  • 51. Data: 2010-12-12 17:15:11
    Temat: Re: Wózkarnia w bloku spółdzielczym
    Od: Zmylna <p...@e...com.pl>

    On Fri, 10 Dec 2010 12:48:08 +0100, JeSt <o...@w...eu> wrote:

    > No właśnie,może zbyt łatwo się unosisz? Obrażasz sąsiadów tak jak
    > powyżej pisząc ludzie w cudzysłowie?
    > Z tym psem ogrodnika też jakoś głupio.
    > Może wreszcie z nami pogadaj po ludzku i grzecznie?

    Chyba kolega nie czytał moich postów ale napisze jeszcze raz.
    Chodziłem do wszystkich mieszkańców klatki, w której znajduje się
    wózkarnia a wiedziałem skądinąd, że mają do niej klucz.
    Wszyscy bez wyjątku odmówili pożyczenia klucza na czas dorobienia (30min
    ?). Klucz dostałem dopiero po interwencji miłej Pani z administracji,
    która osobiście po pracy poszła razem ze mną jeszcze raz i w końcu jedna
    osoba klucz pożyczyła choć z bólem.
    Nie należę do osób, które najpierw wszczynają awanturę choć przyznam, ze
    kilka razy miałem na to ochotę jak usłyszałem od posiadacza klucza, ze nie
    interesuje go to, że mieszkam na 4 piętrze i żona będzie musiała wnosić
    tam wózek - generalnie mój problem. Stanowisko tego Pana było jasne -
    wózkarnia jest nasza bo w naszej klatce. Jak kolego nazwał byś taką osobę
    ? Pomimo tego wszystkiego nikogo nie obraziłem choć wkurzony byłem dość by
    to zrobić. W ramach ciekawostki napisze Ci jeszcze, że w klatce tej
    mieszka człowiek, z którym znam się odkąd mieszkam w tym bloku i który dał
    by mi klucz ale rodzina tak na niego wpłynęła, że zaczął kłamać, że klucza
    nie ma (dorosły facet).
    Dokładnie ta sama walka teraz o uprzątnięcie.

    --
    Zmylna

  • 52. Data: 2010-12-12 17:19:30
    Od: Zmylna <p...@e...com.pl>

> [...]

    nie ma (dorosły facet).
    Dokładnie ta sama walka teraz o uprzątnięcie.

    PS.
    Poza tym ludzie nie zachowują się tak, że jak administracja o coś prosi w
    ogłoszeniu to oni je zrywają i mają w głębokim poważaniu.
    Dodam, ze ogłoszeń bylo już może z 5 :]

    --
    Zmylna

  • 53. Data: 2010-12-13 08:14:46
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

> [...]
    > sanki i takie drobiazgi wyleciały na chwilę na zewnątrz,
    > pralki, lodówki, meble i inne zbędne dziadostwo zostało
    > ładnie złożone pod ścianami jedne na drugie.
    > Każdy lokator który wpadał na poprzeszkadzać lub sprawdzić
    > co i dlaczego robimy dostawał kazanie na temat chamstwa
    > mieszkającego w bloku marginesu który nie uszanuje tak
    > poważnego pomieszczenia i zagraca je meblami, pralkami i
    > lodówkami. Słowa protestu nie było a po 30 minutach jedna
    > trzecia pomieszczenia stała pusta.
    > Ale do trzeba mieć rozum a nie pseudo rozumek niedowartościowanego

    No coz, dzieki za komplement (chozi o okreslenie "nastolatka")
    O "pseudo rozumek niedowartosciowanego..." - coz, nie sadz wszystkich po
    sobie :-)
    Tematu nie zmieniam, temat ciagle ten sam (brak rowerowni tudziez wozkowni w
    bloku w ktorym kiedys i jedno i drugie bylo). Tyle. Reszta twojego postu bez
    komentarza...

  • 54. Data: 2010-12-13 08:16:48
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    Użytkownik "gk" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A jak to formalnie zrobić?

    Formalnie? Hmm - zalezy czy to jeszcze "blok spoldzielczy" czy juz
    "wspolnota mieszkaniowa". Chociaz tak na prawde w obu pzypadkach sposob
    postepowania jest podobny. W pierwszym przypadku piszesz pismo do
    spoldzielni w tej sprawie, w drugim przypadku powinienes udac sie na Walne
    Zgromadzenie i na nim postawic taki wniosek.

  • 55. Data: 2010-12-13 08:54:28
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-12-13 09:14, Użytkownik Misiek napisał:

    > No coz, dzieki za komplement (chozi o okreslenie "nastolatka")

    Jeśli uważasz toza komplement to gratujuje.

    > O "pseudo rozumek niedowartosciowanego..." - coz, nie sadz wszystkich po
    > sobie :-)

    W tym przypadku to chyba ty próbujesz mnie osądzić swoja miarą.

    > Tematu nie zmieniam, temat ciagle ten sam (brak rowerowni tudziez
    > wozkowni w bloku w ktorym kiedys i jedno i drugie bylo). Tyle. Reszta
    > twojego postu bez komentarza...

    :-)

    Pozdrawiam

  • 56. Data: 2010-12-13 08:59:58
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-12-12 18:19, Zmylna pisze:

> [...]
    > nie ma (dorosły facet).
    > Dokładnie ta sama walka teraz o uprzątnięcie.
    Obawiam się, że walczyć będzie do upadłego, tzn gdy w końcu Ty
    odpuścisz. Przedstawiona przez Ciebie sytuacja jasno dowodzi, że jesteś
    JEDYNĄ zainteresowaną wózkarnią osobą, a przeciwko sobie masz
    pozostałych lokatorów którym obecny stan rzeczy odpowiada. Formalnie
    masz prawo domagać się opróżnienia wózkarni, ale oni też mają formalnie
    prawo zgłosić wniosek o przekwalifikowanie tego pomieszczenia na inną
    funkcję. Niestety to są uroki mieszkania w budynku wielorodzinnym.

    > PS.
    > Poza tym ludzie nie zachowują się tak, że jak administracja o coś prosi
    > w ogłoszeniu to oni je zrywają i mają w głębokim poważaniu.
    > Dodam, ze ogłoszeń bylo już może z 5 :]
    Patrz wyżej. Oni po prostu działają w swoim interesie, jakkolwiek
    pojętym. Wasze interesy są sprzeczne, tyle że ich jest więcej.

    --
    MZ