  • 1. Data: 2007-03-12 16:05:35
    Temat: Zalanie mieszkania
    Od: bebek <j...@p...onet.pl>

    Sasiad zalal mi mieszkanie. Jego mieszkanie jest wlasnoscia gminy, ja
    jestem wlascicielem swojego. Oboje nie mamy ubezpieczonych mieszkan.
    Jaki jest sposob na naprawienie szkody? Podobno wspolnota
    mieszkaniowa, do ktorej naleze, ma obowiazek ubezpieczyc swoje
    mieszkania.

    pozdrawiam
    bebek

  • 2. Data: 2007-03-12 17:33:12
    Temat: Re: Zalanie mieszkania
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    bebek napisał(a):
> [...]
    > Jaki jest sposob na naprawienie szkody? Podobno wspolnota
    > mieszkaniowa, do ktorej naleze, ma obowiazek ubezpieczyc swoje

    Nie, ale skoro zalanie nastąpiło z winy sąsiada (jak twierdzisz) to on
    powinien zapłacić. A jak nie chce - to do sądu.