Data: 2007-03-12 22:38:24
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    > No tak ale ja nie jestem uczniem tej szkoły.

    To niech ona napisze.

  • 25. Data: 2007-03-12 22:39:07
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    > Sorki nie do minesterstwa tylko do kuratorium.

    Na początek wystarczy zwykły list.
    Nagranie zostawcie sobie jako argument.

  • 26. Data: 2007-03-13 00:30:20
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 12-03-2007 o 18:40:07 Patryk <p...@y...com>
    napisał(a):

    > (ciach).

    Chetnie bym tez i ja cos poradzil na nauczycielke mojej siostry. Najpierw
    sie nasluchalem kosmicznych historii, w ktore ciezko uwierzyc. Pozniej sie
    okazalo, ze wszyscy maja z nia problemy. Gnebi uczniow na kazdy mozliwy
    sposob. Najbardziej absurdalne to zakaz notowania na lekcji (kilkoro
    uczniow juz dostalo za notowanie jedynki), ndst. za nieodebranie klasowki
    (klasowka na bdb.), pojawiajace sie z nikad oceny (oczywiscie ndst.),
    niezapowiedziane sprawdziany z materialu, ktory dopiero bedzie wylozony
    (uczniowie nie sa informowani o terminie oraz zakresie wiedzy na
    sprawdzian), gnebienie za napisanie "cm" zamiast "centymetr" (na klasowce
    - za jeden taki blad ocena ndst. ... reszta pracy bezbledna).

    Oczywiscie, byly pisma do dyrekcji (problemy z nauczycielka sa juz od
    blisko 10 lat), byly tez pisma do kuratorium. Rozwiazanie zaproponowane z
    gory bylo bardzo interesujace - calkowity zakaz przynoszenia do szkoly
    urzadzen rejestrujacych dzwiek lub obraz (z telefonami komorkowymi
    posiadajacymi taka funkcje wlacznie). Interesujace ... ale nie
    zaskakujace, gdy sie ma plecy w kuratorium.

    Ktos ma pomysl jak cos takiego ugryzc? Wybiorcza to jedna z opcji. Kto
    moze sie dobrac kuratorium do tylka za zaniedbywanie swoich obowiazkow?

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 27. Data: 2007-03-13 08:08:57
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Patryk" <p...@y...com> napisał w wiadomości

    >A nie wystarczy że większa część klasy potwierdzi to jak on się
    >zachowuje??

    a potwierdzi?
    bo sie moze okazac ze jak przyjdzie co do czego to zostaniesz sam ze swoja
    dziewczyna

  • 28. Data: 2007-03-13 09:07:23
    Od: "chiroproktolog" <c...@o...eu>

    Andrzej Lawa wrote:
    > Tak patrzę na te twoje wypowiedzi... Może najpierw idź na jakiś kurs
    > języka polskiego, hmm? Będzie więcej pożytku.

    Pomysł niezły ale co z nauczycielem? Czy nieuków mozna obrażać bardziej
    niż uków?

  • 29. Data: 2007-03-13 10:12:02
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Patryk napisał(a):
> [...]
    > żeby potem nie mówił że go zastraszałem bo on jest do tego zdolny a jak to nic
    > nie pomoże to rozpocznę drogę służbową według waszych rad.

    nie kolege a dyktafon

    --
    http://www.niesfornazyta.pl/
    Pierwszy stacjonarny czytnik for typu phpBB/phpBBbyPrzemo (windows/linux)

  • 30. Data: 2007-03-13 10:13:33
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Patryk napisał(a):
    > On jest taki że bez powodu potrafi kogoś wyzwać. A dyrekcja nic se nie robi. Ja
    > chcem coś z tym zrobić tylko nie wiem co by było najlepiej abym zrobił.

    a mozesz zacytowac?