  • 91. Data: 2024-04-06 09:48:56
    Temat: Re: Usytuowanie znaków drogowych
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Przypomniała mi się Maszyna Trurla :)

    Ale na odwrót:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 92. Data: 2024-04-06 10:58:56
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-04-06, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > To prędkosci nabierasz na rozbiegówce i włączasz się między jadące po
    > głównej samochody. Zaraz - czy ty napradę kwestionujesz to, że pasy
    > włączania istnieją i jak działają?

    Ja kwestionuję niemożność włączenia się na tym co tam jest a co nie jest
    rozbiegówką. Linia warunkowego zatrzymania, jak sama nazwa wskazuje nie
    wymaga zatrzymania jeśli nie ma takiej potrzeby.

    --
    Marcin

  • 93. Data: 2024-04-06 11:30:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ja kwestionuję niemożność włączenia się na tym co tam jest a co nie jest
    > rozbiegówką. Linia warunkowego zatrzymania, jak sama nazwa wskazuje nie
    > wymaga zatrzymania jeśli nie ma takiej potrzeby.

    Teoretycznie wymaga zatrzymania _zawsze_ jak coś jedzie główną. Tam
    zawsze jedzie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 94. Data: 2024-04-06 11:36:21
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 06.04.2024 o 08:41, Shrek pisze:

    > Dalej twierdzisz, że nie istnieje coś takiego jak pasy włączania,
    > wyłączania i przeplatania, bo ty nie znasz rozporządzenia i wytycznych?

    Poszukaj w słowniku.

  • 95. Data: 2024-04-06 11:37:38
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 06.04.2024 o 08:39, Shrek pisze:

    > Dla ciebie pewnie też nie istnieją cząstki elementarne bo żadnej nie
    > widziałeś. Co nie znaczy że ich nie ma.

    Skończ pieprzyć.

  • 96. Data: 2024-04-06 11:38:45
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 06.04.2024 o 08:44, Shrek pisze:

    > Jest to bardzo mocno dyskusyjne.

    Co konkretnie jest dyskusyjne a co nie jest?

  • 97. Data: 2024-04-06 11:46:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.04.2024 o 11:37, io pisze:

    > Skończ pieprzyć.

    Ty pieprzysz - pasy włączania istnieją, jakkolwiek byś nóżkami nie tupał.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 98. Data: 2024-04-06 12:20:35
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-04-06, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Teoretycznie wymaga zatrzymania _zawsze_ jak coś jedzie główną. Tam
    > zawsze jedzie.

    Teraz możemy się jeszcze zastanowić czy A-6d, który jest wcześniej na
    głownej dotyczy tego pasa ruchu po zębach :) No bo jeśli traktujesz to
    jako rozbiegówkę, to na jakiej zasadzie mógłbyś zjechać z głownej na
    rozbiegowy?

    --
    Marcin

  • 99. Data: 2024-04-06 13:37:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Teraz możemy się jeszcze zastanowić czy A-6d, który jest wcześniej na
    > głownej dotyczy tego pasa ruchu po zębach :)

    Żadnego innego dotyczyć specjalnie nie może.

    > No bo jeśli traktujesz to
    > jako rozbiegówkę, to na jakiej zasadzie mógłbyś zjechać z głownej na
    > rozbiegowy?

    IMHO ustępując pierwszeństwa znajdującym się na tym pasie. A tak w ogóle
    to nie ma tam potoku. Jak jedziesz eską na eskę, to po prostu jedziesz
    eską a nie błąkasz się po łącznicach:P I na początku tak było - była tam
    jednostronnie ciągła, która zabraniała zmiany pasa l prawej na lewą.
    Tylko wrzuciłem kiedyś gówno w wentylator i wysłałem zapytanie przez
    apkę do zgłaszania różnych spraw, komu mam ustąpić tam pierwszeństwa,
    skoro na ten pas nie da się legalnie wjechać inaczej niż przez te zęby.
    Dostałem info że pytanie przekazali do właściwych organów a jakiś czas
    potem zmieniono tą jednostronnie ciągłą na przerywaną. Tak że sukces
    połowiczny - przyznali że ówczesna organizacja ruchu jest głupia i
    błędna i... zmienili ją na jeszcze głupszą;)

    Prawdę mówiąc pogrzebałem trochę i nie mam pojęcia jak to właściwie
    oznakować żeby miało sens. Rozporządzenie wymaga stawiania kileni na
    wlocie z rozbiegówki, znak nakazu jazdy na wprost też okazuje się
    wymagany jak drogi zbiegają się pod kątem mniejszym niż 20 stopni.
    Usunięcie zębów w sumie wiele nie zmienia, poza tym że tą głupotę mniej
    widać. Usunięcie strzałek na jezdni by również ukrywało problem ze
    sprzecznością nakazu jazdy na wprost z oznakowaniem. Wychodzi na to że w
    rozporządzeniu zawarto za dużo obligatoryjnych nadmiarowych rozwiązańm
    co w praktyce tworzy takie potworki i znakozę jak na przykład tu
    https://www.google.pl/maps/@52.2264687,21.0428018,3a
    ,19.6y,173.17h,87.96t/data=!3m6!1e1!3m4!1so7HnfhKv8P
    zZ-fNcYWMJiQ!2e0!7i16384!8i8192?entry=ttu

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 100. Data: 2024-04-06 13:39:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.04.2024 o 13:37, Shrek pisze:
    > która zabraniała zmiany pasa l prawej na lewą.

    Wróć z lewej na prawą.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!