  • 1. Data: 2003-04-10 07:55:44
    Temat: Warunkowe umorzenie postępowania karnego
    Od: "Adas" <a...@p...onet.pl>

    Witam. Zostałem pobity, akt oskarżenia przeciwko 4 sprawcom został wysłany
    przez prokuraturę do sądu. Dostałem wczoraj zawiadomienie z sądu że w dniu
    18 kwietnia odbędzie się posiedzenie w przedmiocie warunkowego umorzenia
    postępowania karnego wobex xxx, yyyyy,z,zz,,,,s,s,,,.O ile wiem to warunkowe
    umorzenie p. k polega na tym że gościowi dają okres próby i musi sie dogadać
    ze mną czy mam racje? I pytanie - zawiadomienie, więc te posiedzenie odbywa
    się bez mnie? To gdzie niby mam się dogadać i jak? Proszę o pomoc. Dzięki.

  • 2. Data: 2003-04-10 13:06:24
    Temat: Re: Warunkowe umorzenie postępowania karnego
    Od: Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl>

    Adas wrote:
    > O ile wiem to warunkowe
    > umorzenie p. k polega na tym że gościowi dają okres próby i musi sie dogadać
    > ze mną czy mam racje?

    z dogadywaniem się nie - nie jest konieczne

    >I pytanie - zawiadomienie, więc te posiedzenie odbywa
    > się bez mnie? To gdzie niby mam się dogadać i jak? Proszę o pomoc. Dzięki.

    nie bez Ciebie, ale nie musisz się stawić. Jeśli przyjdziesz, to możesz
    wziąć w nim udział (art.339 kpk). Jeśli zostanie wydane postanowienie o
    war.umorzeniu dostanisz je i będziesz mógł złożyć zażalenie.

    KG

  • 3. Data: 2003-04-10 14:07:57
    Od: "Adas" <a...@p...onet.pl>

    Dobrze, to jeśli bez dogadania to jak mi sprawcy naprawią szkodę?

  • 4. Data: 2003-04-10 20:51:17
    Od: Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl>

    Adas wrote:
    > Dobrze, to jeśli bez dogadania to jak mi sprawcy naprawią szkodę?

    Nie wiem. A była jakaś?

    KG

  • 5. Data: 2003-04-11 06:41:39
    Od: "Adas" <a...@p...onet.pl>

    Wybite 2 zęby przednie, złamany nos z przemieszczeniem chrząstki, mam
    problemy z oddychaniem,

  • 6. Data: 2003-04-11 12:25:53
    Od: s...@g...pl (Sebastian D-D)

  • 7. Data: 2003-04-11 12:58:08

> [...]