  • 1. Data: 2003-04-10 06:08:29
    Temat: Urlop
    Od: "zibi" <t...@w...pl>

    Witam wszystkich!

    Mam pytanie zwiazane z urlopem pracowniczym. Mam skonczone studia i pracuje
    od dwóch
    lat, czyli jesli dobrze licząc z kodeksem pracy, za studia przysługuje 8 lat
    pracy + 2 lata przepracowane.
    1 lutego tego roku przyjąłem się do nowej pracy, w tym też dniu jest 2 lata
    odkąd podjąłem pracę. Czy
    w związku z tym przysługuje mi już 26 dni urlopu czy nadal tylko 20 dni. Jak
    to mam policzyć?

    Z góry dziękuje za pomoc
    Talman

  • 2. Data: 2003-04-12 17:13:36
    Temat: Re: Urlop
    Od: "Krzysztof z Warszawy kw1618" <k...@i...pl>

    Użytkownik "zibi" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    lata
    > odkąd podjąłem pracę. Czy
    > w związku z tym przysługuje mi już 26 dni urlopu czy nadal tylko 20 dni.

    Dokładnie przeczytaj art. 154 i 155 kp.

    Krzysztof 'kw1618' GG: 268973
    Warszawa