  • 1. Data: 2012-02-06 18:51:06
    Temat: Walka z operatorem
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Od jakiegoś czasu operator atakuje mnie, abym wziął udział w jego pedalskich
    konkursach. Co miesiąc do nich dzwonię, że nie życzę sobie takich wiadomości
    sms, jednak dalej one przychodzą. :( Gdzie mogę zgłosić swój problem i ew. czym
    postraszyć operatora (może zrozumie). Myślałem o UKE+UOKiK, ale nie wiem jakim
    paragrafem postraszyć. Jutro z rana będę się kontaktował po raz ostatni.

  • 2. Data: 2012-02-06 19:48:56
    Temat: Re: Walka z operatorem
    Od: sp5it <v...@q...com>

    > Od jakiegoś czasu operator atakuje mnie, abym wziął udział w jego
    > pedalskich konkursach. Co miesiąc do nich dzwonię, że nie życzę sobie
    > takich wiadomości sms, jednak dalej one przychodzą. :(

    Po dobrej awanturze z głosen z hotline od kilku lat mam spokój, nic takiego
    do mnie nie przychodzi.
    Michał

  • 3. Data: 2012-02-07 07:45:21
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Mon, 06 Feb 2012 19:51:06 +0100, qwerty wrote:

    > Co miesiąc do nich dzwonię, że nie życzę sobie takich wiadomości
    > sms, jednak dalej one przychodzą.

    Nie dzwoń, złóż to na piśmie. Znam jednego z operatorów
    telekomunikacyjnych, który po tym nawet przysyła pisemko do domu, że już
    nie będzie.

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 4. Data: 2012-02-07 07:55:33
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2012-02-07 08:45, Olgierd pisze:

    > Nie dzwoń, złóż to na piśmie. Znam jednego z operatorów
    > telekomunikacyjnych, który po tym nawet przysyła pisemko do domu, że już
    > nie będzie.

    Można też przy okazji wizyty w jakimś supermarkecie pogadać w punkcie
    sprzedaży. Przećwiczyłem z Orange. Miła rozmowa, pan wydrukował i dał
    ksero do garści.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 5. Data: 2012-02-07 15:52:35
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "maruda" napisał w wiadomości grup
    > Można też przy okazji wizyty w jakimś supermarkecie pogadać w punkcie
    > sprzedaży. Przećwiczyłem z Orange. Miła rozmowa, pan wydrukował i dał ksero do
    > garści.

    Po co mi papierek? Ja nagrywam rozmowy. :)

  • 6. Data: 2012-02-08 07:57:24
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Tue, 07 Feb 2012 16:52:35 +0100, qwerty wrote:

    > Po co mi papierek? Ja nagrywam rozmowy.

    I masz całe dossier, z tych wszystkich rozmów? ;-)

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    http://olgierd.rudak.org