  • 1. Data: 2012-02-06 17:57:31
    Temat: Cudzoziemiec czy swój...
    Od: "jerzy.n" <b...@g...com>

    Takie pytanie mam do znawców, czy Niemiec lub inny obywatel Unii w Polsce
    będzie cudzoziemcem czy swojakiem .Mi sie wydaje ze każdy obcokrajowiec w
    Polsce zawsze będzie cudzoziemcem, ma ktoś inne zdanie ?
    Pzdr.

  • 2. Data: 2012-02-06 19:12:18
    Temat: Re: Cudzoziemiec czy swój...
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "jerzy.n" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    > Takie pytanie mam do znawców, czy Niemiec lub inny obywatel Unii w Polsce
    > będzie cudzoziemcem czy swojakiem .Mi sie wydaje ze każdy obcokrajowiec w
    > Polsce zawsze będzie cudzoziemcem, ma ktoś inne zdanie ?

    Ja mam. To leży w rozumieniu jakich przepisów. Nie można a go przykłądowo
    deportować. Przy czym znaczenie ma nie Unia, tylko obszar Schengen. Są
    drobne rozbieżności w tych dwóch pojęciach.

  • 3. Data: 2012-02-07 08:48:39
    Od: "jerzy.n" <b...@g...com>

> [...]
    > deportować. Przy czym znaczenie ma nie Unia, tylko obszar Schengen. Są
    > drobne rozbieżności w tych dwóch pojęciach.
    Dokładnie chodzi mi o to, czy w świetle ustawy o broni i amunicji, gdzie
    pisze o obowiązku zgłaszania udziału w zawodach strzeleckich obcokrajowców,
    czy Niemiec jako mieszkaniec Unii musi byc zgłaszany jako obcokrajowiec?

  • 4. Data: 2012-02-07 23:35:45
    Od: "Agall" <a...@m...ru>

    > wiadomości news:jgp93p$1mv$1@inews.gazeta.pl...

    Prawidłowo.
    Cudzoziemiec to zarówno obywatel Unii Europejskiej,jak też państwa
    trzeciego,stąd za nic nie zaadoptujesz go na swojaka.W podanych imprezach
    traktować go należy jako zagraniczniaka.