  • 1. Data: 2005-09-26 15:24:02
    Temat: Re: sprostowanie
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Marcin Szawurski" <m...@s...waw.pl> napisał w wiadomości
    news:4337bbb6$0$5437$f69f905@mamut2.aster.pl...
    > sprostowanie św pracy

    A w dupę cię nikt nie kopnął za załączanie plików do postów studenciku?
    W 'podzięce' odspamowałem ci adres.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 2. Data: 2005-09-26 15:44:10
    Od: Marcin Szawurski <m...@s...waw.pocoto.pl>

    SQLwysyn wrote:

    > Użytkownik "Marcin Szawurski" <m...@s...waw.pl> napisał w wiadomości

    > A w dupę cię nikt nie kopnął za załączanie plików do postów studenciku?
    > W 'podzięce' odspamowałem ci adres.

    Chyba masz jakiś problem.

  • 3. Data: 2005-09-26 17:33:35
    Od: "Leszek" <l...@n...fm>

    Użytkownik "Marcin Szawurski" <m...@s...waw.pocoto.pl> napisał w wiadomości

    > Chyba masz jakiś problem.

    A tam, od razu problem. Zwykły s...wysyn z niego;))

    Pdr
    Leszek

  • 4. Data: 2005-09-26 20:19:31
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Marcin Szawurski" <m...@s...waw.pl> napisał w wiadomości

    > Chyba masz jakiś problem.

    Wyslales zalacznik na niebinarna grupe i zamiast przeprosic jeszcze
    pyskujesz? Won spamiarzu.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 5. Data: 2005-09-26 22:00:19
    Od: Radzisz <m...@i...w.pl>

    Użytkownik Marcin Szawurski napisał:

    > Chyba masz jakiś problem.
    nie nie nie, to Ty masz problem!

    Nie rozumiesz, że na tę grupę nie wysyła się wiadomości z załącznikami ?

    Odpowiadając na Twoje następne pytanie: "podstawa prawna"
    od razu odpowiem: "netykieta".

    Radzisz

  • 6. Data: 2005-09-26 22:25:16
    Od: Marcin Szawurski <m...@s...waw.pocoto.pl>

    Radzisz wrote:

    > nie nie nie, to Ty masz problem!
    >
    > Nie rozumiesz, że na tę grupę nie wysyła się wiadomości z załącznikami ?
    >
    > Odpowiadając na Twoje następne pytanie: "podstawa prawna"
    > od razu odpowiem: "netykieta".

    Wysłałem wiadomość przez pomyłkę i anulowalem pół minuty po wysłaniu,
    ok. godz. 13. Nie rozumiem, czemu u Was się pojawia (być może Wasi
    prowiderzy newsów nie supportują cancelowania nntp, strzelam).

    U mnie się nie pojawia. W googlach na przykład też nie.

  • 7. Data: 2005-09-26 22:29:54
    Od: Marcin Szawurski <m...@s...waw.pocoto.pl>

    Radzisz wrote:

    > Odpowiadając na Twoje następne pytanie: "podstawa prawna"
    > od razu odpowiem: "netykieta".

    Nawiasem i na marginesie : "netykieta" nie jest prawidłową odpowiedzią
    na pytanie o podstawę prawną. I to już było na grupie wiele razy.

  • 8. Data: 2005-09-26 22:50:21
    Od: Radzisz <m...@i...w.pl>

    Użytkownik Marcin Szawurski napisał:

    > Wysłałem wiadomość przez pomyłkę
    zdarza się w najlepszej rodzinie...

    > i anulowalem pół minuty po wysłaniu,
    się chwali :)

    > Nie rozumiem, czemu u Was się pojawia (być może Wasi
    tak się składa że korzystamy z tego samego ...

    > prowiderzy newsów nie supportują cancelowania nntp, strzelam).
    być może...

    > W googlach na przykład też nie.
    [OT] no nie wiem, ale chyba w googlach post z załącznikiem poleciał do
    kosza, też strzelam...

    Radzisz

  • 9. Data: 2005-09-26 22:56:04
    Od: Radzisz <m...@i...w.pl>

    Użytkownik Marcin Szawurski napisał:

    > Nawiasem i na marginesie : "netykieta" nie jest prawidłową odpowiedzią
    > na pytanie o podstawę prawną. I to już było na grupie wiele razy.
    starałem się być ironiczny ... znalazłem kilka postów z Twoim "podstawa
    prawna" ...
    a że nie ma ustawy (nie mówiąc o przepisach wykonawczych do niej)
    regulującej zasady wysyłania postów na grupy, to wysłałem Cię do
    netykiety...
    z mojej strony EOT.

    Radzisz