  • Data: 2019-01-07 02:10:29
    Temat: Re: Wieszak na telwizor
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-01-06, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
    > Użytkownik Marcin Debowski a...@I...zoho.com ...
    > Wyjechało ze sciany.

    > Oczywiście. Kupiony moze z miesiac temu, jest faktura, zresztą zakup był
    > przez allegro.

    Czy w instrukcji jest jakaś wzmianka, że montaz powinien być dokonany
    przez specjalistę (w ten deseń)?

    Jak chcesz spróbować, to nie będzie to zwykła reklamacja, a jej
    połacznie z podniesieniem, że chodzi o produkt niebezpieczny (art.
    449kc). Spróbowałbym dryndnąć do IH lub UoKiK i zapytac co o tym myślą i
    co z tym formalnie zrobić. Tylko nie jestem pewien czy to się jednak
    finalnie nie odbije na monterze.

    > P.S. Jakie to są kołki kotwy bo nie znam chyba rozwiazania?

    Takie, które w tylnej części, pod dokręceniu, formują zgrubienie. Np.
    https://i.pinimg.com/originals/8b/74/ca/8b74cacdb552
    764e126c839cad49bfac.jpg

    Na samym końscu jest stożek, który rozpycha okładzinę.

    --
    Marcin