  • 81. Data: 2024-04-06 00:44:19
    Temat: Re: Usytuowanie znaków drogowych
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Skąd wiesz?

    Z wytycznych projektowania węzłów.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 82. Data: 2024-04-06 03:07:11
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-04-05, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Z wytycznych projektowania węzłów.

    Czyli z pobożnych życzeń, które nie muszą mieć odbicia w rzeczywistości,
    vide czynnik ludzki. Mówimy co tam właściwie jest (oceniając rozsądnie),
    a nie co być powinno (pobożne życzenia).

    --
    Marcin

  • 83. Data: 2024-04-06 08:35:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Czyli z pobożnych życzeń, które nie muszą mieć odbicia w rzeczywistości,
    > vide czynnik ludzki. Mówimy co tam właściwie jest (oceniając rozsądnie),
    > a nie co być powinno (pobożne życzenia).

    Ogólnie prawo jest zbiorem pobożnych życzeń. Bezustannie poddawanych
    wpływowi ludzkiemu. A to _jest_ pas przeplatania.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 84. Data: 2024-04-06 08:37:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Redundancja.

    Słaba, bo teoretycznie oznacza, że nie da się tam wjechać wcale. Jeśli
    masz ustąpić tym na głównej, to znaczy że masz ustąpić - czyli czekać aż
    nikt nie będzie jechał. A to się nie stanie bo to jeden z najbardziej
    obciążonych odcinków drogowych w Polsce i po prostu sytuacji w której
    główną nic nie jedzie praktycenie nie ma.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 85. Data: 2024-04-06 08:39:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.04.2024 o 12:04, io pisze:

    > Dla kierowcy nie istnieją. Ty możesz sobie kreować co chcesz.

    Dla ciebie pewnie też nie istnieją cząstki elementarne bo żadnej nie
    widziałeś. Co nie znaczy że ich nie ma.

    Przeczytaj się jeszcze raz.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 86. Data: 2024-04-06 08:41:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.04.2024 o 12:07, io pisze:

    > Jak nie rozumiesz słowa 'nieadkwatne' to sobie w słowniku poszukaj.

    Dalej twierdzisz, że nie istnieje coś takiego jak pasy włączania,
    wyłączania i przeplatania, bo ty nie znasz rozporządzenia i wytycznych?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 87. Data: 2024-04-06 08:44:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.04.2024 o 11:58, io pisze:

    > Nie, to Ty doszedłeś do tego.

    Raczej nie musiałem do tego dochodzić.

    > Ja raczej o tym, że tam jest zwykłe
    > podporządkowanie z czego wynika np to że niekiedy robi się linię
    > zatrzymania i nakaz kierunku i że ten nakaz wyczerpuje się po wjeździe,
    > więc na pewno nie dotyczy kolejnego rozjazdu.

    Jest to bardzo mocno dyskusyjne.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 88. Data: 2024-04-06 09:37:38
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-04-06, Shrek <...@w...pl> wrote:

> [...]
    > obciążonych odcinków drogowych w Polsce i po prostu sytuacji w której
    > główną nic nie jedzie praktycenie nie ma.

    A jesli byłaby to rozbiegówka to nie musisz nikogo przepuszczać i czekać?

    --
    Marcin

  • 89. Data: 2024-04-06 09:38:52
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-04-06, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Ogólnie prawo jest zbiorem pobożnych życzeń. Bezustannie poddawanych
    > wpływowi ludzkiemu. A to _jest_ pas przeplatania.

    Przypomniała mi się Maszyna Trurla :)

    --
    Marcin

  • 90. Data: 2024-04-06 09:47:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A jesli byłaby to rozbiegówka to nie musisz nikogo przepuszczać i czekać?

    To prędkosci nabierasz na rozbiegówce i włączasz się między jadące po
    głównej samochody. Zaraz - czy ty napradę kwestionujesz to, że pasy
    włączania istnieją i jak działają?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!