  • 71. Data: 2007-06-08 23:50:48
    Temat: Re: Ustanawianie wlasnych regulaminow
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 08-06-2007 o 13:44:35 Johnson <j...@n...pl> napisał(a):

    > Jak to rozmawiać z kiś kto nie rozumie co sie do niego pisze? Nie mam
    > czasu i nerwów.

    Moglbym dokladnie to samo napisac.

    Przypomne tok rozmowy (tak, trzeba przeczytac _calosc_ a nie urywki):

    > Moje ostanie zdanie: policjant popełnia przestępstwo
    > gdy nie przeciwdziała popełnieniu przestępstwa. Skoro
    > właściciel mu zgłasza popełnienie przestępstwa z art.
    > 193 kk to ... itd.

    Moze zglaszac co chce, nawet gwalt. Omawiana byla sytuacja, gdy
    przestepstwo nie mialo miejsca.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 72. Data: 2007-06-09 00:01:59
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 08-06-2007 o 21:42:26 Olgierd <n...@o...com>
    napisał(a):

    > Jeśli nie masz woli zawierania takiej umowy, nie powinieneś znajdować się
    > w ściśle określonym miejscu.

    A czy ktos jest w stanie zacytowac jakis artykul mowiacy o tym kiedy
    zawierana jest umowa pomiedzy wlascicielem terenu a "gosciem"? Ponownie, z
    ciekawosci pytam. W przypadku komunikacji miejskiej widzialem zapis "umowa
    zawierana jest w momencie wejscia do pojazdu przewoznika" - i wszystko
    wydalo sie jasne.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 73. Data: 2007-06-09 08:15:18
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 9 czerwca 2007 01:42
    (autor Jasko Bartnik
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <op.ttmms8l3rgp2nr@sempron>):

    > Biznesu to z tego nie bedzie :)

    Ale to już akurat moja sprawa.
    A np. klub dla panów? Może mamy takie hobby, że chcemy sobie parę minut
    odpocząć bez bab? Gupie to, że nie wolno.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: s...@s...net.pl, d...@s...net.pl
    h...@l...pl, z...@w...pl, t...@l...pl, e...@e...edu.pl

  • 74. Data: 2007-06-09 08:34:17
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 09-06-2007 o 10:15:18 Wrak Tristana <n...@s...pl> napisał(a):

    > Ale to już akurat moja sprawa.
    > A np. klub dla panów? Może mamy takie hobby, że chcemy sobie parę minut
    > odpocząć bez bab? Gupie to, że nie wolno.

    Bylo cos o tym kiedys. O klubie tylko dla pań. Jesli dobrze pamietam to
    rozwiazaniem bylo wlasnie stworzenie zamknietego klubu.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 75. Data: 2007-06-09 11:19:00
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jasko Bartnik pisze:

    > Omawiana byla sytuacja, gdy przestepstwo nie mialo miejsca.

    To tylko twoje zdanie sprzeczne z rzeczywistością. Było przestępstwo
    skro ktoś mimo prośby właściciela terenu nie chciał go opuścić.
    I skoro policjanci ocenili to tak samo, znaczny że "schodzą na psy" i są
    niedouczeni ...

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 76. Data: 2007-06-09 11:57:02
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Henry (k) pisze:

    > Umowa zawierana bez woli jednej ze stron?

    A nie słyszałeś o wyrażeniu woli "nogami"? Wchodzisz i zawierasz umowę,
    jak w tramwaju.

    > Może jeszcze powiesz że złodziej zakradający się do domu też
    > zawiera umowę z właścicielem?

    Nie powiem.

    > Nazwę ją ofertą.

    Ale wchodząc ją przyjmujesz i już mamy umowę.

    > Właśnie - droga wolna - czyli wchodzę na teren centrum handlowego i robię
    > zdjęcia, bo skoro nie zgadzam się na tę umowę to nie muszę się przejmować
    > regulaminem.

    Zgadzasz się na umowę, wchodząc.

    > Prawo nakazuje też respektować wolność człowieka - art 31 Konstytucji.

    A czemu twoja wolność jest lepsza od wolności i własności właściciela
    centrum handlowego?

  • 77. Data: 2007-06-09 11:58:21
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Piotr Kubiak pisze:

    > a co jak fotograf robi zdjęcia przez płot?

    A jak robi zdjęcia z kosmosu? Czy wymyślenie głupich pytań coś zmienia?

  • 78. Data: 2007-06-09 12:00:24
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Piotr Kubiak pisze:

    > OIDP ta gałązka zaczęła się od tego, jak to wolno Policję wezwać bo ktoś
    > się nie stosuje do zakazu fotografowania.

    Zakazie fotografowania wewnątrz centrum, bo tego dotyczą regulaminy.

    > Już się nie upieram, posta napisałem zanim przeczytałem Twojego w którym
    > wskazałeś KW.

    To czytaj kodeks karny, zamiast kodeksu wykroczeń.
    Mowa tam miedzy innymi o lokalu.

  • 79. Data: 2007-06-09 12:04:33
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Henry (k) pisze:

    > Tak - w granicach określonych przez ustawy - a nie przez siebie.
    > Więc właściciel centrum handlowego może ustalić godziny otwarcia,
    > zakaz wchodzenia osobom pijanym lub palącym papierosy itp. rzeczy
    > w regulaminie, ale nie może zakazać fotografowania ponieważ żadna
    > ustawa nie daje mu prawa do takiego ograniczania wolności innych
    > ludzi. Cieszę się że się ze mną zgadzasz.

    To znaczy że mogę do ciebie do domu wjść i fotografow3awać, bo nie
    możesz mi tego zakazać " ... ponieważ żadna ustawa nie daje mu prawa do
    takiego ograniczania wolności innych ludzi "

    Rzuć swój adres, jak będę w okolicach to się zgłoszę z aparatem.

  • 80. Data: 2007-06-09 14:06:04
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Piotr Dembiński pisze:

    > Ale zdjęcia z kosmosu już nam robią.