  • 1. Data: 2007-03-12 14:10:36
    Temat: Prosze o poradę- spór z byłym pracodawcą
    Od: m...@g...com

    Witam

    Mam prośbę o wyjaśnienie sytuacji która mnie spotkała.Mój poprzedni
    pracodawca zlikwidował moje miejsce pracy, została przeprowadzona
    inwentaryzacja, kierownik refionalny podpisal się pod nią.Po miesiącu
    kiedy juz w ręku miałem swiadectwo pracy oraz PITa zadzwonil do mnie
    i poinformował mnie ze dwa telefony z inwentaryzacji są podmienione i
    każe mi je "kupić"
    Ja nie poczuwam sie do tego, gdyz on byl odpowiedzialny za to zeby to
    sprawdzić
    Moje pytanie brzmi czy jego roszczenia maja jakąs podstawe czy sa
    bezzasadne
    Proszę rownież o uzasadnienie waszej odpowiedzi
    Sprawa dosc pilna gdyż jestem z nim umówiony na jutro

    Pzdr
    Marcin Wietecha

  • 2. Data: 2007-03-12 17:03:49
    Temat: Re: Prosze o poradę- spór z byłym pracodawcą
    Od: pit <p...@o...eu>

    m...@g...com napisał(a):
> [...]
    > bezzasadne
    > Proszę rownież o uzasadnienie waszej odpowiedzi
    > Sprawa dosc pilna gdyż jestem z nim umówiony na jutro

    no jeżeli kierownik podpisał protokół, że wszystko jest ok, to może
    sobie teraz żądać. szczerze mówiąc, jeśli masz kopię tego protokołu
    zdawczego, to nawet nie musisz się do niego fatygować.

  • 3. Data: 2007-03-12 18:51:38
    Od: m...@g...com

    > no jeżeli kierownik podpisał protokół, że wszystko jest ok, to może
    > sobie teraz żądać. szczerze mówiąc, jeśli masz kopię tego protokołu
    > zdawczego, to nawet nie musisz się do niego fatygować.

    A jesli moglbys mi podac jakas podstawe tego, bo zdaje sobie sprawe ze
    tak jest ale chcialbym sie podeprzec jakims paragrafem

  • 4. Data: 2007-03-12 20:24:00
    Od: piotr <p...@o...eu>

    m...@g...com napisał(a):

    > A jesli moglbys mi podac jakas podstawe tego, bo zdaje sobie sprawe ze
    > tak jest ale chcialbym sie podeprzec jakims paragrafem

    ale tutaj nie potrzeba żadnych paragrafów. są pieczątki, podisy, data
    sporządzenia dokumentu i to wystarczy.