  • 1. Data: 2012-02-06 13:04:16
    Temat: Jak to w końcu jest z tym prawem ?
    Od: "mz" <a...@w...pl>

    Witam
    Mam pytanie jak to w końcu jest w tym naszym kraju z przepisami mówiącymi o
    prawach autorskich.
    Po 1
    Czy mając legalnie kupioną gre mogę ściągnac sobie z sieci jej obraz i np grać w
    nią sobie z tego obrazu - tzw kopia bezpieczeństwa by nie zniszczyć płyty z grą
    ?

    Po 2
    Czy mogę pobrać film z sieci lub muzykę (bez jej udostępniania) obejrzeć
    wieczorem z rodzinką i go skasować. A muzyki posłuchac np w drodze na wakacji i
    też ją skasować ?

    Po 3
    Jak to jest z tymi serialami i programami i filmami puszczanymi w TV (nie tylko
    publicznej) ? Są ludzie, którzy je nagrywają i udostępniają w sieci. Czy skoro z
    racji tego było to w TV, a ja jak było w TV nie mogłem tego obejrzeć, to mogę
    pobrać sobie z sieci i spokojnie obejrzeć ?

    Po 4
    Spotkałem tez w sieci wielu zapaleńców, którzy nagrywają jak czytają ksiązkę
    (nie wiem czy ja kupili czy ukradli) i udostępniaja to do ściągania innym. Czy
    mogę takie nagranie pobrać sobie i spokojnie go odsłuchać ?

  • 2. Data: 2012-02-06 14:02:05
    Temat: Re: Jak to w końcu jest z tym prawem ?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/6/2012 7:04 AM, mz wrote:
> [...]
    > ksiązkę (nie wiem czy ja kupili czy ukradli) i udostępniaja to do
    > ściągania innym. Czy mogę takie nagranie pobrać sobie i spokojnie go

    Od paru dni odpowiedz na wszystkie pytania brzmi nie, bo mozesz zostac
    deportowany do usa.

  • 3. Data: 2012-02-06 14:09:13
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał

    > Od paru dni odpowiedz na wszystkie pytania brzmi nie, bo mozesz
    > zostac deportowany do usa.

    Ostatnio znów coś mówili o zniesieniu wiz. Może to o to chodziło?
    I jeszcze podróż zafundują.
    ;)

  • 4. Data: 2012-02-06 14:48:41
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/6/2012 8:09 AM, Alek wrote:
    > Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał

    > Ostatnio znów coś mówili o zniesieniu wiz. Może to o to chodziło?

    Ostatnio to sie wybory szykują po obu stronach, wiec trzeba jakoś zanęcić.

    > I jeszcze podróż zafundują.
    > ;)

    taa, szczególnie w powrotną stronę.
    Kajdanki zdejmują dopiero w samolocie.

  • 5. Data: 2012-02-06 17:45:31
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    mz wrote:
> [...]
    > Czy mając legalnie kupioną gre mogę ściągnac sobie z sieci jej obraz
    > i np grać w nią sobie z tego obrazu - tzw kopia bezpieczeństwa by nie

    sprawa dyskusyjna.

    > Po 2
    > Czy mogę pobrać film z sieci lub muzykę (bez jej udostępniania)
    > obejrzeć wieczorem z rodzinką i go skasować. A muzyki posłuchac np w
    > drodze na wakacji i też ją skasować ?

    możesz i nie musisz kasować, jak na razie w RP wolno sciągać i posiadać
    pliki z muzyką i filmami.

> [...]
    > udostępniają w sieci. Czy skoro z racji tego było to w TV, a ja jak
    > było w TV nie mogłem tego obejrzeć, to mogę pobrać sobie z sieci i

    patrz wyżej.

> [...]
    > ksiązkę (nie wiem czy ja kupili czy ukradli) i udostępniaja to do
    > ściągania innym. Czy mogę takie nagranie pobrać sobie i spokojnie go

    nie wiem.

  • 6. Data: 2012-02-06 18:10:30
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (06.02.2012 18:45), Marek Dyjor wrote:

    > sprawa dyskusyjna.

    > możesz i nie musisz kasować, jak na razie w RP wolno sciągać i posiadać
    > pliki z muzyką i filmami.

    Jeżeli to ściąga od znajomych lub rodziny. Jeżeli nie - to to też jest
    dyskusyjne.

    p. m.

  • 7. Data: 2012-02-12 09:57:34
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    mvoicem wrote:

    > Jeżeli to ściąga od znajomych lub rodziny. Jeżeli nie - to to też jest
    > dyskusyjne.

    generalnie nie jest.

  • 8. Data: 2012-02-13 06:14:22
    Od: "mz" <a...@w...pl>

    > generalnie nie jest.

    Nie rozumie twojej odpowiedzi, co generalnie nie jest ?