  • 1. Data: 2003-04-10 07:16:14
    Temat: Charakter prawny umowy o tłumaczeniach?
    Od: "Marzena Durkiewicz-Sirocka" <m...@c...pl>

    Moze jakiś fachowiec podpowie mi co mogę zawrzeć w pracy pt "Charakter
    prawny umowy o tłumaczeniach".
    Narazie wiem tylko, że moge napisać o prawie autorskim, a co dalej...?
    Z góry dziękuje,
    Marzena

  • 2. Data: 2003-04-10 08:37:44
    Temat: Re: Charakter prawny umowy o tłumaczeniach?
    Od: "Jarosław Matejczuk" <j...@j...net>

    Użytkownik "Marzena Durkiewicz-Sirocka" <m...@c...pl> napisał w
    wiadomości news:2T8la.138970$fH1.1211054@news.chello.at...
> [...]
    > prawny umowy o tłumaczeniach".
    > Narazie wiem tylko, że moge napisać o prawie autorskim, a co dalej...?

    tak mi się coś wydaje, że tłumaczenia nie są chromione prawem
    autorskim, przynajmniej tłumaczenia przysięgłe,
    pzdr,
    JarekM

  • 3. Data: 2003-04-11 12:50:11
    Temat: Odp: Charakter prawny umowy o tłumaczeniach?
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    Użytkownik Jarosław Matejczuk <j...@j...net> w wiadomości
    do grup dyskusyjnych > >

    > tak mi się coś wydaje, że tłumaczenia nie są chromione prawem
    > autorskim, przynajmniej tłumaczenia przysięgłe,

    Zle ci sie wydaje - tlumaczczenie chronione jest prawem autorskim
    niezaleznie od oryginalu. Tematem pracy sa jednak _umowy_ o tlumaczenie i
    _ich_ charakter prawny, a nie samych tlumaczen. Albo zle dobrany tytul.

    Depi.