    From: "dexth" <d...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wspolne konto bankowe i problemy
    Date: Sun, 3 Aug 2008 14:38:02 +0200

    Mam wspolne konto w banku z bylym mezem. W maju 2008 dostalismy rozwod, maz
    dostal nakaz eksmisij a juz nie mieszkamy razem przymanjniej od wrzesnia
    2006. Przegapilam sprawe i nie zglosilam w urzedzie skarbowym zmiany mojego
    konta. Wlasnie na to konto dostalam zwrot podatku. Nastapilo to 23 lipca, a
    maz wyplacil pieniadze z tego konta 24 lipca. Czy mam jakies szanse na
    odzyskanie tych pieniedzy? czy raczej sie pogodzic ze strata, ktora jest
    przez moje niedopatrzenie.

    Przez caly czas trwania tego rachunku maz nie wplacil na to konta zadnej
    kwoty. Nie mam pretensji do banku, bo konto bylo wspolne.

    pozdr monika