  • 1. Data: 2006-09-12 14:23:32
    Temat: Umowa ratalna odstąpienie.
    Od: "ASKInter" <a...@g...com>

    Witam

    Mam problem umowa ( Lukas ) zawarta w punkcie sprzedaży na zakup towarów (
    części komputerowe), towar do odbioru miał być po dwóch dniach. Wpłacona
    zaliczka 10% wartości towaru, podpisana umowa. Po 5 dniach towaru nie ma do
    odbioru, sprzedawca nie jest w stanie określić daty kiedy będzie.
    Chciałbym zerwać umowę, lecz w umowie są zawarte koszty sporządzenia umowy
    które po odstąpieniu od umowy nie są zwracane.

    Czy jeżeli umowa jest zrywana z powodu nie wywiązania się sprzedawcy, to czy
    te koszty będę ponosił ja czy ta firma.
    Jak walczyć z takim sprzedawcą ??

    Pozdrawiam
    Adam S.

  • 2. Data: 2006-09-15 20:26:27
    Temat: Re: Umowa ratalna odstąpienie.
    Od: "intercomln" <i...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ASKInter" <a...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Czy jeżeli umowa jest zrywana z powodu nie wywiązania się sprzedawcy, to
    > czy te koszty będę ponosił ja czy ta firma.

    Umowa sprzedaży jest umową dwustronnie zobowiązującą i powinno przysługiwać
    prawo odstąpienia obu stronom. Przeczytaj uważnie umowę co się dzieje w
    przypadku niewyiązania się sprzedawcy z zobowiązań.