  • 1. Data: 2008-08-03 12:10:19
    Temat: Jak powinna zachowac sie policja?
    Od: "Maurycy123" <m...@p...onet.pl>

    Witam.

    Naogladalem sie w TVN Turbo programu "Wypadek przypadek" (czy jakos tak).
    Przyjezda Policja do kolizji:
    1. Sprawdza trzezwosc kierowcow.
    2. Sprawdza dokumenty.
    3. Wystawia mandat winnemu.

    A teraz troche rzeczywistosci.

    Niedawno mielismy kolizje. Gosc wyjechal samochodem ciezarowym z
    podporzadkowanej i zderzakiem przeoral nam polowe samochodu:
    Jako, ze samochod firmowy, mamy obowiazek wzywac Policje.
    Przyjechala Policja i jak tylko dowiedzieli sie, ze sie dogadalismy to
    stwierdzili, ze jakby co, ich tu nie bylo.
    Kolega troche sie zdenerwowal i powiedzial na glos pare mysli.
    Wtedy laskawie spisali notatke. W miedzyczasie wyszlo na jaw, ze gosc nie ma
    nowego ubezpieczenia przy sobie.
    Jego szef przywiozl je dopiero po godzinie.
    Policjant nawet nie potrafil opisac uszkodzen w samochodzie (nie wiedzial co
    to jest tylny slupek).

    I teraz pytanie:
    Czy w telewizji zachowanie policji bylo tylko na pokaz?
    Czy tez w naszym przypadku trafilismy na jakis niekompetentnych policjantow?

    Pozdrawiam.
    Maurycy123.

  • 2. Data: 2008-08-03 12:20:42
    Temat: Re: Jak powinna zachowac sie policja?
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Maurycy123 pisze:
> [...]
    > Czy w telewizji zachowanie policji bylo tylko na pokaz?
    > Czy tez w naszym przypadku trafilismy na jakis niekompetentnych policjantow?

    trafiliscie na niekompetentnych policmajstroof. w samochod mojej mamy
    pod blokiem klient wjechal w bok (samochod mamy stal, nie poruszal sie).
    gliniarz chcial wmowic nam ze nasz samochod poruszal sie w bok pod katem
    90st ;) zmiekl jak wrocilem z aparatem i porobilem pare fotek. sprawca
    dostal 500pln + 6pkt za spowodowanie kolizji ;)

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 3. Data: 2008-08-03 12:32:43
    Od: "Maurycy123" <m...@p...onet.pl>

    > zmiekl jak wrocilem z aparatem i porobilem pare fotek. sprawca dostal
    > 500pln + 6pkt za spowodowanie kolizji ;)

    Cos w tym jest. Wlasnie jak zabralem sie za robienie zdjec to dopiero sie
    ruszyli.
    Tak siedieli w samochodzie i czekali az powiemy, ze moga sobie jechac.

  • 4. Data: 2008-08-03 12:41:00
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Sun, 3 Aug 2008 14:10:19 +0200, Maurycy123 napisał(a):

    > I teraz pytanie:
    > Czy w telewizji zachowanie policji bylo tylko na pokaz?
    > Czy tez w naszym przypadku trafilismy na jakis niekompetentnych policjantow?

    W telewizji wszystko jest na pokaz... Trafiliscie na normalnych (czytaj :
    typowych u nas policjantow)
    --
    marcin

  • 5. Data: 2008-08-03 13:30:31
    Od: pakalk <p...@g...com>

    On 3 Sie, 14:32, "Maurycy123" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > Cos w tym jest. Wlasnie jak zabralem sie za robienie zdjec to dopiero sie
    > ruszyli.
    > Tak siedieli w samochodzie i czekali az powiemy, ze moga sobie jechac.

    Czekali, ze zalatwicie to miedzy soba i nie beda musieli punktow
    przyladowac gosciowi.

  • 6. Data: 2008-08-03 14:32:07
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 3 Sie, 15:30, pakalk <p...@g...com> wrote:

    > Czekali, ze zalatwicie to miedzy soba i nie beda musieli punktow
    > przyladowac gosciowi.

    Tu pisza ze policjanci musza wyrabiac norme i dzienna dawke mandatow
    wypisac a tu sie okazuje ze to mile chlopaki. Notki nie spisza,
    punktow nie dadza, tylko sie samochodem przejechali.

  • 7. Data: 2008-08-03 15:13:55
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela 03 sierpień 2008 16:32
    (autor SzalonyKapelusznik
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak:
    <6...@5...goo
    glegroups.com>):

    > Tu pisza ze policjanci musza wyrabiac norme i dzienna dawke mandatow
    > wypisac a tu sie okazuje ze to mile chlopaki. Notki nie spisza,
    > punktow nie dadza, tylko sie samochodem przejechali.

    No widzisz. Ja też miałem kiedyś stłuczkę i ja byłem nabuzowany, przeciwnik
    nabuzowany, a przyjechała Policja i sami nas namawiali do porozumienia i do
    rozjechania się po przyjacielsku.

    --
    Tristan

  • 8. Data: 2008-08-03 16:28:29
    Od: "Maurycy123" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > przeciwnik
    > nabuzowany, a przyjechała Policja i sami nas namawiali do porozumienia i

    Nie bylo problemu z dogadaniem sie.
    Chodzi mi tylko o to jak powinna postapic Policja.
    W telewizji pieknie i ladnie a zycie co innego.
    W koncu jak przyjechali to cos powinni zrobic.
    Narzekaja, ze malo zarabiaja.
    Ale teraz juz wiem dlaczego.
    Jaka praca taka placa.

  • 9. Data: 2008-08-03 17:38:56
    Temat: [ot] Re: Jak powinna zachowac sie policja?
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Maurycy123 pisze:

> [...]
    > Chodzi mi tylko o to jak powinna postapic Policja.
    > W telewizji pieknie i ladnie a zycie co innego.
    > W koncu jak przyjechali to cos powinni zrobic.

    najlepsze jest to ze oni nic z tych pieniedzy z mandatow nie dostaja.
    bierze je skarboofka. wiec za nim one do nich wroca to zdarza wyzywic
    stado darmozjadow aparatu panstwa ;)

    SlawcioD

  • 10. Data: 2008-08-03 17:59:06
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela 03 sierpień 2008 18:28
    (autor Maurycy123
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g74mi2$huk$1@news.onet.pl>):

    > Nie bylo problemu z dogadaniem sie.
    > Chodzi mi tylko o to jak powinna postapic Policja.

    Walnąć od razu mandat? Hutek narzekał, że czekają na dogadanie się, a nie
    wlepiają punktów.

    --
    Tristan