  • 21. Data: 2010-12-08 06:31:13
    Temat: Re: Wózkarnia w bloku spółdzielczym
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    news:idlgvv$b21$1@node1.news.atman.pl...

    > Myślec zacznij i nie pisz takich głupot bo jeszcze ktoś
    > uwierzy, zastosuje i będzie miał potem problemy.
    > To co radzisz w pewnych okolicznościach może zrobić administrator
    > a nie zwykły lokator bloku. Jak to zrobi lokator to może się
    > spodziewać oskarżenia i w sadzie będzie próbował zbić wycenę
    > poszkodowanych. Temat "użytkowania w sposób niezgodny z
    > przeznaczeniem" w tym przypadku sądu nie zainteresuje.

    zacznij czytac ze zrozumieniem :-)
    WOZKARNIA - mowi ci cos ta nazwa? i jej przeznaczenie?

  • 22. Data: 2010-12-08 06:32:30
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Mógłbyś podać podstawę prawną takiego działania administracji?
    > Wiesz, czy tam było napisane wcześniej, że nie wolno wstawić roweru czy
    > wiadra, jak ktoś wstawiał...? Rzecz pozostawiona stanowi czyjąś własność -
    > zakładam, że rzecz, a nie jakiś śmieć wstawiony z zamiarem wyzbycia się.
    > Co to znaczy, że administrator sobie wyrzuci?

    "...do dnia ... zgodnie z obowiazujacym regulaminem uzytkowania wozkowni..."
    Mowi ci to cos?

  • 23. Data: 2010-12-08 06:55:17
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-12-08 07:31, Misiek pisze:

    > zacznij czytac ze zrozumieniem :-)
    > WOZKARNIA - mowi ci cos ta nazwa? i jej przeznaczenie?

    CHLEBAK - jak myślisz, do czego służy?

    --
    spp

  • 24. Data: 2010-12-08 07:37:16
    Od: "Danusia" <j...@w...pl>

    > Zmylna wrote:
    >
    > Zostaw kartkę przy smietniku złomiarzom,
    > że tu i tam jest zmywarka na złom i jakies ramy.

    I to jest zdecydowanie najlepsze rozwiązanie spośród wszystkich tu
    zaproponowanych.

    pozdr

  • 25. Data: 2010-12-08 07:54:31
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Misiek" <p...@o...pl> napisał w
    > "...do dnia ... zgodnie z obowiazujacym regulaminem uzytkowania
    > wozkowni..."

    A skąd założenie, że był tam regulamin wózkowni, a jak nie było?

  • 26. Data: 2010-12-08 08:43:39
    Od: Zmylna <p...@m...pl>

    > Zostaw kartkę przy smietniku złomiarzom,
    > że tu i tam jest zmywarka na złom i jakies ramy.

    Musiałbym zostawić od razu klucz do kladki :]

  • 27. Data: 2010-12-08 09:06:40
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    > Użytkownik "Misiek" <p...@o...pl> napisał w
    >
    > A skąd założenie, że był tam regulamin wózkowni, a jak nie było?

    a jak nie bylo to juz ich problem i blad
    z zasady - wozkarnia sluzy do przechowywania wozkow, rowwerownia do
    przechowywania rowerow, a chlebak jak sama nazwa wskazuje sluzy do
    noszenia... granatow <lol>

  • 28. Data: 2010-12-08 10:40:21
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-12-08 07:31, Użytkownik Misiek napisał:

    > zacznij czytac ze zrozumieniem :-)
    > WOZKARNIA - mowi ci cos ta nazwa? i jej przeznaczenie?

    Zacznij wreszcie myśleć, jakaś kolekcja służy do "mania
    i podziwiania" a jak wpadnie złodziej to nie masz prawa
    go zabić tak samo jak nie masz prawa dysponować cudzymi
    przedmiotami zgromadzonymi w wózkowni.

    Pozdrawiam

  • 29. Data: 2010-12-08 10:41:47
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-12-08 10:06, Użytkownik Misiek napisał:

    > a jak nie bylo to juz ich problem i blad
    > z zasady - wozkarnia sluzy do przechowywania wozkow, rowwerownia do
    > przechowywania rowerow, a chlebak jak sama nazwa wskazuje sluzy do
    > noszenia... granatow <lol>

    Sanki też będziesz wyrzucał ?
    Zacznij wreszcie myśleć zamiast pisać głupoty.

    Pozdrawiam

  • 30. Data: 2010-12-08 15:18:57
    Od: "gk" <g...@g...pl>

    Użytkownik "Zmylna" <p...@e...com.pl> napisał w wiadomości

    > Dzieki za porade.

    Jeśli można to się podepnę z pytaniem do tematu. Sytuacja trochę inna, ale
    temat podobny.
    W piwnicy jest pomieszczenie zwane pralnią, ale nigdy jako pralnia nie było
    wykorzystywane, brak jest też jakiegokolwiek wyposażenia. Żona spodziewa się
    dziecka i chętnie przez jakiś czas trzymalibyśmy tam wózek (mieszkamy na 4
    piętrze, blok bez windy).
    Czy i w jaki sposób można by to załatwić? Pytaliśmy już u administratora,
    owszem jest możliwość wynajęcia całego pomieszczenia o ile wszyscy
    mieszkańcy się zgodzą (w to wątpię) i jeśli będę płacić opłatę miesięczną w
    wysokości ok 70-80 zł (dość duże pomieszczenie). Tą opłatę wolałbym wydać na
    coś innego (pieluchy, zabawki czy pokarm dla dziecka), a zgody tak jak
    pisałem, raczej nie da się uzyskać od wszystkich. Z drugiej strony,
    pomieszczenie jest przeznaczone dla mieszkańców, ale z tego co wiem nikt
    poza administratorem nie ma do niego klucza. Proszę o radę co można by
    zrobić.
    Pozdrawiam,
    Grzegorz

    ps. Do swojej piwnicy wózek nie zmieści się, a wózkarni w bloku nie ma,
    przynajmniej ja o niej nie słyszałem.