  • 1. Data: 2015-09-25 17:58:29
    Temat: VECTRA napiszemy więcej! (c.d)
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    VECTRA - KORESPONDENCJA Z KLIENTEM
    (autentyk, kolejność cytatów odwrócona dla łatwiejszego czytania)

    W dniu 10.09.2015 o 12:52, Vectra S.A. pisze:

    Szanowni Państwo,
    Informujemy, iż do dnia dzisiejszego nie odnotowaliśmy wymaganej wpłaty
    na Państwa
    koncie w kwocie 60,35 zł.
    Zaległą należność wraz z należnymi odsetkami należy wpłacić do dnia
    17.09.2015 r.
    Równocześnie zachęcamy Państwa do korzystania
    z bezpłatnej usługi Faktury Elektronicznej.
    Więcej informacji na stronie www.vectra.pl/efaktura, bądź pod numerem
    infolinii 801 080 180.

    On 15-09-10 20:24, (mój e-mail) wrote:

    Czy to przekracza Wasze możliwości intelektualne, żeby odgadnąć, że nie
    wiem z jakiej racji mam płacić?
    Może ktoś bardziej rozgarnięty napisze z łaski swojej, za co mam płacić
    a najlepiej jakby podał numer niezapłaconej faktury, bo chyba o to Wam
    chodzi?
    Jak jeszcze raz dostanę takiego idiotycznego e-maila to oskarżę Was o
    nękanie i próbę wyłudzenia pieniędzy.

    W*******

    W dniu 11.09.2015 o 13:16, w...@v...pl pisze:

    Szanowny Panie,
    Dziękuję za kontakt z Działem Windykacji. W związku z brakiem pełnego
    podpisu pod przesłaną wiadomością e-mail proszę o podanie danych
    osobowych, adresu świadczenia usługi oraz numeru ewidencyjnego.

    Teresa Orzeł
    Dział Windykacji Vectra S.A.
    (telefony i takie tam)
    Niniejsza korespondencja jest przeznaczona [pierdu pierdu etc.]

    On 15-09-11 22:16, (mój e-mail) wrote:

    Pani Orzeł,
    ponieważ widzę, że nie pomyliłem, się w mojej diagnozie odnośnie
    rozgarnięcia i nie jesteście w stanie skonstatować, do kogo wysyłacie
    swoje pogróżki, ani od kogo chcecie wyłudzić jakieś pieniądze, podaję
    poniżej moje dane i czekam na wyjaśnienie całej historii, po raz kolejny
    zresztą:

    W******* W********* C******* h. Belina, syn W*******,
    usługi świadczycie w Warszawie przy ul. N********* X m. Y
    a numer abonenta to "xxxxxxxx".

    W dniu 12.09.2015 o 08:26, w...@v...pl pisze:

    Szanowny Panie,
    Dziękuję za kontakt z Działem Windykacji. Informuję, iż zaległość w
    kwocie 60.35 zł wynika z nieopłaconych:
    - Obciążenie za fakturę xxxxxx/WAR/08/15 - 59,9 zł
    - NO/xxxxxxxx/6044/67192 - 0,45 zł (nota odsetkowa)
    Bardzo proszę o uregulowanie zaległości i przesłanie potwierdzenia
    wpłaty mailem na adres: w...@v...pl bądź faksem na numer: 58 74
    26 600.
    Uprzejmie informuję, iż korzysta Pan z systemu elektronicznej faktury.
    Na skrzynkę mailową wysyłane jest jedynie powiadomienie o wystawieniu
    e-faktury. Aby mieć dostęp do wystawionych faktur należy zalogować się
    na stronie https://ebok.vectra.pl/, następnie w miejscu loginu należy
    wpisać numer ewidencyjny, natomiast hasłem jest numer PESEL/NIP, bądź
    indywidualne hasło.

    Natalia Wrześniewska
    Dział Windykacji Vectra S.A.
    (telefony i takie tam)
    Niniejsza korespondencja jest przeznaczona... [pierdu pierdu etc.]

    On 15-09-13 10:13, (mój e-mail) wrote:

    Szanowna Pani,
    przesyłam w załączeniu potwierdzenie przelewu za fakturę nr:
    xxxxxxx/WAR/08/15, dokonanego w terminie płatności.

    Przy okazji zauważyłem, że przelew jest wykonany na poprzednio podany mi
    Wasz numer konta bankowego,
    który po przedłużeniu umowy uległ zmianie.
    Tym samym proszę o przeksięgowanie tego przelewy na właściwe konto (na
    fakturze widnieje: 27 1240 6960 9732 0000 0146 8908) i powiadomienie
    mnie o zakończeniu sprawy.
    Naturalnie proszę też o anulowanie noty odsetkowej gdyż pieniądze
    znalazły się na Waszym koncie w terminie.

    W******* C*******
    Nr abonenta: 0*******
    u. N********** X m. Y

    W dniu 13.09.2015 o 12:38, w...@v...pl pisze:

    Szanowny Panie,

    Dziękuję za kontakt z Działem Windykacji. Informuję, iż w celu dokonania
    przeksięgowania niezbędny jest kompletny wniosek tj. pismo zawierające
    odręczny podpis osoby dokonującej wpłaty oraz potwierdzenia transakcji
    dokonanych na konto, z którego środki mają zostać wyksięgowane. Proszę o
    uzupełnienie i ponowne przesłanie wniosku.

    Z poważaniem
    Szymon Kącki
    Dział Windykacji Vectra S.A.
    (telefony i takie tam)
    Niniejsza korespondencja jest przeznaczona... [pierdu pierdu etc.]

    On 15-09-13 15:11, (mój e-mail) wrote:

    Szanowny Panie,
    proszę mi powiedzieć, co stanie się z moimi pieniędzmi na Waszym koncie,
    jeśli ja powtórnie zapłacę tę samą fakturę lecz na właściwe konto. Czy w
    tym wypadku automatycznie przelejecie mi poprzednią wpłatę z powrotem na
    moje konto czy też po prostu przywłaszczycie sobie moje pieniądze?

    W******* C*******
    Nr abonenta: 0*******
    u. N********** X m. Y

    W dniu 14.09.2015 o 12:12, w...@v...pl pisze:

[...]

    Angelika Kuchcińska
    Dział Windykacji Vectra S.A.
    (telefony i takie tam)
    Niniejsza korespondencja jest przeznaczona...[pierdu pierdu etc.]

    On 15-09-16 16:47, (mój e-mail) wrote:

    Przesyłam w załączeniu odpowiednie pismo i ponownie potwierdzenie
    transakcji.

    W*******

    W dniu 21.09.2015 o 19:12, w...@v...pl pisze:

    Szanowny Panie,
    Dziękuję za kontakt z Działem Windykacji. Informuję, iż w celu dokonania
    przeksięgowania niezbędny jest kompletny wniosek tj. pismo zawierające:
    - kwotę przeksięgowania
    -numer z którego mają być wyksięgowane pieniądze,
    -numer na który mają być zaksięgowane pieniądze,
    odręczny podpis,
    oraz proszę o załączenie potwierdzenia transakcji dokonanych na konto,
    z którego pieniądze mają zostać wyksięgowane.
    Proszę o wskazanie kwoty przeksięgowania.

    Teresa Orzeł
    Dział Windykacji Vectra S.A.
    (telefony i takie tam)
    Niniejsza korespondencja jest przeznaczona... [pierdu pierdu etc.]

    On 15-09-21 19:36, (mój e-mail) wrote:

    Pani Orzeł,
    rozumiem, ze nie wszystko do Pani dociera i nie wszystko Pani ogarnia,
    więc wyjaśniam, że wszystkie żądane informacje już wysłałem 16 września
    tego roku, o czym można przeczytać w załączonych poniżej cytatach.
    Jeśli Pani czegoś w nich nie rozumie, proszę pytać bardziej szczegółowo,
    to może będę mógł Pani pomóc.

    W******* W******* C******* h. Belina syn W*******
    Numer abonenta i adres świadczenia usługi bez zmian.

    W dniu 22.09.2015 o 14:48, w...@v...pl pisze:

    Szanowny Panie,
    Dziękuję za kontakt z Działem Windykacji. Uprzejmie informuje, iż Pana
    dyspozycja została przekazana do Działu Rozliczeń w celu przeksięgowania
    środków pieniężnych (kwota z dowodu wpłaty). Przeksięgowanie zostanie
    wykonane w ciągu maksymalnie 14 dni kalendarzowych.

    Teresa Orzeł
    Dział Windykacji Vectra S.A.
    (telefony i takie tam)
    Niniejsza korespondencja jest przeznaczona... [pierdu pierdu etc.].

    On 15-09-25 10:56, (mój e-mail) wrote:

    Pani Orzeł,
    co prawda wiele się nie spodziewałem po Pani interwencji ale chyba Pani
    nie doceniłem.
    Następnego dnia po Pani odpowiedzi dostałem e-maila z treścią:

    "Szanowni Państwo,
    Informujemy, iż do dnia dzisiejszego nie odnotowaliśmy wymaganej wpłaty
    na Państwa koncie w kwocie 60,35 zł.
    Zaległą należność wraz z należnymi odsetkami należy wpłacić do dnia
    01.10.2015 r. "

    (Całość w załączniku)
    Może więc Pani będzie tak łaskawa i doprowadzi sprawę do końca, na co w
    swej naiwności liczę.

    W******* W******* C******* h. Belina syn W*******
    Numer abonenta i adres świadczenia usługi bez zmian.

    Niniejsza korespondencja jest przeznaczona wyłącznie do użytku adresata,
    ale jeśli już ją sobie poczytałeś, to możesz ją sobie wsadzić tam, gdzie
    Ci się podoba.
    Informujemy, że zabronione jest korzystanie z informacji w niej
    zawartych, ich ujawnianie, rozpowszechnianie
    lub kopiowanie bez zgody adresata a robienie sobie żartów z adresata
    będzie ścigane sądownie i będzie skutkować ściągnięciem tantiem
    autorskich. Jeżeli Państwo otrzymali omyłkowo niniejszą wiadomość to
    macie jaja za darmochę.
    Dziękujemy.
    Zanim wydrukujesz tę wiadomość, upewnij się, czy to konieczne. Pomyśl o
    środowisku!

    Szanowny Panie,
    Dziękuję za kontakt z Działem Windykacji. Informuję, iż Pana dyspozycja
    dotycząca przeksięgowania środków została zrealizowana dnia 24-09-2015.
    Jednocześnie informację, iż na Pana koncie abonenckim widnieje
    niedopłata w wysokości 0,45 zł z tytułu noty odsetkowej
    NO/xxxxxxxx/6044/67192.

    Maciej Bała
    Dział Windykacji Vectra S.A.
    (telefony i takie tam)
    Niniejsza korespondencja jest przeznaczona [pierdu pierdu etc.]

    Panie Bała,
    mam propozycję:
    Niech Pan spotka się z p. Orzeł, p. Kuchcińską, p. Kąckim, p.
    Wrześniewską i razem zadzwońcie na infolinię pod nr 801 080 180
    i na tej infolinii ustalcie sobie, o co Wam chodzi?
    Proszę też o poinformowanie mnie o wyniku tej konsultacji.
    Bo infolinia poinformowała mnie (mam nadzieję, że nagranie nie
    zaginęło), że nota odsetkowa została już dawno anulowana.
    Z jakiego powodu to nie będę teraz wyjaśniał, bo i tak macie kłopoty z
    ogarnięciem tego problemu, więc sensu by w tym wyjaśnianiu nie było.

    P.S. Macie tam może kogoś, kto jest od myślenia?

    C.D.N - jak się spodziewam :)

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

  • 2. Data: 2015-09-25 18:50:39
    Temat: Re: VECTRA napiszemy więcej! (c.d)
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    Szlag by mnie trafił.
    Jak to dobże, że z zasady płacę rahunki tradycyjnie, papierowo, gotuwką -
    jak najdalej od banku.
    Wooooooooooooonnnnnnnnnnnnnn z bankami.
    Jak byś płacił w kasie nie miałbyś tego problemu.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 3. Data: 2015-09-25 18:56:16
    Od: Marek Pazio <g...@...odleglej.galaktyce.com>

    W dniu 2015-09-25 o 17:58, Wiesiaczek pisze:
    > VECTRA - KORESPONDENCJA Z KLIENTEM

    Piękne, korporacja to jest to co uwielbiam i dlatego uradowany jestem
    wielce, że nie muszę w _korporacji_ pracować.

  • 4. Data: 2015-09-25 19:30:13
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 25.09.2015 o 18:50, Stokrotka pisze:
> [...]
    > - jak najdalej od banku.
    > Wooooooooooooonnnnnnnnnnnnnn z bankami.
    > Jak byś płacił w kasie nie miałbyś tego problemu.

    Bank bankiem, on tu akurat nic nie zawinił, ale jakbyś musiała dymać z
    każdą wpłatą do banku a z reklamacjami do biura Vectry, płacić za bilety
    autobusowe/paliwo i tracić czas na kolejki to nie wiem, czy to taka radocha.

    A tak przynajmniej rozwijam swoje talenta pisarskie i tworzę pierdoły na
    które Vectra ochoczo odpowiada:)

    Przy okazji pytanie do prawników: Czy takie traktowanie klienta nie
    podlega żadnym sankcjom z tytułu molestowania, próby wyłudzenia i innych
    szkód, niekoniecznie materialnych?

  • 5. Data: 2015-09-25 19:33:43
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .09.2015 o 17:58 Wiesiaczek <W...@v...pl> pisze:

    > VECTRA - KORESPONDENCJA Z KLIENTEM
    > (autentyk, kolejność cytatów odwrócona dla łatwiejszego czytania)

    (...)

    > C.D.N - jak się spodziewam :)

    Nie szkoda czasu na takie pieniactwo?
    :O

    --
    Trefniś

  • 6. Data: 2015-09-25 19:42:23
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 25.09.2015 o 19:33, Trefniś pisze:

    > (...)

    > Nie szkoda czasu na takie pieniactwo?
    > :O

    Pieniactwo? A co proponujesz?
    Czekanie na komornika którego Vectra niechybnie naśle za te 45 gr?

    A może im zapłacić te 45 gr i niech się odpierdolą?
    Tylko czy oni to na pewno zrobią, bo mam duże wątpliwości.

    Nie załączyłem tu poprzedniej korespondencji z Vectrą, bo wcześniej była
    mowa o 120 zł, ale to im już wyperswadowałem.
    Zostało jak widać te nieszczęsne 45 gr ale i z tym chyba sobie poradzę :)

  • 7. Data: 2015-09-25 19:47:14
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 25 września 2015 19:42:25 UTC+2 użytkownik Wiesiaczek napisał:
> [...]

    > mowa o 120 zł, ale to im już wyperswadowałem.
    > Zostało jak widać te nieszczęsne 45 gr ale i z tym chyba sobie poradzę :)
    Przypadkiem pomijasz fakt że wpłat dokonywałeś na zły nr konta.
    Ale to Vectra jest be przecież;)

  • 8. Data: 2015-09-25 19:55:50
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .09.2015 o 19:42 Wiesiaczek <W...@v...pl> pisze:

> [...]
    > mowa o 120 zł, ale to im już wyperswadowałem.
    > Zostało jak widać te nieszczęsne 45 gr ale i z tym chyba sobie poradzę :)

    Zacytuję kawałek Twojej korespondencji z Vectrą:

[...]

    To wyczerpuje znamiona nie tylko pieniactwa :)
    Pracownicy firmy windykacyjnej muszą mieć niezły ubaw i stawiam dolary
    przeciw orzechom, że jeszcze długo będą z Tobą korespondować zachowując
    "ostrożność procesową".
    Po prostu jesteś "zjawiskowy" :)

    --
    Trefniś

  • 9. Data: 2015-09-25 20:01:40
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 25.09.2015 o 19:55, Trefniś pisze:

> [...]
    > Pracownicy firmy windykacyjnej muszą mieć niezły ubaw i stawiam dolary
    > przeciw orzechom, że jeszcze długo będą z Tobą korespondować zachowując

    To nie pieniactwo tylko próba zastraszenia:)
    Ja bawię się również nieźle, przy czym mnie moja zabawa kosztuje
    znacznie mniej niż Vectrę.
    Mam nadzieję, że przy okazji stracą kilku klientów, których takie
    traktowanie po podpisaniu umowy odstraszy.

  • 10. Data: 2015-09-25 20:05:16
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .09.2015 o 19:47 Kris <k...@g...com> pisze:

    > Przypadkiem pomijasz fakt że wpłat dokonywałeś na zły nr konta.
    > Ale to Vectra jest be przecież;)

    Odrobinę empatii emocjonalnej proszę...
    Wiesiaczkowi nie wystarczy już wymiana korespondencji z Vectrą/windykacją
    - on jeszcze tutaj musi się pożalić. Kolejnym etapem będzie próba
    zainteresowania sprawą Elżbiety Jaworowicz.

    To _stanowczo_ nie jest problem 45 groszy...

    --
    Trefniś