  • 31. Data: 2015-09-26 00:40:46
    Temat: Re: VECTRA napiszemy więcej! (c.d)
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-09-25 20:05, Trefniś pisze:
    > Odrobinę empatii emocjonalnej proszę...
    > Wiesiaczkowi nie wystarczy już wymiana korespondencji z Vectrą/windykacją
    > - on jeszcze tutaj musi się pożalić. Kolejnym etapem będzie próba
    > zainteresowania sprawą Elżbiety Jaworowicz.

    Odczep się od Wiesiaczka. powinieneś mu jeszcze podziękować. Głupotę
    trzeba tępić w zarodku.

    --
    animka

  • 32. Data: 2015-09-26 00:42:13
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-09-25 20:09, Wiesiaczek pisze:

    > I co chcesz przez to powiedzieć?
    > Pieniądze zostały przelane na ich konto o zmianie którego nie
    > powiadomili mnie wystarczająco wyraźnie.
    > Nie wiem, czy to moja sprawa w której kieszeni oni trzymają kasę, ale
    > liczenie odsetek z tego tytułu jest zwykłym naciąganiem.
    > Tym bardziej, że sprawę już dawno wyjaśniłem zarówno przez telefon jak i
    > e-mailem ale oni między sobą chyba nie rozmawiają.
    >
    > Zwróć uwagę na pierwszą wiadomość, gdzie nie raczą nawet podać, z
    > jakiego tytułu żądają pieniędzy!
    >
    > Czy to nie jest zwykłe kurewstwo?

    Kurestwo.
    Oni pewnie nie wiedzą jak wygląda przelew bankowy, czy wyciąg bankowy.

    --
    animka

  • 33. Data: 2015-09-26 00:45:21
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-09-25 20:57, Trefniś pisze:
    > IMHO pan Grzegorz Niedźwiecki świetnie pasuje do partii Kukiza.
    > Może też się zapiszesz?

    Kukiza to nie jesteś godzien w tyłek pocałować.

    --
    animka

  • 34. Data: 2015-09-26 00:46:59
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-09-25 21:38, Wiesiaczek pisze:
    > Mam zapłacić te 45 gr czy nie?

    NIE! Powinni anulować te odsetki jak w terminie zapłaciłeś.

    --
    animka

  • 35. Data: 2015-09-26 06:55:50
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 25.09.2015 o 22:35, Trefniś pisze:

    > Nic mi nie umknęło, przypominam co napisałeś _osobiście_ tutaj i do Vectry:
    > "Bo infolinia poinformowała mnie (mam nadzieję, że nagranie nie
    > zaginęło), że nota odsetkowa została już dawno anulowana."
    >
    > Czego jeszcze nie rozumiesz?

    No właśnie tego nie rozumiem, że pomimo wyjaśnienia sprawy na infolinii
    oni wciąż upominają się o pieniądze.
    Co Ty byś zrobił?
    Zapłacił?
    Nie zapłacił?
    Zapłacił i cicho siedział?
    Nie zapłacił, cicho siedział i liczył na to, że nie naślą komornika?

    > Radziłbym wyjaśnić całą sprawę od razu z prezesem zarządu Vectry,
    > Tomaszem Żurańskim.

    Daj telefon lub e-maila to tak zrobię.
    Takich danych nie znalazłem na ich stronie.

    > Nb. pieniaczom właśnie o to chodzi, żeby jak największa liczba osób
    > analizowała ich problem
    > i kibicowała wymianie kolejnych pism. Ja świetnie się wpisuję w
    > oczekiwania Wiesiaczka i mogę za to pójść do piekła...

    Czepiłeś się tego pieniactwa jak pijany płotu.
    Pieniactwo dotyczy raczej sądów a ja się z nimi nie sądzę tylko piętnuję
    głupotę i bezmyślność.
    No i skarżę się bo jest to normalny odruch pokrzywdzonego.
    Uważasz, że takie nękanie nie jest żadnym problemem?

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

  • 36. Data: 2015-09-26 06:57:39
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 26.09.2015 o 00:46, animka pisze:

    > NIE! Powinni anulować te odsetki jak w terminie zapłaciłeś.

    Też tak myślałem, infolinia potwierdziła to, a kilkoro debili z ichniej
    windykacji nie może tego pojąć.

  • 37. Data: 2015-09-26 07:00:26
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 25.09.2015 o 22:17, witek pisze:

    > Ale nie tylko on tak sądzi.
    > Moim zdaniem niedoczytałeś o zmianie nr konta i potem sie buraczysz jak
    > kogut na ogrodku.

    No i widzisz młotku, że sam gówno zrozumiałeś.
    Napisałem przecież, że zmienili konta, więc jakimś cudem jednak doczytałem.
    Szkoda, ze Ty nie rozumiesz tego co czytasz, no ale młotki tak mają.

  • 38. Data: 2015-09-26 07:08:46
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 25.09.2015 o 23:11, Liwiusz pisze:

    > Jak miałbyś jaja, to byś poczekał aż dług urośnie, a po nakazie zapłaty
    > wniósł sprzeciw. A tak tylko się pieklisz niepotrzebnie ;)
    >
    > PS. A propos pieniactwa: Sprawa o 35 gr:
    > http://www.remitent.pl/35-groszy/7009

    Przecież tam jest opisana normalna sprawa o zwrot pobranej kaucji i
    zgodnie z prawem ta kaucja została po wyroku sądu zwrócona.
    Co to ma wspólnego z pieniactwem? Tylko wysokość kwoty?

  • 39. Data: 2015-09-26 08:07:41
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-09-26 o 07:08, Wiesiaczek pisze:

    > Przecież tam jest opisana normalna sprawa o zwrot pobranej kaucji i
    > zgodnie z prawem ta kaucja została po wyroku sądu zwrócona.
    > Co to ma wspólnego z pieniactwem? Tylko wysokość kwoty?

    A kto powiedział, że pieniacz to z definicji wysuwający *niesłuszne*
    roszczenie?

    --
    Liwiusz

  • 40. Data: 2015-09-26 08:33:26
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 26.09.2015 o 08:07, Liwiusz pisze:

    > A kto powiedział, że pieniacz to z definicji wysuwający *niesłuszne*
    > roszczenie?

    Więc pieniacz nie jest określeniem pejoratywnym?

    Zresztą w mojej sytuacji to Vectra jest stroną atakującą, bo to oni
    wysuwają żądania.
    Dlaczego więc to ja miałbym być pieniaczem? Tym bardziej, że nie podałem
    ich do sądu a jedynie obnażam bezmyślność i głupotę pracowników korpo.
    Przy okazji piętnuję działanie obecnego reżimu, gdzie duża firma jest
    praktycznie bezkarna w starciu z klientem.
    Można tylko mile wspominać czasy, gdy po wysłaniu takiego listu do
    sekretarza dyrektor firmy stałby już na dywaniku:)
    (Uprzedzam - nigdy nie miałem okazji tego robić) :)