  • 1. Data: 2006-09-12 11:47:39
    Temat: Ustawa o zamówieniach publicznych, nowa regulacja MAj 2006
    Od: "barts" <b...@g...com>

    witam
    mam wielka prosbe do grupowiczów aby pomogli rozwiazac mi mój
    problem, mam zamiar podpisac umowe o swiadczenie uslug
    telekomunikacyjnych i aneks do takiej umowy z jedna z instytucji
    panstwowych tj. Sad Okregowy sprawa polega na tym, ze nie mam
    pojecia czy do zawarcia takiej umowy jestem zobowiazany wystartowac
    w przetargu? miesieczne wydatki zwiazane z juz istniejacymi umowami
    pomiedzy firma reprezentwoana prze ze mnie a owa instytucja
    ksztaltuja sie na poziomie 5 tys zl, mysle , ze po sfinalizowaniu
    aneksów i dodatkowych umów calosc wydatków na uslugi telefoni
    ruchomej nie przekroczy tej kwoty. prosze o jakas rzetelna
    odpowiedz

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-09-12 18:58:07
    Od: "barts" <b...@g...com>

    gdzies udalo mi sie wyczytać, że swiadczenie usług
    telekomunikacyjnych nie jest objętych uchwałą o zamówieniach
    publicznych ? ale nie jestem tego pewien

  • 3. Data: 2006-09-13 12:59:34
    Od: greg <g...@p...edu.pl>

    barts napisał(a):
    > gdzies udalo mi sie wyczytać, że swiadczenie usług
    > telekomunikacyjnych nie jest objętych uchwałą o zamówieniach
    > publicznych ? ale nie jestem tego pewien

    Tak było przed nowelizacją ustawy. Teraz jeśli wartość zamówienia
    przekracza 6000 Euro to ustawę się stosuje.

  • 4. Data: 2006-09-13 13:39:49
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 13 Sep 2006 14:59:34 +0200, greg napisał(a):

    > Tak było przed nowelizacją ustawy. Teraz jeśli wartość zamówienia
    > przekracza 6000 Euro to ustawę się stosuje.

    A jak mierzy się tą wartość zamówienia w przypadku usług
    telekomunikacyjnych? Przecież usługa telekomunikacyjna to nie jest
    świadczenie jednorazowe, ale trwałe - czasem nawet i na parę lat, ale
    rozliczane po prostu w cyklach miesięcznych... Więc jaka będzie wartość
    zamówienia? Tyle ile wynosi opłata za miesiąc, czy za rok, czy...?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 5. Data: 2006-09-18 09:45:29
    Od: AdamS <adam@ciach_ciach.webpark.pl>

    scream wrote:

> [...]
    > rozliczane po prostu w cyklach miesięcznych... Więc jaka będzie wartość
    > zamówienia? Tyle ile wynosi opłata za miesiąc, czy za rok, czy...?

    np wartość usług z poprzedniego roku na podst art. 34 ust. 1 pzp
    --
    Pozdrawiam AdamS