  • 101. Data: 2015-10-16 11:44:50
    Temat: Re: Re: VECTRA napiszemy więcej! (c.d)
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 26 Sep 2015, witek wrote:

> [...]
    atku-na-niewlasciwe-subkonto.html

    > mowie
    > mylisz administrację z kodeksem cywilnym.

    Mało, mimo wyjątkowości tego przypadku, z artykułu wychodzi (z praktyki
    też), że wpłata na niewłaściwe konto tego samego US skutkuje jedynie
    koniecznością podpisania świstka o przeksięgowaniu na właściwy
    podatek - świstka własnego lub wystawionego przez US.
    A wszak podatków nie wpłaca się na konto Skarbu Państwa, lecz właściwego
    US, co de facto dowodzi prawidłowości "przypadku Wiesiaczka" :>
    A w końcu Wiesiaczek się nie awanturował, że mogli mu kazać podpisać
    kwit, że przyznaje iż wpłacił na niewłaściwe konto ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 102. Data: 2015-10-16 12:10:42
    Temat: Re: VECTRA napiszemy więcej! (c.d)
    Od: "nawrakm" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" napisał w wiadomości grup
    .

    >>> http://www.gofin.pl/17,2,64,110229,skutki-wplaty-pod
    atku-na-niewlasciwe-subkonto.html

    > Mało, mimo wyjątkowości tego przypadku, z artykułu wychodzi (z praktyki
    >też),

    Misiek, dług powstaje od niewpłacenia na właściwe konto - to, że takie
    sprawy się skutecznie* wyjaśnia to zupełnie inna je bajka.

    *np. po wiesiakowemu, czyli chamskim pieniactwem

  • 103. Data: 2015-10-16 22:46:42
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 26.09.2015 o 21:33, Trefniś pisze:
    /.../

    > Wiesiaczek pieniaczy się tylko o przepływ informacji między
    > "księgowością" a windykacją.
    > Zamiast jednym postem załatwić sprawę - woli obrzucać niewinną (sic!)
    > osobę inwektywami.

    Tu racja: powinien robic bekę z prezesa.

  • 104. Data: 2015-10-16 22:47:50
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 28.09.2015 o 09:12, Marek pisze:
    /.../
    > Wcale nie jestem pewien czy sąd (gdyby do niego doszło) w tym przypadku
    > Vectry uznałby, że wpłata na dowolny rachunek wierzyciela (wbrew zapisom
    > umowy) jest równoważna ze spłatą zobowiązania, szczególnie, gdy Vectra
    > jako strona zaczełaby się upierać przy stanowisku, że zobowiązanie nie
    > zostało uregulowane.

    Przecież na rachunek z umowy wpłacał.

  • 105. Data: 2015-10-16 22:52:04
    Temat: Re: VECTRA napiszemy więcej! Finał! Ta-dam!!!
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 10.10.2015 o 02:38, nawrakm pisze:
    /.../
    > Matołku, poinformowali zanim pieniacz zaczął pieniactwo, dlatego jest
    > pieniaczem.

    Zacytuj stosowną informacją.

  • 106. Data: 2015-10-19 09:55:20
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 16 Oct 2015 22:47:50 +0200, Smok Eustachy <s...@w...pl>
    wrote:
    > Przecież na rachunek z umowy wpłacał.

    Ale się po drodze zmienił a abonent milcząco to zaakceptował.

    --
    Marek