  • Data: 2019-01-06 17:36:30
    Temat: Re: Wieszak na telwizor
    Od: Marek Panek <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 06.01.2019 16:00, Budzik wrote:
    > Użytkownik Marcin Debowski a...@I...zoho.com ...

    > Najprawdopodobniej zwykłe plastikowe.
    > Osobiście nie widziałem, a majster jak przyjechał to powiedział, ze
    > zabiera bo mu wstyd :))))
    > Zapytam, moze zrobiono zdjecia.

    > Wyjechało ze sciany.

    Niemerytorycznie (bez odniesienia do aspektów prawnych): doświadczyłem
    podobnych trzech zdarzeń. Pierwsze: analogiczne z telewizorem - też
    odpadł, drugie - wieszak na płaszcze w przedpokoju i trzecie - uchwyt na
    papier toaletowy (sic!). W obydwu ostatnich nastąpiło samoistne
    obluzowanie mocowanych przedmiotów. Wszędzie były zastosowane typowe
    (załączane do kompletów) kołki plastikowe w ścianie z pełnej cegly. Moim
    zdaniem plastik pod obciążenien ulega po prostu odkształeniu
    niesprężystemu, czyli płynie i trwale się odkształca, dlatego w
    przyszłości rekomendowałbym właśnie rozprężne kotwy metalowe
    pzdrw
    M.