  • 1. Data: 2008-08-03 14:44:17
    Temat: Warunkowa zgoda
    Od: Pawel Debski <p...@e...usun.pl.to>

    Szanowni Państwo!

    Jeden gościu chce ode mnie zgodę, potrzebną urzędowo. Zasadniczo nie
    chcę mu robić na poprzek, ale człowiek nie jest do końca poważny, więc
    jak by co chciałbym móc ją odwołać. Jak napisać w dokumencie urzędowym
    coś w stylu:

    "Zgoda niniejsza jest ważna, dopóki Pan X jest miły i uprzejmy, a jak
    będzie mi znowu śmiecie na działkę wrzucał, albo gumy palił, albo
    inaczej podpadnie, to zgodę mogę cofnąć i szałerek ma być migiem rozebrany"

    (ref. Prawo budowlane + rozporządzenie ministra o warunkach technicznych
    tego i owego)

    Z poważaniem
    PD

  • 2. Data: 2008-08-03 16:28:04
    Temat: Re: Warunkowa zgoda
    Od: "witek67" <w...@o...pl>

    Użytkownik "Pawel Debski" napisał w wiadomości
[...]

    nie wiem czy takie warunki przejdą, równie dobrze mozesz tam umieścić "...
    jak pan X pierdnie to pozwolenie wygasa....."
    albo wyrażasz zgode na coś albo nie. a too czym piszesz wywalanie śmieci czy
    palenie gum to inna bajka,

    pozdrawiam witek

  • 3. Data: 2008-08-03 18:12:30
    Od: Pawel Debski <p...@e...usun.pl.to>

    witek67 wrote:
> [...]
    > co? w stylu:
    >
    > "Zgoda niniejsza jest wa?na, dopóki Pan X jest mi^(3)y i uprzejmy, a jak
    > be^dzie mi znowu ?miecie na dzia^(3)ke^ wrzuca^(3), albo gumy pali^(3), albo
    > inaczej podpadnie, to zgode^ moge^ cofn?? i sza^(3)erek ma by? migiem rozebrany"
    >

    > Z powa?aniem
    > PD
    >

    > nie wiem czy takie warunki przejd?, równie dobrze mozesz tam umie?ci? "...
    > jak pan X pierdnie to pozwolenie wygasa....."
    > albo wyra?asz zgode na co? albo nie. a too czym piszesz wywalanie ?mieci czy

    Ja też nie wiem, ale to nie mój problem. Mój problem to, że nie mam
    pomysłu jak to zgrabnie napisać, żeby brzmiało prawnie-naukowo,
    niekoniecznie zgodnie z prawem.

    Coś kombinowałem z zasadami współżycia społecznego, ale miałem nadzieję,
    że mają Państwo lepsze pomysły.

    Z poważaniem
    PD

  • 4. Data: 2008-08-03 19:22:58
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Sun, 03 Aug 2008 20:12:30 +0200, Pawel Debski napisał(a):

> [...]
    > niekoniecznie zgodnie z prawem.
    >
    > Coś kombinowałem z zasadami współżycia społecznego, ale miałem nadzieję,

    Rzecz w tym, że w takim przypadku albo zgodę udzielasz albo nie. Nie ma
    czegoś takiego jak zgoda warunkowa.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 5. Data: 2008-08-03 21:53:02
    Od: "marian w" <k...@b...pl>

    Użytkownik "Pawel Debski" <p...@e...usun.pl.to> napisał w
    wiadomości news:4895c444$1@news.home.net.pl...
[...]

    daj sasiadowi do podpisania weksel in blanco i wtedy daj mu zgode

  • 6. Data: 2008-08-04 09:22:06
    Od: pakalk <p...@g...com>

    On 3 Sie, 23:53, "marian w" <k...@b...pl> wrote:
> [...]
    > tego i owego)
    >
    > daj sasiadowi do podpisania weksel in blanco i wtedy daj mu zgode

    Ja bym od razu mu psa zastrzeli...