  • 151. Data: 2018-12-10 16:59:04
    Temat: Jej głównym zadaniem było zajmowanie się problemami które stwarzał Kościół
    Od: "n" <...@...e>

    "nie sprawiała wrażenia zboczeńca czy sadystki. Kiedyś odważyłem się ją zapytać o
    plotki, które już wtedy można było usłyszeć, o okrutnych, sadystycznych
    przesłuchaniach, w których miała brać udział. Twierdziła, że to kłamstwa, że miała
    zbyt wysoką funkcję, by kogokolwiek osobiście przesłuchiwać. Została skierowana przez
    partię do pracy w UB, by im patrzeć na ręce, bo do służb w rodzaju milicji często
    lgnie najgorszy karierowiczowski a czasem i przestępczy element. Jej głównym zadaniem
    było zajmowanie się problemami, które stwarzał Kościół. "
    https://dzieje.pl/aktualnosci/adam-sandauer-l-brysti
    gerowa-kontestowala-polityke-m-moczara-i-w-gomulki

    -----

  • 152. Data: 2018-12-10 17:02:12
    Temat: Re: Rabin gwalcil wlasna córkę
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > On 2018-12-10, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > https://www.znanylekarz.pl/ - poszukaj dobrego psychologa.
    > Nie pisałem, że ma to zbadać randomowy troll z netu.

    No nie, bądź konsekwentny. Wyglądasz mi na zboczeńca. Nie podejmując
    żadnych akcji narażam się na konsekwencje przyszłego ostracyzmu ze
    strony internetowych trolli, inceli i keyboard warriorów, że "należałoby
    chociaż taką rzecz zbadać". Ciekawi mnie zatem na ile jesteś
    konsekwentny w tym, co mówisz, i na ile uznasz, że powinno się ciebie
    zbadać.

    --
    Liwiusz

  • 153. Data: 2018-12-10 17:02:57
    Od: "n" <...@...e>

    No zobaczcie sami, jak pewna dobrotliwa Żydówka uratowała katolickiego Prymasa przez
    dobrymi radzieckimi towarzyszami:

    "Zapytałem kiedyś, przy okazji jazdy samochodem do Lasek, o jej kontakty z
    Wyszyńskim. Mówiła, że decyzję o internowaniu wydała w bardzo szczególnych
    okolicznościach. Z Moskwy nadchodziły ponaglenia i informacje, że jeśli polskie
    władze nie zajmą się Prymasem, to zrobią to służby radzieckie. Luna dawała do
    zrozumienia, że była to zapowiedź deportacji Wyszyńskiego do ZSRR. Jej zdaniem
    internowanie w Polsce mogło ocalić mu życie."

    -----
    > Jak już zaczęli od szeregowego wikarego i udało im się go w końcu wypchnąć do
    pozycji biskupa to mieli otwartą drogę do Watykanu (i to oni delikatnie decydowali,
    kto pojedzie i gdzie).

  • 154. Data: 2018-12-10 17:20:18
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2018-12-10, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    [...]

    > No nie, bądź konsekwentny. Wyglądasz mi na zboczeńca. Nie podejmując
    > żadnych akcji [...]

    No to podejmuj.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 155. Data: 2018-12-10 17:26:09
    Od: "n" <...@...e>

    Jako zboczeniec jesteś swietnym kandydatem na prezydenta Słupska, a nawet podobno na
    premiera.

    -----

  • 156. Data: 2018-12-10 17:26:46
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-12-10 o 05:24, Animka pisze:

    > A komu jako dziecko miaŁa powiedzieć? Rodzicom, żeby ja zbili za to, ze
    > kłamie? Ciemnota nie zrozumie.

    No właśnie, nawet głupek zrozumie, że jeśli dziecko nikomu nie mówiło,
    to nikt nie musiał tego ukrywać.

    --
    Liwiusz

  • 157. Data: 2018-12-10 17:29:35
    Temat: Re: "Wiedza powszechna w Trójmieście od lat 90" - Kto nie zareagował? [GW demaskuje "Pedofila Solidarności" i "obojętnych na zbrodnie pedofilii"]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > Gdzie mogę zbadać, jak ty się bawisz pod kołdrą? Bo też mi się
    > wydajesz podejrzanym zboczeńcem :)

    Ależ niech on *konsekwentnie* rozwinie KTO "mógł+" mieć wiedzę o czymś
    co miało być powszechnie znane w Trójmieście przez 25 lat [A].
    Aż 20 lat ta "powszechna w Trójmieście wiedza" potrzebowała by dotrzeć
    do Lecha Wałęsy, Adama Michnika, ...? Cuda nieświadomości (z wyboru?).

    [A] https://pl.wikipedia.org/wiki/Henryk_Jankowski_(duch
    owny)
    > Zdaniem gdańskiej działaczki kulturalnej Lidki Makowskiej wiedza o
    > zachowaniach księdza Jankowskiego wobec osób małoletnich była w
    > Trójmieście powszechna już w latach 90., jednak jego pozycja
    > społeczna, bliskie kontakty z ludźmi władzy powodowały, że nie podjęto
    > stanowczych działań, by temu zapobiec[18].
    > [18] https://wiadomosci.wp.pl/gdanska-dzialaczka-lidka-ma
    kowska-juz-w-1993-r-slyszalam-o-gwaltach-jankowskieg
    o-6324244568012417a

    --
    A. Filip

  • 158. Data: 2018-12-10 17:46:42
    Temat: Re: Wiedza w Trójmieście powszechna już w latach 90 (1993) [Władza ŚWIECKA chroniła J. długo przed rządami PiS?]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Animka <a...@t...nieja.idm.pl> pisze:

    > Dzięki za przypomnienie :-)
    > Chociaż mnie to ani grzeje ani ziębi.

    Michnik (Adam) pozywa za "brak precyzji". Niech więc ma taką precyzję
    o jaką po sądach walczył. Dla mnie to nie problem, najwyżej problemik.

    --
    A. Filip

  • 159. Data: 2018-12-10 17:50:31
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-12-10 o 05:40, Animka pisze:

    > "Tylko raz zdecydowała, że powie mamie kim jest tak naprawdę ks.
    > Jankowski. Ale więcej już tego nie robiła.
    > - Powiedziałam, że ks. Jankowski jest bardzo okropnym człowiekiem, ale
    > ona mi przylała za to. Bałam się za każdym kolejnym razem konsekwencji,
    > więc nie mówiłam już źle o księdzu. To był wtedy temat tabu. Dzieci nie
    > miały wtedy głosu, a jeśli coś powiedziały źle o księdzu to dostawało
    > się w dupę. Ja czułam się ogromnie zawstydzona całą sprawą. Nie było z
    > kim o tym porozmawiać - zaznacza."
    >
    > https://www.se.pl/wiadomosci/polityka/ofiara-pedofil
    ii-pralata-uciekalismy-przed-ksiedzem-jankowskim-do-
    piwnicy-aa-GNdz-S4aG-2qdr.html

    Trzeba zatem pozwać matki ofiar. Jak nie żyją, to ich spadkobierców.

    --
    Liwiusz

  • 160. Data: 2018-12-10 17:56:33
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    ii-pralata-uciekalismy-przed-ksiedzem-jankowskim-do-
    piwnicy-aa-GNdz-S4aG-2qdr.html

    > Trzeba zatem pozwać matki ofiar. Jak nie żyją, to ich spadkobierców.

    Przemoc fizyczna wobec dzieci oraz zastraszanie świadka nie mogą przejść!

    --
    A. Filip