  • 31. Data: 2005-09-28 01:44:44
    Temat: Re: Włamanie do pokoju hotelowego podczas snu
    Od: atlanta <m...@f...com>

    Przemek R... wrote:

    > to znajdz wolne pokoje w sopocie w okolicach festiwalu :-)

    Ale to raptem wyjatek. Tak samo nie znajdziez w Czestochowie podczas
    pielgrzymek. Zaraz pozniej poziom spada do ponizej 65%, co jest uznawane
    za dobry i pozadany wynik.

  • 32. Data: 2005-09-28 01:46:54
    Od: atlanta <m...@f...com>

    Przemek R... wrote:

    > rozboj- kradziez z uzyciem sily (niekoniecznie fizycznej)

    > ponizej to wykroczenie

    > no to tym bardziej nie bylo wina hotelu jezeli ten czlowiek wczesniej
    > przebywal w hotelu a nie wszedl
    > tak po prostu z ulicy i nie poszdl bezposrednio do twojego pokoju. Zressta
    > jezeli to duzy hotel
    > to nawet nie ma szans na to by sprawdzac kazdego goscia. Jak sobie to
    > wyobrazasz?

    Jezeli jest to wiekszy hotel, to tym bardziej wiedzial jakie srodki
    zastosowac.

    Widze ze rosnie nam nowy specjalista od hotelarstwa. :-P

  • 33. Data: 2005-09-28 01:52:14
    Od: atlanta <m...@f...com>

    Przemek R... wrote:

    > a jak hotel mialby zabezpieczyc sie przed wlamaniem przez goscia hotelowego
    > do innego goscia?
    >

    > P.

    Lancuchem na drzwiach za 20 zlotych. Starczy?

    Zreszta Golebiewskiego stac na elektroniczne zamki otwierane karta
    magentyczna przez goscia. Takie zamki sa standardem od ponad dekady.
    Twarde master key (czyli fizycznie klucz wkladany pod spodem - nachyl
    sie od strony podlogi zeby zobaczyc) posiada tylko wybrany pracownik.

  • 34. Data: 2005-09-28 01:53:21
    Od: atlanta <m...@f...com>

    Robert Tomasik wrote:

    > Użytkownik " 666" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    > się dopiero zacznie ciekawy casus ;)))
    >
    > Butelkę, by to działamy stawiamy za drzwiami. Złodziej musiał by te
    > drzwi najpierw obejść, by się na niej wywalić.

    A nie lepiej postawic butelke z procentami przed drzwiami? ;-)

  • 35. Data: 2005-09-28 01:59:28
    Od: atlanta <m...@f...com>

    Przemek R... wrote:

    > po pierwsze udowodnienia winy hotelu, , po drugie cale szczescie ze malo
    > gdzie hotele maja takiobowiazek, wyoraz sobie ze gosc dostaje zawalu, wzywa
    > karetke upada na ziemie, licza
    > sie sekundy,, dobrego lancuhcha kopnieciem nie zerwiesz, bo chyba chodzi ci
    > o dobry lancuch a nei jakas
    > ozdobe?

    W kazdym hotelu jest przecinak do lancucha. W przypadku sztywnego skobla
    jest to duzy przecinak, a w dodatku przecina sie go dwa razy (z gory
    gorna czesc, i z dolu dolna). Operacja trwa 5 sekund.

    O tym wie kazdy kierownik i konserwator htelu, oraz policjant i prawnik. :-P

  • 36. Data: 2005-09-28 16:27:54
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > Twarde master key (czyli fizycznie klucz wkladany pod spodem - nachyl sie
    > od strony podlogi zeby zobaczyc) posiada tylko wybrany pracownik.

    sluchaj ty nie wiesz jak te drzwi sie otwieraly, ktos sie wlamal to jest
    faktem, pytam
    w jaki sposob hotel ponosi odpowiedzialnosc za to? Gosc hotelowy widzial
    jakie sa zabezpieczenia
    i zgodzil sie na takie warunki.

    w czym zawinil hotel (zalozenie ze jest to spory hotel) i nie pisz o zamku,
    bo to nie ma znaczenia teraz.

    P.

  • 37. Data: 2005-09-28 16:29:05
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Jest. Hotel ma obowiazek zapewnic minimum bezpieczenstwa. A juz napewno,
    > kiedy byly takie przypadki poprzednio. A w Golebiewskim z Mikolajkach bylo
    > mnostwo.

    i moge sie zalozyc o kazde pieniadze ze te minimum byly zapewnione. I jestem
    przekonanay ze jedyna osobe
    ktora prawnie mozna zmusic do zaplaty za nocleg bedzioe ten zlodziej a nie
    hotel.

    P.

  • 38. Data: 2005-09-28 16:31:41
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Jezeli jest to wiekszy hotel, to tym bardziej wiedzial jakie srodki
    > zastosowac.
    >
    > Widze ze rosnie nam nowy specjalista od hotelarstwa. :-P

    nie rosnie, tylko skonczyl techn hotelarskie i bywal w takich hotelach, po
    rpostu nei wyobrazam sobie
    by hotelarz ( i jest to niedopuszczalne ) legotymowal kazdego przy wejsciu
    czy lazil za nim.

  • 39. Data: 2005-09-28 17:46:53
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    mOOhozol wrote:
    > 3. Nie wiem czym się różni włamanie od rozboju itd.

    Włamanie wiąże się z przecięciem łańcucha, przestrzeleniem zamka, wykopaniem
    drzwi z futryny, etc. Jak drzwi były zamknięte "na klamkę" to jest to
    zwykła kradzież (i głupota).

    --
    Paweł Sakowski <p...@s...pl>

  • 40. Data: 2005-09-29 19:26:27
    Od: kim <n...@c...net>

    Przemek R... wrote:

    > sluchaj ty nie wiesz jak te drzwi sie otwieraly,

    Nie ma znaczenia jak sie otwieraly. Zabezpieczenie musi byc adekwatne do
    ryzyka. A te zna tylko Golebiewski. Albo raczej, "az zna".
    W tym wypadku nie bylo. Zakladamy oczywiscie ze gosc zamknal w sposob
    jaki byl dostepny.

    > ktos sie wlamal to jest
    > faktem, pytam
    > w jaki sposob hotel ponosi odpowiedzialnosc za to?

    W taki, ze hotel ma obowiazek zapewnic minimum bezpieczenstwa gosciowi.
    To minimum bedzie inne na Balutach, a inne w Koziej Wolce.

    > Gosc hotelowy widzial
    > jakie sa zabezpieczenia
    > i zgodzil sie na takie warunki.

    Ale nie godzil sie na wlamanie. A to pozostawalo pod kontrola
    Golebiewskiego. Przynajmniej do czasu kiedy nie zamontowali zamkow ORAZ
    skobli adekwatnych ro ryzyka.

    > w czym zawinil hotel (zalozenie ze jest to spory hotel) i nie pisz o zamku,
    > bo to nie ma znaczenia teraz.

    Od zamku i skobla zaczyna sie.