  • 1. Data: 2010-12-07 08:23:14
    Temat: Wózkarnia w bloku spółdzielczym
    Od: Zmylna <p...@m...pl>

    Witam wszystkich.
    Mam pytanie. Nie dlugo powiekszy mi sie rodzinka wiec zaczalem orientowac
    sie czy w bloku, w ktorym mieszkam jest wozkarnia.
    Okazalo sie, ze owszem jest jedna dla wszystkich mieszkancow bloku.
    Problem polega na tym, ze jest ona zarzucona doslownie wszystkim - stara
    zmywarka, ramy rowerowe, zderzak od samochodu itd. Miejsca na wozek brak.
    Poszedlem do administracji i poprosilem o rozwiazanie problemu.
    Administracja wywiesila kilka razy kartke, na ktorej napisane bylo, ze
    prosza mieszkancow o usuniecie rzeczy, ktore nie powinny znajdowac sie w
    wozkarni w przeciwnym razie zostana wywiezione na zwalke. Niestety nie
    dosc, ze ludzie nic sobie z tego nie robia to jeszcze beszczelnie zrywaja
    informacje za kazdym razem kiedy ona sie pojawi. Sytuacja ta trwa juz
    jeskis czas, a administracja mowi, ze nic wiecej nie mooga zrobic bo
    wozkarnia nalezy do wszystkich. Przy czym przyznaja (administracja), ze
    obecnie pomieszczenie uzytkowane jest niewlasciwie.

    Bardzo prosze o porade co moge zrobic. A moze nic nie moge ?

    --
    Paweł Dacka
    Mago S.A.

  • 2. Data: 2010-12-07 09:04:05
    Temat: Re: Wózkarnia w bloku spółdzielczym
    Od: "andrzej" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Zmylna" <p...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Bardzo prosze o porade co moge zrobic. A moze nic nie moge ?

    Ja bym napisał do administracji pismo (za potwierdzeniem odbioru), że prosisz u
    umożliwienie korzystania z pomieszczenia wózkarni, za którą płacisz, od dnia
    xx.xx.xxxx a po tym terminie zlecisz sprzątnięcie, wywóz i utylizację
    znajdujących się tam przedmiotów a kosztami obciążysz administrację.

    --
    andrzej

    Renowacja schodów www.nowe-schody.prv.pl

  • 3. Data: 2010-12-07 09:27:10
    Od: "NKAB -" <n...@W...gazeta.pl>

    andrzej <n...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > xx.xx.xxxx a po tym terminie zlecisz sprzątnięcie, wywóz i utylizację
    > znajdujących się tam przedmiotów a kosztami obciążysz administrację.

    No nie, to nie tak.
    Wózkarnia to własność wspólna więc najpierw musiałby uzyskać pisemną
    zgodę mieszkańców dot. rezygnacji z tej własności a następnie,
    niestety na własny koszt zrobić porządek.

    Jeśli chce aby tam zapanował porządek to powinien udać się
    do administratora i wyegzekwować to. Oczywiście na początku powinna
    to być forma prośby, bo tak jest kulturalniej i łatwiej on to zaakceptuje.

    Andrzej.

  • 4. Data: 2010-12-07 09:30:33
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-12-07 10:04, Użytkownik andrzej napisał:

> [...]
    > płacisz, od dnia xx.xx.xxxx a po tym terminie zlecisz sprzątnięcie,
    > wywóz i utylizację znajdujących się tam przedmiotów a kosztami obciążysz

    Genialny pomysł.
    Nie zapomnij wynająć firmy ochroniarskiej żeby cię obroniła
    w trakcie tego "sprzątania" i fachowca rzeczoznawcę który
    obfotografuje i wyceni każdy przedmiot, będzie ci to potrzebne
    do ustalania wysokości odszkodowań na rzecz właścicieli.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2010-12-07 10:16:45
    Od: Zmylna <p...@m...pl>

> [...]
    > do administratora i wyegzekwować to. Oczywiście na początku powinna
    > to być forma prośby, bo tak jest kulturalniej i łatwiej on to

    Chodze juz tak 3 miesiac z mizernym rezultatem. Ruchy administracji
    sprowadzaja sie do wywieszenia kartki z informacja dla mieszkancow, ktora
    po kilku godzinach jest zrywana. I to koniec.

    --
    Zmylna

  • 6. Data: 2010-12-07 10:59:23
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 7 Gru, 09:23, Zmylna <p...@m...pl> wrote:
    > Bardzo prosze o porade co moge zrobic. A moze nic nie moge ?

    Sąsiad z bloku naprzeciwko miał podobny problem.
    Też był szereg informacji i apeli, w końcu sąsiad wypieprzył cały
    bajzel na korytarz piwniczny (wózkownia była w ślepym zaułku korytarza
    i tam akurat było na to miejsce). Krzyk potem był i pyskówki ale że
    zrobił to dyskretnie, mógł więc palić głupa że on nie ma z tym nic
    wspólnego ;)
    Jakieś 10% bałaganu znalazło właścicieli i zniknęło, reszta leżała
    dobry rok aż przy okazji porządków wiosennych syf zniknął w
    przepastnym wnętrzu kontenera.
    Tak więc szkoda zdrowia i czasu na papierowe użeranie się z kretynami,
    trzeba wziąć sprawy w swoje ręce ;)
    Albo trzymać wózek na półpiętrze/w mieszkaniu jak ja to robię, nikomu
    nie wadzi i jest wygodnie, chyba że masz niepewną okolicę i wózek może
    się ulotnić...

    Pzdr.
    L.

  • 7. Data: 2010-12-07 11:04:09
    Od: Zmylna <p...@m...pl>

    > Jakieś 10% bałaganu znalazło właścicieli i zniknęło, reszta leżała
    > dobry rok aż przy okazji porządków wiosennych syf zniknął w
    > przepastnym wnętrzu kontenera.

    Hmm, no jest to jakis pomysl. Obawiam sie tylkom, ze stane sie wrogiem
    publicznym nr. 1 :] Niestety cale geriatria, ktora tam mieszka i
    zapomniala co to dzieci czeka tylko na cos takiego zeby zaatakowac :]

> [...]
    > Albo trzymać wózek na półpiętrze/w mieszkaniu jak ja to robię, nikomu
    > nie wadzi i jest wygodnie, chyba że masz niepewną okolicę i wózek może
    Niestety mieszkam na 4 pietrze a klatki sa bez polpieter (krecone schody).
    W mieszkaniu miejsca niet. Gdybym mial takie opcjie to nie zawracal bym
    sobie glowy tymi kretynami.

    --
    Using Opera's revolutionary email client: http://www.opera.com/mail/

  • 8. Data: 2010-12-07 11:25:59
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 7 Gru, 12:04, Zmylna <p...@m...pl> wrote:
    > Hmm, no jest to jakis pomysl. Obawiam sie tylkom, ze stane sie wrogiem
    > publicznym nr. 1 :] Niestety cale geriatria, ktora tam mieszka i
    > zapomniala co to dzieci czeka tylko na cos takiego zeby zaatakowac :]

    No to piszę, dyskretnie :]
    Jeżeli nie ma tam nic cięższego niż złomiasta zmywarka to dwójka ludzi
    upora się z tym w 10 minut, myślę że nietrudno znaleźć taką chwilę
    kiedy nikogo nie ma w piwnicy ;)

    Pzdr.
    L.

  • 9. Data: 2010-12-07 11:56:45
    Od: Zmylna <p...@m...pl>

    > No to piszę, dyskretnie :]
    > Jeżeli nie ma tam nic cięższego niż złomiasta zmywarka to dwójka ludzi
    > upora się z tym w 10 minut, myślę że nietrudno znaleźć taką chwilę
    > kiedy nikogo nie ma w piwnicy ;)

    he, problem jest tego typu, ze wozkarnia znajduje sie na pietrze pierwszej
    klatki bloku. Czyli w miejscu ktoredy wszyscy chodza do mieszkan. To jak
    sie domyslasz nieco komplikuje sprawe :]

    --
    Zmylna

  • 10. Data: 2010-12-07 13:02:30
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

> [...]
    > obfotografuje i wyceni każdy przedmiot, będzie ci to potrzebne
    > do ustalania wysokości odszkodowań na rzecz właścicieli.

    Wozkarnia jest uzytkowana w sposob niezgodny z jej przeznaczeniem.
    Rzeczy ktore tam sie znajduja nie powinny sie tam znajdowac. Administracji
    (czyli formalnie zarzadce budynk mimo ze jest to zapewne wspolnota
    Mieszkaniowa) nie powinno to interesowac i moze (po wywieszeniu takiegoz
    ogloszenia - ze do dnia ... zgodnie z obowiazujacym regulaminem uzytkowania
    wozkowni ludzie maja usunac znajdujace sie tam inne niz wozki rzeczy.
    Tyle. Po tym terminie wywalaja i wsio.
    Jest tez druga mozliwosc - na najblizszym walnym zebraniu poruszyc ta
    kwestie i "grzecznie poprosic" o wysprzatanie (czytaj usuniecie zalegajacych
    gratow) pomieszczenia nie sluzacego za przechowalnie 'antykow".