  • 21. Data: 2015-09-25 21:38:00
    Temat: Re: VECTRA napiszemy więcej! (c.d)
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 25.09.2015 o 20:59, Trefniś pisze:
    > W dniu .09.2015 o 20:51 Wiesiaczek <W...@v...pl> pisze:
    >
    > (...)
    >
    > Przecież nie jesteś im winien, to tylko wyjaśnij.

    Może Ci umknęło, ale właśnie próbuję to zrobić od kilkunastu e-maili.
    I cała korespondencja tego dotyczy, że wielokrotnie już im to wyjaśniałem.
    Czego nie rozumiesz?

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

  • 22. Data: 2015-09-25 21:39:06
    Od: "nawrakm" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Wiesiaczek" napisał w wiadomości grup

    >VECTRA - KORESPONDENCJA Z KLIENTEM

    Ciul i burak z ciebie.

  • 23. Data: 2015-09-25 22:15:03
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Wiesiaczek wrote:
    > Pieniądze zostały przelane na ich konto o zmianie którego nie
    > powiadomili mnie wystarczająco wyraźnie.

    mozesz sprecyzowac co to znaczy niewystarczająco wyraźnie.

    Moze to nie oni mają kłopoty ze zrozumieniem tylko ty z czytaniem ze
    zrozumieniem.

  • 24. Data: 2015-09-25 22:17:17
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Wiesiaczek wrote:

    > PLONK!

    Ale nie tylko on tak sądzi.
    Moim zdaniem niedoczytałeś o zmianie nr konta i potem sie buraczysz jak
    kogut na ogrodku.

  • 25. Data: 2015-09-25 22:35:19
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .09.2015 o 21:38 Wiesiaczek <W...@v...pl> pisze:

    > Może Ci umknęło, ale właśnie próbuję to zrobić od kilkunastu e-maili.
    > I cała korespondencja tego dotyczy, że wielokrotnie już im to
    > wyjaśniałem.
    > Czego nie rozumiesz?

    Nic mi nie umknęło, przypominam co napisałeś _osobiście_ tutaj i do Vectry:
    "Bo infolinia poinformowała mnie (mam nadzieję, że nagranie nie zaginęło),
    że nota odsetkowa została już dawno anulowana."

    Czego jeszcze nie rozumiesz?

    Radziłbym wyjaśnić całą sprawę od razu z prezesem zarządu Vectry, Tomaszem
    Żurańskim.

    Nb. pieniaczom właśnie o to chodzi, żeby jak największa liczba osób
    analizowała ich problem
    i kibicowała wymianie kolejnych pism. Ja świetnie się wpisuję w
    oczekiwania Wiesiaczka i mogę za to pójść do piekła...

    --
    Trefniś

  • 26. Data: 2015-09-25 23:11:54
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-09-25 o 17:58, Wiesiaczek pisze:
    > VECTRA - KORESPONDENCJA Z KLIENTEM
    > (autentyk, kolejność cytatów odwrócona dla łatwiejszego czytania)

    Jak miałbyś jaja, to byś poczekał aż dług urośnie, a po nakazie zapłaty
    wniósł sprzeciw. A tak tylko się pieklisz niepotrzebnie ;)

    PS. A propos pieniactwa: Sprawa o 35 gr:
    http://www.remitent.pl/35-groszy/7009

    --
    Liwiusz

  • 27. Data: 2015-09-26 00:01:24
    Od: W <w...@w...pl>

    witek wystukał, co następuje:

    > mozesz sprecyzowac co to znaczy niewystarczająco wyraźnie.

    SOT:

    tutaj może się zdarzyć - dosyć niedawno urząd pewnego miasteczka dokonał
    migracji kont z jednego banku do drugiego.. na drukach podatkowych
    informacja o tym była, a jakże - na drugiej stronie u dołu normalną czcionką
    w gąszczu zwyczajowych informacji gdzie zawsze podawali numer konta (było
    dopisane "Uwaga, zmiana numeru konta". Skoro tak było od dawna i formułka
    była ta sama to chyba mało kto zagląda co chwilę i studiuje drobny maczek
    czy w tym miesiącu akurat nie zmienili konta - co nie?

    Jak prądownia/śmieciownia zmieniała numery to nie bolało ich, żeby dorzucić
    kolejną kartkę ze stosownym pismem "hej, zmieniamy numer"...

  • 28. Data: 2015-09-26 00:29:52
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-09-25 17:58, Wiesiaczek pisze:
> [...]
    > ale jeśli już ją sobie poczytałeś, to możesz ją sobie wsadzić tam, gdzie
    > Ci się podoba.
    > Informujemy, że zabronione jest korzystanie z informacji w niej
    > zawartych, ich ujawnianie, rozpowszechnianie
    > lub kopiowanie bez zgody adresata a robienie sobie żartów z adresata
    > będzie ścigane sądownie i będzie skutkować ściągnięciem tantiem
    > autorskich. Jeżeli Państwo otrzymali omyłkowo niniejszą wiadomość to
    > macie jaja za darmochę.
    > Dziękujemy.
    > Zanim wydrukujesz tę wiadomość, upewnij się, czy to konieczne. Pomyśl o

    Może te głąby zostały przysłane w teczce od jakiegoś Wa-sy. Czas im
    taczki do wywozu podstawić.

    --
    animka

  • 29. Data: 2015-09-26 00:34:47
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-09-25 18:50, Stokrotka pisze:
    > Szlag by mnie trafił.
    > Jak to dobże, że z zasady płacę rahunki tradycyjnie, papierowo, gotuwką -
    > jak najdalej od banku.
    > Wooooooooooooonnnnnnnnnnnnnn z bankami.
    > Jak byś płacił w kasie nie miałbyś tego problemu.
    Co z tego jak im się zachciało korzystać z innego konta bankowego i nie
    powiadomili o tym klienta. Zresztą nawet jak pieniądze są
    przelane na inny, dawniej właściwy mumer konta to nie zginą i
    wewnętrznie powinni sobie przeksięgować. A do kasy to niech sobie latają
    ci co nie mają internetu. Powodzenia!

    --
    animka

  • 30. Data: 2015-09-26 00:36:37
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-09-25 19:30, Wiesiaczek pisze:

    > Bank bankiem, on tu akurat nic nie zawinił, ale jakbyś musiała dymać z
    > każdą wpłatą do banku a z reklamacjami do biura Vectry, płacić za bilety
    > autobusowe/paliwo i tracić czas na kolejki to nie wiem, czy to taka radocha.
    >
    > A tak przynajmniej rozwijam swoje talenta pisarskie i tworzę pierdoły na
    > które Vectra ochoczo odpowiada:)
    >
    > Przy okazji pytanie do prawników: Czy takie traktowanie klienta nie
    > podlega żadnym sankcjom z tytułu molestowania, próby wyłudzenia i innych
    > szkód, niekoniecznie materialnych?

    Oni bezmyślnie wysyłają szablony, bo nie chce im ię pomyśleć i
    odpowiedzieć na odpowiedni temat.

    --
    animka