  • 1. Data: 2007-03-12 13:09:10
    Temat: wynajem mieszkania a zaświadczenie o zatrudnieniu
    Od: "42" <p...@g...com>

    Witam.
    Załóżmy, że chce wynająć mieszkanie. Czy wynajmujący ma prawo zażądać
    ode mnie zaświadczenia o zatrudnieniu? Czy nie powinno mu wystarczyć,
    że
    w umowie najmu zobowiązuję się do płacenia należności?
    Czy są podstawy prawne do takiego postępowania?

    Pozdrawiam
    w.

  • 2. Data: 2007-03-12 13:22:47
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu 42 porozsypywal nastepujace haczki:
    > Załóżmy, że chce wynająć mieszkanie. Czy wynajmujący ma prawo zażądać
    > ode mnie zaświadczenia o zatrudnieniu?
    Pewnie tak
    > Czy nie powinno mu wystarczyć, że w umowie najmu zobowiązuję się do płacenia
    należności?
    Powinno. Co nie zmienia faktu ze moze sobie zazadac dowolnego kretynizmu
    > Czy są podstawy prawne do takiego postępowania?
    A chcesz wynajac to mieszkanie czy nie?
    --
    badzio

  • 3. Data: 2007-03-12 13:29:02
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "42" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Czy wynajmujący ma prawo zażądać ode mnie zaświadczenia o zatrudnieniu?

    wolno mu, ty natomiast nie masz obowiazku mu nic takiego okazywac,on
    natomiast w zwiazku z tym nie ma obowiazku wynajac ci mieszkania, ot takie
    zabezpieczenie dla niego czy aby napewno jestes wyplacalny, choc i to
    raczej dla spokojnosci jego sumienia

  • 4. Data: 2007-03-13 13:39:38
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

> [...]
    > że
    > w umowie najmu zobowiązuję się do płacenia należności?
    > Czy są podstawy prawne do takiego postępowania?

    Zapamietaj sobie, ze o podstawy prawne to mozesz pytac wszelkiego rodzaju
    komunistyczne/poskomunistyczne/x-ktores tam RP urzedy/firmy.

    Wlasciciel chce sprawdzic twoja zdolnosc kredytowa. Czy bank ma podstawe prawna
    sprawdzania twoja zdolnosc kredytowa zanim ci pozyczy 500zl?? Chce milion
    papierow, a ty chcesz wynajac mieszkanie za kilkaset tysiecy zl i nie chcesz dac
    glupiego papierka o zatrudnieniu?? Wleziesz do mieszkania i powiesz, ze nie masz
    kasy, masz to w dupie i bedziesz mieszkal za darmo, a wlascicel bedzie tracil.
    Jedz na zachod, szybko cie wyprostuja z podstaw prawnych.