  • 1. Data: 2005-09-26 17:03:13
    Temat: Fuzja Idei z Orange
    Od: Krzysztof Matyasik <m...@w...pl>

    Witam,

    od sześciu godzin nurtuje mnie jedna kwestia. Jak wszystkim wiadomo,
    Idea połączyła się z Orange. Czy prawdą jest, że abonent ma prawo zerwać
    umowę bez uzasadnienia czy płacenia kar umownych w takiej sytuacji? Tak
    twierdzi prawnik związany z TPsa.

    pozdrawiam

    Krzysiek

  • 2. Data: 2005-09-26 17:12:32
    Temat: Re: Fuzja Idei z Orange
    Od: Krzysztof Matyasik <m...@w...pl>

    > Co z czym się 'połączyło'? Z kim zawarłeś umowę? Kto jest nadal stroną
    > umowy?

    Idea połaczyła się z Orange, która jest częścią France Telecom.
    Słyszałem plotkę, że w takiej sytuacji mogę rozwiązać swoją umowę z Ideą
    bez ponoszenia kosztów. Prawda to, czy bujda?

    pozdrawiam

    Krzysiek

  • 3. Data: 2005-09-26 17:12:40
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Krzysztof Matyasik napisał(a):
    > od sześciu godzin nurtuje mnie jedna kwestia. Jak wszystkim wiadomo,
    > Idea połączyła się z Orange.

    Co z czym się 'połączyło'? Z kim zawarłeś umowę? Kto jest nadal stroną
    umowy?

    KG

  • 4. Data: 2005-09-26 17:13:59
    Od: Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <l...@v...icpnet.pl>

    Dnia 26.09.2005 Krzysztof Matyasik <m...@w...pl> napisał/a:
    > Idea połaczyła się z Orange, która jest częścią France Telecom.
    > Słyszałem plotkę, że w takiej sytuacji mogę rozwiązać swoją umowę z Ideą
    > bez ponoszenia kosztów. Prawda to, czy bujda?

    Ale nie podpisywałeś przecież umowy z Ideą.

    --
    ,''`. Krzysztof "LANcaster" Kotkowicz |||
    : :' : l...@v...icpnet.pl / +48 505 433 946 / gg://5888 |||

  • 5. Data: 2005-09-26 17:15:46
    Od: "Chris" <b...@r...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Matyasik" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > od sześciu godzin nurtuje mnie jedna kwestia.

    Juz Cie nie musi nurtowac. Wystarczy poszukac w archiwum, ten watek sie juz
    przewijal tutaj kilkakrotnie.
    Swoja droga, umowe masz podpisana z PTK Centertel a nie z IDEA.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2005-09-26 17:17:18
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Krzysztof Matyasik napisał(a):

    > Idea połaczyła się z Orange, która jest częścią France Telecom.
    > Słyszałem plotkę, że w takiej sytuacji mogę rozwiązać swoją umowę z Ideą
    > bez ponoszenia kosztów. Prawda to, czy bujda?

    Falsz. Ewentualnie mozesz probowac sie z nimi procesowac.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 7. Data: 2005-09-26 17:51:05
    Od: buraxta <b...@g...com>

    Krzysztof Matyasik wrote:
> [...]
    > Idea połączyła się z Orange. Czy prawdą jest, że abonent ma prawo zerwać
    > umowę bez uzasadnienia czy płacenia kar umownych w takiej sytuacji? Tak

    Przecież to nie żadna fuzja tylko zwyczajna zmiana marki.

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.int.pl \\ \\ \\

  • 8. Data: 2005-09-26 18:34:43
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Mithos napisał(a):

    > Falsz. Ewentualnie mozesz probowac sie z nimi procesowac.

    Ale o co? Chyba jedynie daltonista o szkody zdrowotne i moralne związane
    ze zmiana kolorystyki ;-)

    M.

  • 9. Data: 2005-09-26 18:41:35
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Krzysztof Matyasik wrote:

    > Idea połaczyła się z Orange, która jest częścią France Telecom.
    > Słyszałem plotkę, że w takiej sytuacji mogę rozwiązać swoją umowę z Ideą
    > bez ponoszenia kosztów. Prawda to, czy bujda?

    Umowę masz z PTK Centertel, a nie z Ideą, a w tej kwestii nic się nie
    zmieniło. :)

  • 10. Data: 2005-09-26 18:49:04
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Matyasik" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Idea połączyła się z Orange.

    Nie Idea tylko Centertel i nie polaczyl sie sie tylko wykupil prawa do
    uzywania marki (nazwy) Orange.