  • 1. Data: 2010-12-06 13:45:50
    Temat: Trademark na zdjęciu do sprzedaży
    Od: grzessiek <g...@p...onet.pl>

    witam serdecznie,

    czy moge, bez obaw o to ze lamie prawo, sprzedawac zdjecia mojego
    autorstwa, na ktorych widnieja znaki towarowe i zastrzezone (np. logo
    hotelu marriott, restauracji mcdonalds, redakcji gazety wyborczej itp.).

    nie wiem czy to ma znaczenie, ale budynki te bylyby glownym tematem
    zdjec - tzn. nie mam na mysli panoram miasta.

    g.

  • 2. Data: 2010-12-06 16:22:56
    Temat: Re: Trademark na zdjęciu do sprzedaży
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "grzessiek" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > nie wiem czy to ma znaczenie, ale budynki te bylyby glownym tematem
    > zdjec - tzn. nie mam na mysli panoram miasta.

    Moim zdaniem tak, bowiem logo reklamowe i fotografia artystyczna to
    zupełnie różne pola eksploatacji.