  • Data: 2019-01-06 16:40:34
    Temat: Re: Wieszak na telwizor
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 06 Jan 2019 15:00:00 GMT, Budzik napisał(a):

    > z drugiej
    > strony to uczciwy człowiek i jak widac umiał przyznac sie do błędu.
    Fakt, ładnie się znalazł. Rzadkość prawdziwa. Już choćby z tego powodu
    byłbym mu odpuścił, taka postawa domaga się nagrody :)

    > Moje pytanie było własnie o odpowiedzialnosc producenta.
    > Rozumiem, ze twoim zdaniem producent moze sie wypiąc bedac całkowicie w
    > prawie?
    No wiesz, analizy prawnej to ci nie zrobię. Zwłaszcza że wątpię czy
    znajdą się odpowiednie przepisy. Jeśli już to baaardzo ogólne. Z drugiej
    strony, powództwo cywilne IMO może być o cokolwiek przeciw komukolwiek
    więc jeśli ktoś gustuje w takiej rozrywce to wolna wola.

    --
    Jacek
    I hate haters.