  • Data: 2019-01-06 17:59:59
    Temat: Re: Wieszak na telwizor
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Jacek Maciejewski j...@g...pl ...

    > Fakt, ładnie się znalazł. Rzadkość prawdziwa. Już choćby z tego
    > powodu byłbym mu odpuścił, taka postawa domaga się nagrody :)

    Umowilismy sie ze jak coś bedzie potrzeba to przyjedzie, zrobi i na razie
    tematu nie ma.

    > No wiesz, analizy prawnej to ci nie zrobię. Zwłaszcza że wątpię czy
    > znajdą się odpowiednie przepisy. Jeśli już to baaardzo ogólne. Z
    > drugiej strony, powództwo cywilne IMO może być o cokolwiek przeciw
    > komukolwiek więc jeśli ktoś gustuje w takiej rozrywce to wolna wola.

    Ja gustuje w tym sensie ze nie lubie takich sytuacji odpuszczac, bo potem
    jak sie znajdzie ktos taki jak ja i opisze temu sprzedawcy problem to on
    odpisze: sprzedałem tego 50 egzemplarzy a tylko panu spadło.
    A w rzeczywistosci 30 wymieniło kołki a 5 którym spadło olali temat.
    Innymi słowy - informacja zwrotna jest bardzo wazna, chociaz rozumiem, ze
    w dobie ograniczenia czasu komentarzy na allegro nieporzadana po stronie
    serwisu.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Nawet najdłuższa droga zaczyna się zawsze od pierwszego kroku.