  • 191. Data: 2007-06-14 09:44:16
    Temat: Re: Ustanawianie wlasnych regulaminow
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olgierd wrote:

    > A co tam widzisz?

    To, co jest napisane.

    A nie to, czego tam nie ma.

  • 192. Data: 2007-06-14 09:44:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olgierd wrote:

    > Typowy tekst trolla. Jesteś jak Płaszczyca.

    Typowa odpowiedź ignoranta, który chce ukryć swoją ignorancję pod
    obrzucaniem błotem.

  • 193. Data: 2007-06-14 12:11:02
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Thu, 14 Jun 2007 11:44:16 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > To, co jest napisane.
    >
    > A nie to, czego tam nie ma.

    No właśnie, a tam nic nie ma o tym, że osoba prywatna działa na podstawie
    konstytucji.
    Twoje rozważania nadałyby się do sprawy w sądzie, gdzie - w sporze między
    dwiema osobami - można powoływać się na normy tego rodzaju, które
    powinien zastosować sąd.
    Ja i Ty akurat nie musimy oglądać się na konstytucję.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl/wpis,prosze;nie;fotografowac

  • 194. Data: 2007-06-14 12:11:25
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Thu, 14 Jun 2007 11:44:56 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Typowa odpowiedź ignoranta, który chce ukryć swoją ignorancję pod
    > obrzucaniem błotem.

    LOL, tak, to ja ;-0

  • 195. Data: 2007-06-14 13:07:20
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Andrzej Lawa wrote:

    > (1) godziny otwarcia mają swoje uzasadnienie i umocowanie prawne

    Cytat poproszę.

    > (2) przekreślony aparacik nie jest znakiem zdefiniowanym w żadnym
    > oficjalnym rozporządzeniu i może znaczyć wszystko

    No tak, jeżeli nie rozumiesz co znaczy przekreślony aparacik to naprawdę
    nie mamy o czym dyskutować. Jak rozumiem żebyś wiedział co oznaczają
    takie śmieszne znaczki 1, 0, 8 i myślnik również potrzebujesz
    oficjalnego rozporządzenia?

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 196. Data: 2007-06-14 13:21:40
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Thu, 14 Jun 2007 15:07:20 +0200, Piotr Kubiak napisał(a):

    > Cytat poproszę.

    Chyba chodziło o podstawę prawną? Art. XII ust. 1 ustawy - przepisy
    wprowadzające kodeks pracy. Z sankcją w ust. 2.

  • 197. Data: 2007-06-14 13:53:09
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Olgierd wrote:

    > Chyba chodziło o podstawę prawną? Art. XII ust. 1 ustawy - przepisy
    > wprowadzające kodeks pracy. Z sankcją w ust. 2.

    Nie podpowiadaj :) ATSD to nie wiedziałem, że jak mam sklep to państwo
    mi jeszcze chce nakazywać, kiedy go mam otwierać.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 198. Data: 2007-06-14 13:59:58
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Thu, 14 Jun 2007 15:53:09 +0200, Piotr Kubiak napisał(a):

    > Nie podpowiadaj ATSD to nie wiedziałem, że jak mam sklep to państwo mi
    > jeszcze chce nakazywać, kiedy go mam otwierać.

    To jest jeden z dziwniejszych przepisów w naszym porządku prawnym. I
    orzecznictwo do niego też jest ciekawe.

  • 199. Data: 2007-06-14 14:04:44
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Olgierd wrote:

    > To jest jeden z dziwniejszych przepisów w naszym porządku prawnym. I
    > orzecznictwo do niego też jest ciekawe.

    Tak sobie właśnie kombinuję... Załóżmy że prowadzę (sam, jako
    jednoosobowa DG) sklep, i chcę go zamknąć na dwa tygodnie i pojechać na
    wakacje. Nie mogę?

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 200. Data: 2007-06-14 14:09:46
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 14 Jun 2007 15:53:09 +0200, Piotr Kubiak napisał(a):

    > Nie podpowiadaj :) ATSD to nie wiedziałem, że jak mam sklep to państwo
    > mi jeszcze chce nakazywać, kiedy go mam otwierać.

    Googlałem dwie godzinki temu za tym i też to znalazłem (swoją drogą
    pierwszy raz usłyszałem o tej ustawie) - z mnóstwem informacji o
    uchyleniach takich uchwał rad gminy jako niezgodnych z konstytucją
    i nieuzasadnionych (czy jakos tak).

    Na szczęście Unia Europejska nie ma chęci tego regulować odgórnie ;-)

    BTW - prowadząc sklep musisz się liczyć z tym że państwo będzie Ci patrzeć
    na ręce i bardzo słusznie zresztą - po to jest UOKiK i IH.

    Pozdrawiam,
    Henry