  • 1. Data: 2015-09-21 19:40:19
    Temat: Kosztowna "jakość Siemensa" w Warszawskim metrze przed sądem
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    https://news.google.com/news/story?ncl=ds9cjDVeNuVl-
    jMpVK6ZpSkN4-8nM

    http://www.transport-publiczny.pl/wiadomosci/problem
    -metra-z-kolami-inspiro-brak-woli-wspolpracy-siemens
    a-50407.html

    --
    A. Filip
    Broń jest niebezpieczna nawet dla swojego właściciela. (Przysłowie osmańskie)

  • 2. Data: 2015-09-21 20:23:07
    Od: masti <g...@t...hell>

    A. Filip wrote:

    [ciach cytat z gazety]
    a ty co masz na ten temat do powiedzenia?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2015-09-21 20:30:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-09-21 20:23, masti wrote:
    > A. Filip wrote:
    >
    > [ciach cytat z gazety]
    > a ty co masz na ten temat do powiedzenia?

    Ja mialbym do powiedzenia tyle, że kłopoty z kołami miały wcześniej
    również Alstomy. Teoria była taka, że jak się jeżdzi kołami po szynach,
    to coś się musi zużywać - i w sumie lepiej, żeby to były obręcze, bo
    łatwiej je wymienić. I dlatego robili je z miększej stali niż szyny.
    Dziwne, że po po akcji z Astomami jeszcze tego jasno nie ustalili z
    jakiej stali mają być te nieszczęsne obręcze (chyba że to monobloki).

    Shrek.

  • 4. Data: 2015-09-21 20:33:00
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 2015-09-21 o 20:30, Shrek pisze:

> [...]
    > Dziwne, że po po akcji z Astomami jeszcze tego jasno nie ustalili z
    > jakiej stali mają być te nieszczęsne obręcze (chyba że to monobloki).

    te szrek, ale co ty z masturbatorem dyskutujesz, siemens wraz z innymi
    niemieckimi firmami zostaly przylapany na gigantycznym lapowkarstwie w
    Grecji, a taka malenka Polska lezy od Grecji o rzut beretem:)

    --
    General Skalski o zydach w UB :

    tworza mowe nienawisci".

  • 5. Data: 2015-09-21 20:55:14
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

> [...]
    > niż szyny. Dziwne, że po po akcji z Astomami jeszcze tego jasno nie
    > ustalili z jakiej stali mają być te nieszczęsne obręcze (chyba że to

    Teraz ma to być coś innego.

    --
    A. Filip
    Ci, którzy studiują księgi, nie pragną przez to uzyskać godności, lecz ich

  • 6. Data: 2015-09-22 08:30:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-09-21 20:55, A. Filip wrote:

    > Teraz ma to być coś innego.
    >
    > http://www.transport-publiczny.pl/wiadomosci/problem
    -metra-z-kolami-inspiro-brak-woli-wspolpracy-siemens
    a-50407.html

    Cholera wie o co naprawdę chodzi, bo po pierwsze "biegły" ustalił to co
    zamówił zleceniodawca (czyli Metro), a po drugie nie pada tam żadne
    sformułowanie z tego raportu, a barwne opisy pana z zarządu Metra (jak
    piłowanie szyn pilniczkiem).

    A że Siemens pewnie bez winy nie jest, to inna sprawa.

    Shrek.