  • Data: 2019-01-06 16:00:00
    Temat: Re: Wieszak na telwizor
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Jacek Maciejewski j...@g...pl ...

    > Majstra się nie czepiaj, wręczyłeś mu kołki to i ich użył. Jakby to
    > była Ameryka to mógłbyś wynająć papugę i wytoczyć proces
    > producentowi wieszaka. Więcej byś stracił niż zarobił ale byś miał
    > przynajmniej zabawę. Tu w kraju - nic nie zrobisz. W sumie miej
    > pretensje do siebie. Widziały gały co brały, trzeba było uruchomić
    > krytyczne myślenie. Weź to na klatę i nie zawracaj d... :)
    > Ja bym w życiu nie powiesił TV na 5 cm kołki :) Pewnie w ogóle bym
    > kołków nie użył.

    Ja bym tez nie powiesił... Moje wieszaki w domu wieszałem sam i wisza do
    dzis. sprawa nie dotyczy mnie ale to inna inszosc.

    Majster dostał zestaw (nie widziałem tych kołkow) ale imo doswiadczenie
    pozwala ocenic takie sprawy. Zreszta jak juz spadło to po pierwsze
    przyznał się ze chciał to poprawić, po drugie ze sam nie rozumie jak mogł
    na takie coś zawiesic, po trzecie wreszcie sam zaoferował rekompensate
    czesci kosztów. Tak to zwykle bywa jak wkrada sie pospiech, z drugiej
    strony to uczciwy człowiek i jak widac umiał przyznac sie do błędu.

    Moje pytanie było własnie o odpowiedzialnosc producenta.
    Rozumiem, ze twoim zdaniem producent moze sie wypiąc bedac całkowicie w
    prawie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiarą można manipulować. Tylko