  • 1. Data: 2005-09-26 18:22:12
    Temat: Włamanie do pokoju hotelowego podczas snu
    Od: mOOhozol <U...@p...wp.pl>

    Oto moja historia w największym skrócie.
    W miniony czwartek spędzałem z rodziną noc w jednym z najlepiej znanych
    hoteli w Polsce. Około północy mój sen przerwał hałas - jak okazało się
    w drzwiach stał złodziej. W trakcie ucieczki porzucił w hallu skradzioną
    żonie torebkę i portfel. Zaalarmowana ochrona, dzięki zapisom z
    monitoringu - podobno wszystko było widać - po kilku minutach złapała
    złodzieja i przekazała później policji, która go aresztowała.
    Pomijam stres, 2 godziny miałem wyrwane z nocy z powodu wizyty na
    policji i trudno nazwać tę noc udaną.
    Od zatrudnionych osób w hotelu otrzymałem ustne przeprosiny.
    Mam do was pytanie:
    Czy znane są wam podstawy prawne (lub prawnik, który zajmie się tym) na
    podstawie których mogę uzyskać zwrot gotówki za nocleg? Z mojego punktu
    widzenia hotel nie zapewnił mi bezpieczeństwa i nie było możliwym
    wyspanie się w nim zgodnie z ofertą.
    K.W.

  • 2. Data: 2005-09-26 18:39:05
    Temat: Re: Włamanie do pokoju hotelowego podczas snu
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

> [...]
    > podstawie których mogę uzyskać zwrot gotówki za nocleg? Z mojego punktu
    > widzenia hotel nie zapewnił mi bezpieczeństwa i nie było możliwym

    Nie widzisz sprzecznosci w swoich wywodach ?

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2005-09-26 18:41:48
    Od: Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <l...@v...icpnet.pl>

    Dnia 26.09.2005 KrzysiekPP <k...@n...op.pl> napisał/a:
    > [...]

    > Nie widzisz sprzecznosci w swoich wywodach ?

    IMHO tam nie ma sprzeczności. Pracownicy hotelu nie powinni dopuścić
    do takiej sytuacji, że obca osoba pałęta się po hotelu mogąc wejść do
    cudzego pokoju.

    Inna sprawa, że przedpiśca sam sobie jest winien, bo logicznym jest,
    że w hotelu drzwi od korytarza na klucz się zamyka.

    --
    ,''`. Krzysztof "LANcaster" Kotkowicz |||
    : :' : l...@v...icpnet.pl / +48 505 433 946 / gg://5888 |||

  • 4. Data: 2005-09-26 18:45:11
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@n...op.pl> napisał w wiadomości
    > [...]
    >
    > Nie widzisz sprzecznosci w swoich wywodach ?

    A gdzie tu sprzeczność? Został okradziony, jego sen został zakłócony,
    pewnie on i jego rodzina najedli się strachu. Mało?
    To, że ochrona ujęła rzezimieszka niczego tu nie zmienia.

  • 5. Data: 2005-09-26 18:54:44
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > IMHO tam nie ma sprzeczności. Pracownicy hotelu nie powinni dopuścić
    > do takiej sytuacji, że obca osoba pałęta się po hotelu mogąc wejść do
    > cudzego pokoju.

    To zaden problem. Normalnie mogl wynajac pokoj z fałszywym lub
    skradzionym dowodem. Jedynie aktywny monitoring na korytarzach moglby
    cos w takich przypadkach poradzic.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 6. Data: 2005-09-26 18:57:49
    Od: "Alik" <a...@l...pl>

    > To zaden problem. Normalnie mogl wynajac pokoj z fałszywym lub
    > skradzionym dowodem. Jedynie aktywny monitoring na korytarzach moglby
    > cos w takich przypadkach poradzic.

    Jeżeli drzwi do pokoju nie były zamknięte na klucz, to i monitoring na
    niewiele się zda

  • 7. Data: 2005-09-26 19:05:29
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > widzenia hotel nie zapewnił mi bezpieczeństwa i nie było możliwym wyspanie

    nie maja obowiazku zwrocic bo to nie ich wina, pogadaj z dyrektorem, jak to
    dobry
    hotel to w ich interesie bedzie anulowanie tej oplaty.

    P.

  • 8. Data: 2005-09-26 20:00:50
    Od: mOOhozol <U...@p...wp.pl>

    > nie maja obowiazku zwrocic bo to nie ich wina, pogadaj z dyrektorem, jak to
    > dobry
    > hotel to w ich interesie bedzie anulowanie tej oplaty.
    Dobry hotel. Z dyrektorką rozmawiałem. Usłyszałem słowa ubolewania. Zero
    innych propozycji (stąd pomysł wynajęcia adwokata).

    Tak jak ktoś napisał, strachu najedliśmy się niemało. Ktoś obcy łaził po
    pokoju. Odnoszę wrażenie, że sztuczka polegała na tym, by wynieść
    torebkę/portfel bez śladu. Rano pewnie byśmy pomyśleli, że zostawiliśmy
    w restauracji albo na spacerze i tyle. Do głowy nam by nie przyszło, że
    zostaliśmy ograbieni. Nie zdziwiłbym się, gdyby ktoś tak już stracił
    gotówkę.
    KW

  • 9. Data: 2005-09-26 20:13:54
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: mOOhozol [Mon, 26 Sep 2005 22:00:50 +0200]:

    > Dobry hotel. Z dyrektorką rozmawiałem. Usłyszałem słowa
    > ubolewania. Zero innych propozycji

    To wysun wlasna propozycje.

    Kira

  • 10. Data: 2005-09-26 20:33:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    mOOhozol wrote:

    > Tak jak ktoś napisał, strachu najedliśmy się niemało. Ktoś obcy łaził po
    > pokoju. Odnoszę wrażenie, że sztuczka polegała na tym, by wynieść
    > torebkę/portfel bez śladu. Rano pewnie byśmy pomyśleli, że zostawiliśmy

    Pytanie zasadnicze: drzwi do pokoju hotelowego były zamknięte? Na klucz?

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)