  • 1. Data: 2008-08-03 12:38:02
    Temat: Wspolne konto bankowe i problemy
    Od: "dexth" <d...@i...pl>

    Mam wspolne konto w banku z bylym mezem. W maju 2008 dostalismy rozwod, maz
    dostal nakaz eksmisij a juz nie mieszkamy razem przymanjniej od wrzesnia
    2006. Przegapilam sprawe i nie zglosilam w urzedzie skarbowym zmiany mojego
    konta. Wlasnie na to konto dostalam zwrot podatku. Nastapilo to 23 lipca, a
    maz wyplacil pieniadze z tego konta 24 lipca. Czy mam jakies szanse na
    odzyskanie tych pieniedzy? czy raczej sie pogodzic ze strata, ktora jest
    przez moje niedopatrzenie.

    Przez caly czas trwania tego rachunku maz nie wplacil na to konta zadnej
    kwoty. Nie mam pretensji do banku, bo konto bylo wspolne.

    pozdr monika

  • 2. Data: 2008-08-03 13:34:38
    Temat: Re: Wspolne konto bankowe i problemy
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    dexth wrote:
> [...]
    >
    > Przez caly czas trwania tego rachunku maz nie wplacil na to konta zadnej
    > kwoty. Nie mam pretensji do banku, bo konto bylo wspolne.

    jedynie poprzez sąd i komornika.
    wspólne konto nie oznacza wspólne pieniądze.

  • 3. Data: 2008-08-03 14:20:21
    Od: Mecenas <m...@o...pl>

    dexth pisze:
> [...]
    >
    > Przez caly czas trwania tego rachunku maz nie wplacil na to konta zadnej
    > kwoty. Nie mam pretensji do banku, bo konto bylo wspolne.

    Przecież zwrot podatku dotyczy dochodów za 2007r. a wówczas byliście
    jeszcze małżeństwem i była wspólność majątkowa.
    Musisz jeszcze dokonać podziału majątku dorobkowego, a w Twoim przypadku
    pozostaje tylko droga sądowa.

    Pozdrawiam
    Michał

  • 4. Data: 2008-08-03 14:50:42
    Od: "dexth" <d...@i...pl>

    Użytkownik "Mecenas" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    [........]

> [...]
    > jeszcze małżeństwem i była wspólność majątkowa.
    > Musisz jeszcze dokonać podziału majątku dorobkowego, a w Twoim przypadku

    Dzieki. A do jakiego adu nalezy zlozyc pozew?

    Monika

  • 5. Data: 2008-08-03 19:34:58
    Od: Mecenas <m...@o...pl>

    dexth pisze:
    > Użytkownik "Mecenas" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Dzieki. A do jakiego adu nalezy zlozyc pozew?
    >
    > Monika

    W miejscu zamieszkania.
    Pozdrawiam
    Michał

    PS. Jeżeli będziesz potrzebowała więcej szczegółów to na prv.