eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Usytuowanie znaków drogowych
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 118

  • 101. Data: 2024-04-06 19:26:08
    Temat: Re: Usytuowanie znaków drogowych
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 06.04.2024 o 11:46, Shrek pisze:
    > W dniu 06.04.2024 o 11:37, io pisze:
    >
    >>> Dla ciebie pewnie też nie istnieją cząstki elementarne bo żadnej nie
    >>> widziałeś. Co nie znaczy że ich nie ma.
    >>
    >> Skończ pieprzyć.
    >
    > Ty pieprzysz - pasy włączania istnieją, jakkolwiek byś nóżkami nie tupał.
    >

    Przecież to Ty tutaj tupiesz.


  • 102. Data: 2024-04-09 14:24:23
    Temat: Re: Usytuowanie znaków drogowych
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-04-06, Shrek <...@w...pl> wrote:
    > W dniu 06.04.2024 o 12:20, Marcin Debowski pisze:
    >> On 2024-04-06, Shrek <...@w...pl> wrote:
    >>> W dniu 06.04.2024 o 10:58, Marcin Debowski pisze:
    >>>
    >>>> Ja kwestionuję niemożność włączenia się na tym co tam jest a co nie jest
    >>>> rozbiegówką. Linia warunkowego zatrzymania, jak sama nazwa wskazuje nie
    >>>> wymaga zatrzymania jeśli nie ma takiej potrzeby.
    >>>
    >>> Teoretycznie wymaga zatrzymania _zawsze_ jak coś jedzie główną. Tam
    >>> zawsze jedzie.
    >>
    >> Teraz możemy się jeszcze zastanowić czy A-6d, który jest wcześniej na
    >> głownej dotyczy tego pasa ruchu po zębach :)
    >
    >
    > Żadnego innego dotyczyć specjalnie nie może.
    >
    >> No bo jeśli traktujesz to
    >> jako rozbiegówkę, to na jakiej zasadzie mógłbyś zjechać z głownej na
    >> rozbiegowy?
    >
    > IMHO ustępując pierwszeństwa znajdującym się na tym pasie. A tak w ogóle
    > to nie ma tam potoku. Jak jedziesz eską na eskę, to po prostu jedziesz
    > eską a nie błąkasz się po łącznicach:P I na początku tak było - była tam
    > jednostronnie ciągła, która zabraniała zmiany pasa l prawej na lewą.
    > Tylko wrzuciłem kiedyś gówno w wentylator i wysłałem zapytanie przez
    > apkę do zgłaszania różnych spraw, komu mam ustąpić tam pierwszeństwa,
    > skoro na ten pas nie da się legalnie wjechać inaczej niż przez te zęby.
    > Dostałem info że pytanie przekazali do właściwych organów a jakiś czas
    > potem zmieniono tą jednostronnie ciągłą na przerywaną. Tak że sukces
    > połowiczny - przyznali że ówczesna organizacja ruchu jest głupia i
    > błędna i... zmienili ją na jeszcze głupszą;)
    >
    > Prawdę mówiąc pogrzebałem trochę i nie mam pojęcia jak to właściwie
    > oznakować żeby miało sens. Rozporządzenie wymaga stawiania kileni na
    > wlocie z rozbiegówki, znak nakazu jazdy na wprost też okazuje się
    > wymagany jak drogi zbiegają się pod kątem mniejszym niż 20 stopni.
    > Usunięcie zębów w sumie wiele nie zmienia, poza tym że tą głupotę mniej

    Zlikwidować ten wjazd :)

    --
    Marcin


  • 103. Data: 2024-04-09 17:47:49
    Temat: Re: Usytuowanie znaków drogowych
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.04.2024 o 14:24, Marcin Debowski pisze:

    >> Prawdę mówiąc pogrzebałem trochę i nie mam pojęcia jak to właściwie
    >> oznakować żeby miało sens. Rozporządzenie wymaga stawiania kileni na
    >> wlocie z rozbiegówki, znak nakazu jazdy na wprost też okazuje się
    >> wymagany jak drogi zbiegają się pod kątem mniejszym niż 20 stopni.
    >> Usunięcie zębów w sumie wiele nie zmienia, poza tym że tą głupotę mniej
    >
    > Zlikwidować ten wjazd :)

    Może na dzien dobry zrezygnować z nakzu jady na wprost na rozbiegówkach
    a juz zwłaszcza pasach przeplatania. U niemców nie ma często nawet kielni.


    --
    Shrek

    Czy wiesz, że "***** ***" czytane od tyłu daje "??? ?????"?
    PS - i konfederację!


  • 104. Data: 2024-04-10 04:32:03
    Temat: Re: Usytuowanie znaków drogowych
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-04-09, Shrek <...@w...pl> wrote:
    > W dniu 09.04.2024 o 14:24, Marcin Debowski pisze:
    >
    >>> Prawdę mówiąc pogrzebałem trochę i nie mam pojęcia jak to właściwie
    >>> oznakować żeby miało sens. Rozporządzenie wymaga stawiania kileni na
    >>> wlocie z rozbiegówki, znak nakazu jazdy na wprost też okazuje się
    >>> wymagany jak drogi zbiegają się pod kątem mniejszym niż 20 stopni.
    >>> Usunięcie zębów w sumie wiele nie zmienia, poza tym że tą głupotę mniej
    >>
    >> Zlikwidować ten wjazd :)
    >
    > Może na dzien dobry zrezygnować z nakzu jady na wprost na rozbiegówkach
    > a juz zwłaszcza pasach przeplatania. U niemców nie ma często nawet kielni.

    Bo zasadniczo i kielnia i ten z drogą podporządkowaną to jest lekka
    redundacja, skoro wiadomo, że pasa nie możesz zmienić ot tak sobie. Tam
    jest niedaleko skrzyżowanie... jest miejsce na rozsądną
    rozbiegówkę/przeplot?

    --
    Marcin


  • 105. Data: 2024-04-10 06:14:55
    Temat: Re: Usytuowanie znaków drogowych
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.04.2024 o 04:32, Marcin Debowski pisze:

    > Bo zasadniczo i kielnia i ten z drogą podporządkowaną to jest lekka
    > redundacja, skoro wiadomo, że pasa nie możesz zmienić ot tak sobie. Tam
    > jest niedaleko skrzyżowanie... jest miejsce na rozsądną
    > rozbiegówkę/przeplot?

    Zarówno kielnia jak i nakaz jazdy na wprost jest wymagana
    rozporządzeniem - i nikt nie pomyślał że ma to swoje konsekwencjie
    -zwaszcza nakaz jazdy na wprost.

    --
    Shrek

    Czy wiesz, że "***** ***" czytane od tyłu daje "??? ?????"?
    PS - i konfederację!


  • 106. Data: 2024-04-10 09:11:53
    Temat: Re: Usytuowanie znaków drogowych
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 10.04.2024 o 06:14, Shrek pisze:
    > W dniu 10.04.2024 o 04:32, Marcin Debowski pisze:
    >
    >> Bo zasadniczo i kielnia i ten z drogą podporządkowaną to jest lekka
    >> redundacja, skoro wiadomo, że pasa nie możesz zmienić ot tak sobie. Tam
    >> jest niedaleko skrzyżowanie... jest miejsce na rozsądną
    >> rozbiegówkę/przeplot?
    >
    > Zarówno kielnia jak i nakaz jazdy na wprost jest wymagana
    > rozporządzeniem - i nikt nie pomyślał że ma to swoje konsekwencjie
    > -zwaszcza nakaz jazdy na wprost.
    >

    Twoje rozedrganie powodowałby też znak ograniczenia prędkości zamiast
    tego C-5?

    Może chodzi Tobie tylko o to, aby wszystko było jednoznacznie
    skodyfikowane, bez możliwości interpretacji? No ale chyba tak się nie da.



    Robert


  • 107. Data: 2024-04-10 12:13:53
    Temat: Re: Usytuowanie znaków drogowych
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 27.03.2024 16:08, nadir wrote:
    > No tak to działa. Nie wszędzie jest miejsce, żeby zrobić oddzielną
    > infrastrukturę dla samochodów, rowerów czy pieszych, więc robi się tak
    > jak na obrazku.

    Takimi obrazkami powinni promować przesiadkę na zielony ład :-D

    https://i.ibb.co/stnDtFp/WP-20240409-15-47-19-Pro.jp
    g

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz


  • 108. Data: 2024-04-10 16:48:15
    Temat: Re: Usytuowanie znaków drogowych
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.04.2024 o 09:11, Robert Wańkowski pisze:

    > Twoje rozedrganie powodowałby też znak ograniczenia prędkości zamiast
    > tego C-5?

    Niespecjalnie, choć wtedy powinien być po obu stronach jezdni.

    > Może chodzi Tobie tylko o to, aby wszystko było jednoznacznie
    > skodyfikowane, bez możliwości interpretacji? No ale chyba tak się nie da.

    Problem właśnie w tym, że ktoś wymyślił żeby dawać nakaz jazdy prosto w
    innym celu niż nakaz jazdy prosto i z tego wynika problem że trochę to
    bez sensu wyszło. Więc żeby to naprawić zinterpretymy że nakaz jazdy na
    wprost nie nakazuje jazdy na wprost:P

    --
    Shrek

    Czy wiesz, że "***** ***" czytane od tyłu daje "??? ?????"?
    PS - i konfederację!


  • 109. Data: 2024-04-10 17:33:28
    Temat: Re: Usytuowanie znaków drogowych
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 10.04.2024 o 16:48, Shrek pisze:
    > W dniu 10.04.2024 o 09:11, Robert Wańkowski pisze:
    >
    >> Twoje rozedrganie powodowałby też znak ograniczenia prędkości zamiast
    >> tego C-5?
    >
    > Niespecjalnie, choć wtedy powinien być po obu stronach jezdni.
    >
    >> Może chodzi Tobie tylko o to, aby wszystko było jednoznacznie
    >> skodyfikowane, bez możliwości interpretacji? No ale chyba tak się nie da.
    >
    > Problem właśnie w tym, że ktoś wymyślił żeby dawać nakaz jazdy prosto w
    > innym celu niż nakaz jazdy prosto i z tego wynika problem że trochę to
    > bez sensu wyszło. Więc żeby to naprawić zinterpretymy że nakaz jazdy na
    > wprost nie nakazuje jazdy na wprost:P
    >

    To może wystarczyłoby zdefiniowanie uniwersalne, które określi
    jednoznacznie gdzie kończy się skrzyżowanie. I to z wątku jednoznacznie
    będzie skrzyżowaniem, a np, zęby wyznaczą jego koniec, lub inne cechy.


    Robert


  • 110. Data: 2024-04-10 18:10:49
    Temat: Re: Usytuowanie znaków drogowych
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.04.2024 o 17:33, Robert Wańkowski pisze:

    >> Problem właśnie w tym, że ktoś wymyślił żeby dawać nakaz jazdy prosto
    >> w innym celu niż nakaz jazdy prosto i z tego wynika problem że trochę
    >> to bez sensu wyszło. Więc żeby to naprawić zinterpretymy że nakaz
    >> jazdy na wprost nie nakazuje jazdy na wprost:P
    >>
    >
    > To może wystarczyłoby zdefiniowanie uniwersalne, które określi
    > jednoznacznie gdzie kończy się skrzyżowanie.

    Być może, ale po pierwsze tego nie zrobiono, po drugie pewnie wybuchnie
    w twarz na innym skrzyżowaniu.


    Rozwiązaniem jest usunięcie niepotrzebnych znaków co nic nie wnoszą a
    robią zamieszanie.

    --
    Shrek

    Czy wiesz, że "***** ***" czytane od tyłu daje "??? ?????"?
    PS - i konfederację!

strony : 1 ... 10 . [ 11 ] . 12


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1