  • 71. Data: 2005-10-07 03:07:06
    Temat: Re: Włamanie do pokoju hotelowego podczas snu
    Od: brenda <b...@y...co.uk>

    Przemek R... wrote:

    > jakie kurwa dodatkowej blokady? Co ty bys chcial straznika z kalaszem?
    > Jest zamek, jest "skobel", jsa kamery, czego oczekujesz?

    spokojnej nocy. Czy to tak duzo?
    Zwlaszcza ze to wlasnie oferuje Golebiewski, a nie napady.

    > blokada jest zeby zaspokoic takich cwelow jak Ty. Ponownie pytam , w tym
    > konretnym przypadku
    > jak fakt posiadania przez hotel dobrych zabepieczen

    Kto powiedzial ze dobre. Skoro zlodziej nie mial klopotu z otwarciem
    zamknietego zamka, to nie sa to zadne dobre zabezpieczenia. Ciekawe ile
    napadow maja orcznie...

    > i jak widac nie
    > skorzystanie z nich przez ofiare
    > wplynelo na pograzenie sie hotelu.

    Wplynelo - tak, ale nie zwalania to hotelu w zadnym wypadku od
    odpowiedzialnosci za napad. Zanim zacznisz zwalac wine na ofiare, to
    ustal wine hotelu. W koncu to hotel pierwszy wyszedl z oferta.

    > konretnie podstawa porawna, konretny art,

    zajrzyj do kc idioto.

    > zamek, skobel, kamery, czego jeszcze oczekujesz?

    bezpieczenstwa adekwatnego do ryzyka.
    Ryzyka znanego Golebiewskiemu juz wczesniej.

    > jak jest otwarty to mozna, piszacy nie stwierdzil ze byl pozamykany,

    zamek zamyka automatycznie wejscie z zewnatrz. Jedyne co gosc ma zrobic,
    to trzasniecie drzwiami.

    > a z
    > opisu zabezpieczen wynika ze trezba by rozwalic dwrzi
    > by owtorzyc te blokade, cytuje _ "NIE MA ZADNEJ MOZLIWOSCI ODBLOKOWANIA TEGO
    > OD STRONY ZEWNETRZNEJ
    > NAWET KARTA MAGNETYCZNA"
    >

    > P.

    Nie ma to znaczenia dla ustalebnia winy hotelu, bo jest to dodatkowe
    zabezpieczenie. Nie wywiazali sie z obowiazku zabezpieczenia pierwotnego.

  • 72. Data: 2005-10-07 11:08:41
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > spokojnej nocy. Czy to tak duzo?
    > Zwlaszcza ze to wlasnie oferuje Golebiewski, a nie napady.

    JAKIEJ BLOKADY DODATKOWO OCZEKUJESZ, CZY JA ZADALEM TAK TRUDNE
    PYTANIE????????
    JAKIEJ BLOKADY?

    > Kto powiedzial ze dobre. Skoro zlodziej nie mial klopotu z otwarciem
    > zamknietego zamka, to nie sa to zadne dobre zabezpieczenia. Ciekawe ile
    > napadow maja orcznie...

    A nie przyslzo Ci na mysl cwelu glupi ze nie zablokowal drzwi ? Czy
    rozmowaca sie tym pochwalil?
    Bo ja bym zaraz sie rzucal ze wszystko bylo poza myklane, ale jezeli nie to
    bym siedzial cicho bo by spotkala mnie wtedy
    pewnie sprawa karna za pomowienie hotelu,

    > Wplynelo - tak,

    w jaki konkreewtnie sposob wplynelo na jego
    pograzenie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!
    konretnie

    >ale nie zwalania to hotelu w zadnym wypadku od odpowiedzialnosci za napad.

    hotel nie moze ponosic w tym wypadku winy bo zrobil wszystko co bylo wjego
    mocy, malo tego dzieki kamerom
    jak zalzoyciel watku stwoerdzil zatrzymano sprawce.

    >Zanim zacznisz zwalac wine na ofiare, to ustal wine hotelu. W koncu to
    >hotel pierwszy wyszedl z oferta.

    a to zbrodnia, jak smial sie zareklamowac, posiadajac zamki otwierane na
    karte doatkowe blokady i kamery!
    A to dopiero zbrodniarze

    > zajrzyj do kc idioto.

    prosze podac podstawe prawna nie bede czytac kilku set artykulow wiedzac ze
    i tak nie znajde niczego
    co potwierdzi twoje teze.
    nie dziwi mnie wiec ze sam tego nie podasz. (tak jak to bylo w przypadku
    prawa karnego, czy ustawy o prawach autorskich)

    > bezpieczenstwa adekwatnego do ryzyka.
    > Ryzyka znanego Golebiewskiemu juz wczesniej.

    konretni ejkego zabezpieczenia, jak sobie to wyobrasz? Czy ja tak trudne
    pytanie zadaje?
    JUZ WIEM BEZPIECZENSTWO ADEKWATNE DO RYZYKA, pytam wiec
    JAK MAJA ZAPEWNIC TE BEZPIECZENSTWO, konretnie!

    > zamek zamyka automatycznie wejscie z zewnatrz. Jedyne co gosc ma zrobic,
    > to trzasniecie drzwiami.

    do tego sluzy kartta magnetyczna procz tego jest blokada(niezalezna ktora
    nie otworzysz od zewnatrz niczym)

    czyli jakiego ? Konretnie

    P.

  • 73. Data: 2005-10-07 11:49:45
    Od: classics <s...@m...com>

    Przemek R... wrote:

    > JAKIEJ BLOKADY DODATKOWO OCZEKUJESZ, CZY JA ZADALEM TAK TRUDNE
    > PYTANIE????????
    > JAKIEJ BLOKADY?

    http://images.amazon.com/images/P/B0000DD698.01-A3TQ
    3OIW6NTQKL._SCMZZZZZZZ_.jpg

    > A nie przyslzo Ci na mysl cwelu glupi ze nie zablokowal drzwi ?

    Przeciesz mowisz buraczku ze drzwi zamykaja sie automatycznie.

    > Czy
    > rozmowaca sie tym pochwalil?

    Przy zamontowaniu normalnego zamka hotelowego zlodziej nie powinien miec
    mozliwosci otworzenia z zewnatrz. Nie powinno to wymagac dodatkowych
    czynnosci przez goscia. Trzaska drzwiami i wszystko.
    Taka rzecz nie zdarzyla sie u Golebiewskiego.

    > Bo ja bym zaraz sie rzucal ze wszystko bylo poza myklane, ale jezeli nie to
    > bym siedzial cicho bo by spotkala mnie wtedy
    > pewnie sprawa karna za pomowienie hotelu,

    Tera ujawniasz ze nie tylko nie wiesz jaka jest definicja niedbalstwa,
    ale i pomowienia. :-P

    > w jaki konkreewtnie sposob wplynelo na jego
    > pograzenie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!
    > konretnie

    Nastapilo wlamanie.

    > hotel nie moze ponosic w tym wypadku winy bo zrobil wszystko co bylo wjego
    > mocy,

    Nie tylko ze nie zrobil wszystko, ale wykazal skrajna pogarde dla
    bezpiecznestwa goscia odmawiajac wydania 20 zlotych na dodatkowy skobel.

    > malo tego dzieki kamerom
    > jak zalzoyciel watku stwoerdzil zatrzymano sprawce.

    Tak, zatrzymano PO ZDARZENIU a nie PRZED. Widzisz roznice?

    > a to zbrodnia, jak smial sie zareklamowac, posiadajac zamki otwierane na
    > karte doatkowe blokady i kamery!
    > A to dopiero zbrodniarze

    Zbrodnia nie jest. Po prostu oferta powoduje odpowiedzialnosc cywilna,
    zwlaszcza kiedy dojdzie do zawarcia umowy. Nastepuje to automatycznie.

    > prosze podac podstawe prawna nie bede czytac kilku set artykulow wiedzac ze
    > i tak nie znajde niczego
    > co potwierdzi twoje teze.

    Wiec po co dyskutujesz, skoro wiesz i tak ze zawsze masz racje, buraczku?

> [...]
    > pytanie zadaje?
    > JUZ WIEM BEZPIECZENSTWO ADEKWATNE DO RYZYKA, pytam wiec
    > JAK MAJA ZAPEWNIC TE BEZPIECZENSTWO, konretnie!

    Chocby takie:
    http://images.amazon.com/images/P/B0000DD698.01-A3TQ
    3OIW6NTQKL._SCMZZZZZZZ_.jpg

    > do tego sluzy kartta magnetyczna procz tego jest blokada(niezalezna ktora
    > nie otworzysz od zewnatrz niczym)

    ...ktora wymaga oddatkowej czynnosci, podczas kiedy Golebiewski za te
    same pieniadze mogl zainstalowac automatyczne zamki.

    > czyli jakiego ? Konretnie

    Zaytaj Golebiewskiego jak to mozliwe ze jego super bezpieczne zamki
    mozna otworzyc w srodku nocy i po cichu.

  • 74. Data: 2005-10-07 14:52:31
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > http://images.amazon.com/images/P/B0000DD698.01-A3TQ
    3OIW6NTQKL._SCMZZZZZZZ_.jpg

    ja pierdziele, mial takie zabepieczenie tyle ze nie widoczne, w omawianym
    przypadku nie zostal nilt napadniety
    przy otwarciu drzwi, po z atym gdy nikt sie za dzrwiami nie odyzywa nie mamy
    pwnosci, zawsze mozna na rcepcje zadzwonic
    bo sa kamery, w TYM KONRETNYM PRZYPADKU brak JAKIEGO ZABEZPIECZENIA
    przyczynil sie do kradziezy???????????????????????
    ?????????????????????????????

    > Przeciesz mowisz buraczku ze drzwi zamykaja sie automatycznie.

    zamek standardowy ktory jest otwierany karta procz tego jest dodatkowa
    bloada, czy ty cwelu chociaz czytasz posty na ktore odpisujesz?
    Bo pisze o tym ktorys raz z kolei.

> [...]
    > czynnosci przez goscia. Trzaska drzwiami i wszystko.
    > Taka rzecz nie zdarzyla sie u Golebiewskiego.

    debil jestes, brak slow, a bluzgac na grupie nie wypada. Dodatkowa
    czynnosc w tym przypadku polegala na przekreceniu dzyndzla podobnie
    jak w przypadku skobla zalozenie tego srebrnego okraglego na zaczep.
    Przypadku twojego skobla gosc ma wiecej roboty.

    > Tera ujawniasz ze nie tylko nie wiesz jaka jest definicja niedbalstwa, ale
    > i pomowienia. :-P

    Nie tzeba kogos falszywie o przestepstwo oskarzyc by miec do czynienia z
    pomowieniem, wiec akurat ty nie wiesz o czym bredzisz.
    Z niedbalstwem natomiast mieli do czynienia najprawdopodobniej twoi rodzice
    gdy Cie "tworzyli".

    !!!!!!!!!!

    > Nastapilo wlamanie.

    debil

    > Wiec po co dyskutujesz, skoro wiesz i tak ze zawsze masz racje, buraczku?

    bo ludze sie ze chociaz jedna swoja "racje" udowodnisz, ludze sie ze nie mam
    do czynienia z imbecylem, . tylko ludze

    > Chocby takie:
    > http://images.amazon.com/images/P/B0000DD698.01-A3TQ
    3OIW6NTQKL._SCMZZZZZZZ_.jpg

    byl niewidoczny skobel (dodatkowa blokada)

    > ...ktora wymaga oddatkowej czynnosci, podczas kiedy Golebiewski za te same
    > pieniadze mogl zainstalowac automatyczne zamki.

    a ten skobel to niby nie wymaga dodatkowej czynnosci ?

    P.

  • 75. Data: 2005-10-08 01:05:03
    Od: leeds <n...@w...net>

    Przemek R... wrote:

    TQ3OIW6NTQKL._SCMZZZZZZZ_.jpg

    > ja pierdziele, mial takie zabepieczenie tyle ze nie widoczne,

    widze ze technika hotelarstwa nie nauczyli roznic pomiedzy zamkami. :-P

    > w omawianym
    > przypadku nie zostal nilt napadniety
    > przy otwarciu drzwi, po z atym gdy nikt sie za dzrwiami nie odyzywa nie mamy
    > pwnosci, zawsze mozna na rcepcje zadzwonic

    W tym wypadku zdaje sie gosc obudzil sie widzac kogos w drzwiach, przy
    czym te drzwi zamknal przed spaniem. Widzisz roznice?

    > bo sa kamery, w TYM KONRETNYM PRZYPADKU brak JAKIEGO ZABEZPIECZENIA
    > przyczynil sie do kradziezy???????????????????????
    > ????????????????????????????????????????????????????
    ?????????????????????????????

    adekwatnego.

    Zadzwon do pana Golebiewskiego i zapytaj o szczegoly. Zacznij od pytania
    prosto z mostu, ile zgwalcen kobiet bylo w jego hotelach w ubieglym
    roku. :-P

    > zamek standardowy ktory jest otwierany karta procz tego jest dodatkowa
    > bloada, czy ty cwelu chociaz czytasz posty na ktore odpisujesz?
    > Bo pisze o tym ktorys raz z kolei.

    Tak, tylko ze ta dodatkowa blokada wymaga dodatkowej czynnosci goscia.
    Przy czym w tej samej, czy nawet nizszej cenie sa zamki blokujace
    automatycznie bez zadnej dodatkowej czynnosci strony oferujacej
    bezpieczny nocleg.

> [...]
    > jak w przypadku skobla zalozenie tego srebrnego okraglego na zaczep.
    > Przypadku twojego skobla gosc ma wiecej roboty.

    Ma tyle samo. Problem jest w tym ze:

    1. gosc widzi na wlasne oczy i rozpoznaje kiedy skobel jest zamkniety.
    2. sa zamki blokujace automatycznie samym trzasnieciem drzwiami
    (default) i te powinny byc priotytetem Golebiewskiego.
    3. gosc nie ma obowiazku robic dodatkowych czynnosci, skoro Golebiewski
    reklamuje sie jako bezpieczny.

    > Nie tzeba kogos falszywie o przestepstwo oskarzyc by miec do czynienia z
    > pomowieniem, wiec akurat ty nie wiesz o czym bredzisz.

    Pomowienie wystepuje TYLKO wtedy kiedy oskarzajacy wie z gory ze
    oskarzenie jest falszywe. Samo oskarzenie Golebiewskiego o niedbalstwo
    nie jest pomowieniem z definicji.

    > Z niedbalstwem natomiast mieli do czynienia najprawdopodobniej twoi rodzice
    > gdy Cie "tworzyli".

    albo twoi. Gumy nie uzywali. :-P

    !!!!!!!!!!!!!

    > debil

    Niektorzy obowiazek zapewnienia bezpieczenstwa stronie umowy uwazaja z
    debilizm. Coz, ich prawo.

    TQ3OIW6NTQKL._SCMZZZZZZZ_.jpg

    > byl niewidoczny skobel (dodatkowa blokada)

    Widac nie byl skuteczny. A nawet jezeli gosc nie uruchomil, to nie ma to
    i tak znaczenia, skoro Golebiewski nie ostrzegl przez mozliwoscia wlamania.

    > a ten skobel to niby nie wymaga dodatkowej czynnosci ?

    Obowiazek zapewnienia bezpieczenstwa zaczyna sie na Golebiewskim.
    Dopiero pozniej bedzemy dyskutowac wine ofiary.

  • 76. Data: 2005-10-08 09:36:33
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > W tym wypadku zdaje sie gosc obudzil sie widzac kogos w drzwiach, przy
    > czym te drzwi zamknal przed spaniem. Widzisz roznice?

    zatrzasnal, procz tego mogl zablkowac, tak ajk skobel o ktorym pisales, jak
    sobie wyobrazasz automatyczne jego zatrzasniecie?
    Ogladales chociaz to zdjecie buraku?

    > Tak, tylko ze ta dodatkowa blokada wymaga dodatkowej czynnosci goscia.

    jak kazda inna

    > Przy czym w tej samej, czy nawet nizszej cenie sa zamki blokujace
    > automatycznie bez zadnej dodatkowej czynnosci strony oferujacej bezpieczny
    > nocleg.

    iwymgaa czynnosci, kurwa facet, czy jakby w zamku byl klucz to bystwioerdzil
    ze gosc nie ma obowiazku zamykac bo klucz sie powinien sam automatycznie
    przejkrecic?
    Co ty za bzdury wygadujesz?

    > Ma tyle samo. Problem jest w tym ze:
    >
    > 1. gosc widzi na wlasne oczy i rozpoznaje kiedy skobel jest zamkniety.

    tu tak samo, dam sobie reke uciac ze jest albo kolczeko biale lub czerwone
    albo wcisniecty zatrzask lub wysuniety.

    > 2. sa zamki blokujace automatycznie samym trzasnieciem drzwiami (default)
    > i te powinny byc priotytetem Golebiewskiego.

    a to juz skobel nie jest wanzy? no i mamy sprezcznosc przy probie
    oczarnienia hotelu

    > 3. gosc nie ma obowiazku robic dodatkowych czynnosci, skoro Golebiewski
    > reklamuje sie jako bezpieczny.

    klucza przekreczic tez nie musi? jebinj sie w leb kretynie

    > Pomowienie wystepuje TYLKO wtedy kiedy oskarzajacy wie z gory ze
    > oskarzenie jest falszywe.

    czyli jezlei nie zablokowal drzwi a na grupie napisal ze zablkowoal a hotel
    nie dopilnowal to mamy do czynienia z pomowieniem,

    > Samo oskarzenie Golebiewskiego o niedbalstwo nie jest pomowieniem z
    > definicji.

    niedbalstwem jest nie zablokowanie drwzi jezeli posiadaja taka blokade.
    Powtarzam nei ma zadnej mozliwosci otwaria ich zewnatrz nawet karta
    jezlei od srodka zostana zablokowane. W przeciwienstwqie do Ciebie
    pofatygowalem sie aby tam zadzwonic, chcesz numer telefonu?
    Czyli stad wniosek ze nie byly, a pytajacy nie napisal ani nie wtracil do
    rozmowy ze bylo inaczej
    bo wie ze grozilaby mu z ato odpowiedzialnosc karna.

    > Niektorzy obowiazek zapewnienia bezpieczenstwa stronie umowy uwazaja z
    > debilizm. Coz, ich prawo.

    zamek na karte + blkoada + kamery, jezlei to nie jest minimum bezpieczenstwa
    to jestes mega debil.

    > Widac nie byl skuteczny.

    bo nie byl zatrzasniety debilu a to juz niedlbalstwo goscia

    >A nawet jezeli gosc nie uruchomil, to nie ma to
    > i tak znaczenia, skoro Golebiewski nie ostrzegl przez mozliwoscia
    > wlamania.

    a przed mozliwoscia oparzenia czy skaleczenia nozem , czy uderzenia sie o
    glowe w sufit w momencie podskoku z krzesla
    tez ma informowac debilu?

    P.

  • 77. Data: 2005-10-08 12:07:41
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    No i nareszcie jakis sensowny argument :-))
    JaC

  • 78. Data: 2005-10-08 12:55:12
    Od: texas <t...@f...com>

    Przemek R... wrote:

    > zatrzasnal,

    i nie wystarczylo. Czyli zastosowal sie do wymogu Golebiewskiego i padl
    ofiara wlamania. Czyja to wina? Ofiary?

    > procz tego mogl zablkowac,

    mogl nie znaczy musial. Widzisz roznice prawna?

    > tak ajk skobel o ktorym pisales, jak
    > sobie wyobrazasz automatyczne jego zatrzasniecie?
    > Ogladales chociaz to zdjecie buraku?

    Skobel zamyka sie recznie po zatrzasnieciu pierwotnego zamka, buraczku.
    Jest to urzadzenie opcjonalne dla goscia. Gosc nie ma obowiazku uzywania
    skobla. Chyba ze w umowie Golebiewski wyraznie uprzedzil goscia ze u
    niego sa czeste wlamania i gosc musi stosowac dodatkowy skobel.

    > jak kazda inna

    Co przesuwa odpowiedzialnosc cywilna calkowicie na Golebiewskiego.

> [...]
    > ze gosc nie ma obowiazku zamykac bo klucz sie powinien sam automatycznie

    buraczku, jestes na glupie prawnej i nie potrafisz zrozumiec kiedy
    zachodzi odpowiedzialnosc strony w umowie. To obowiazkiem Golebiewskiego
    jest zapewnic minimum bezpieczenstwa gosciowi, a nie obowiazkiem goscia
    zapewnic zeby Golebiewski mial bezpiecznie. Widzisz roznice?

    > tu tak samo, dam sobie reke uciac ze jest albo kolczeko biale lub czerwone
    > albo wcisniecty zatrzask lub wysuniety.

    bawisz sie w innej piaskownicy, buraczku.

    > a to juz skobel nie jest wanzy? no i mamy sprezcznosc przy probie
    > oczarnienia hotelu

    Nie jest wazny w punktu widzenia prawa, poniewaz jest dodatkowym
    OPCJONALNYM zabezpieczeniem. Nieuzycie przez goscia nie zwalnia
    Golebiewskigo z odpowiedzialnosci cywilnej. Golebiewski moglby sie
    tlumaczyc nieuzyciem dodatkowgo zabezpiecznia przez goscia tylko wtedy,
    kiedy gosci bylby wyraznie uprzedzony i damo mu mozliwosc latwego uzycia.

    > klucza przekreczic tez nie musi? jebinj sie w leb kretynie

    Z punktu widzenia odpowiedzialnosci cywilnej Golebiewskiego, absolutnie
    nie musi!

    > czyli jezlei nie zablokowal drzwi a na grupie napisal ze zablkowoal a hotel
    > nie dopilnowal to mamy do czynienia z pomowieniem,

    nie "mamy" a "mielibysmy" gdyby tak rzeczywiscie bylo.
    Zdaje sie ze to ty buraczku zarzucasz pomowienie Golebiewskiego przez
    innych grupowiczow.

    > niedbalstwem jest nie zablokowanie drwzi jezeli posiadaja taka blokade.

    literackim niedbalstwem jest. Prawnym, nie. Gosc niema obowiazku
    uzywania dodatkowych blokad jezeli Golebiewski nie uprzedzil o
    wlamaniach i nie postawil wyraznie warunku ich uzywania.

    > Powtarzam nei ma zadnej mozliwosci otwaria ich zewnatrz nawet karta
    > jezlei od srodka zostana zablokowane.

    Zadnej, procz przypadkow kiedy jest mozlowosc. Co widac po wlamaniu u
    Golebiewskiego.

> [...]
    > bo wie ze grozilaby mu z ato odpowiedzialnosc karna.

    > zamek na karte + blkoada + kamery, jezlei to nie jest minimum bezpieczenstwa

    I mimo to banalne wlamanie...
    Ktore z kolei?

    > bo nie byl zatrzasniety debilu a to juz niedlbalstwo goscia

    literckie, a nie prawne.

    > a przed mozliwoscia oparzenia czy skaleczenia nozem , czy uderzenia sie o
    > glowe w sufit w momencie podskoku z krzesla
    > tez ma informowac debilu?

    To zalezy jak wielkie jest niebezpieczenstwo znane producentowi przed
    sprzedaza. Oraz jakie sa koszta ryzyka dla uzytkownika.

    McDonald's przegral sprawe o oparzenie kawa (transplantacja skory
    ofiarze!), bo zignorowal 800 wczesniejszych skarg klientow na powazne
    oparzenia. Czyli MD wiedzial o ryzyku i na to ryzyko godzil sie, bo kawa
    smakowala lepiej kiedy wrzaca i profity byly wieksze. Nie ma lepszego
    akademickiego przykladu pogardy dla zdrowia klientow. Golebiewski
    zmierza w tym kierunku.

    Za skalecznie nozem producent tez moze odpowiadac. Jak myslisz buraczku,
    dlaczego nozy nie transportuje sie do sklepow luzem? W sklepie na polce
    sklepowej tez nie sa luzem? No, dlaczego? Przeciez kazdy "debil" wie ze
    ostrym nozem mozna sie skaleczyc. :-P

    Co do krzesla, to buraczku nie zauwazasz ze skakanie nie jest
    przeznaczeniem tego produktu.

    Produkt musi byc uzywany zgodnie z przeznaczeniem, lub producent ma
    obowiazek przewidziec naduzycie swojego produktu, zwlaszcza przez dzieci.

  • 79. Data: 2005-10-08 20:44:08
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    nie cche mis sie odpisywac bo jedyne co mozna w odpowiedziach na twoje posty
    to nabluzgac,
    jestes zwylkym psychopata.

    Ponizej masz numery kontaktowe, z nimi sobie pogadaj:

    Hotel Golebiewski,
    11-730 Mikolajki, ul. Mragowska 34,

    Dyrektor Hotelu
    Boguslaw Bugala:
    e-mail: d...@g...pl

    Recepcja:
    tel. (+48 87) 42-90-700 (701, 702),
    tel. kom. 0 503 011 700

    Dodam tylko ze jestes zwyklym tchórzem, nie masz odwagi podpisac sie
    pelnym nazwiskiem i imieniem bo wiesz sz**to ze za tyle pomowien i
    oszczerstw ludzi którzy w przeciwienstwie do tak zawistnych chorych osob
    jak Ty, potrafia cos osianac, .... niestety zawsze sie znajdzie jakis
    pryszcz na dupie ktory bedzie chcial swinie podstawic.

    Nie pozdrawiam
    P.

  • 80. Data: 2005-10-08 20:51:29
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    tchórzem, nie masz odwagi podpisac sie
    > pelnym nazwiskiem i imieniem bo wiesz sz**to ze za tyle pomowien i
    > oszczerstw ludzi którzy w przeciwienstwie do tak zawistnych chorych osob
    > jak Ty, potrafia cos osianac,

    + bys poszedl do pierdla