  • 1. Data: 2007-06-04 21:39:31
    Temat: Pytanie z prawa pracy.
    Od: "Adam" <a...@w...pl>

    Witam.
    Mam pytanie. W zwiazku z niewlasciwa polityka wlasciciela biura
    turystycznego wobec moich firm w dniu 01 czerwca zlozylem pismo rozwiazujace
    moja umowe o prace w trybie porozumienia stron z dniem 31 maja.Pismo
    datowane dnia 30 maja.
    Czy w tym przypadku wlasciciel biura moze wystawic mi zwolnienie
    dyscyplinarne czy wystawic swiadectwo pracy z zapisem o jej porzuceniu?
    Z gory dziekuje za odpowiedzi.
    P.S.
    W dniu 01 czerwca podjalem prace w innym biurze.

  • 2. Data: 2007-06-04 21:43:28
    Temat: Re: Pytanie z prawa pracy.
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Adam pisze:

    > W zwiazku z niewlasciwa polityka wlasciciela biura
    > turystycznego wobec moich firm

    ?????? Łeee ???

> [...]
    > Czy w tym przypadku wlasciciel biura moze wystawic mi zwolnienie
    > dyscyplinarne czy wystawic swiadectwo pracy z zapisem o jej porzuceniu?

    Tak. Porozumienia stron nie można narzucić jednostronnie.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 3. Data: 2007-06-05 07:44:43
    Od: "Angie" <j...@o...eu>

    Użytkownik "Adam" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    >zlozylem pismo rozwiazujace moja umowe o prace w trybie porozumienia stron

    Kolego, a ty rozumiesz pojecie "porozumienie stron". Mowiac kolokwialnie,
    porozumiales sie z pracodawca w sprawie owego zwolnienia?:)

    Angie

  • 4. Data: 2007-06-05 09:45:56
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f42134$nq$1@nemesis.news.tpi.pl Adam <a...@w...pl>
    pisze:

> [...]
    > Czy w tym przypadku wlasciciel biura moze wystawic mi zwolnienie
    > dyscyplinarne czy wystawic swiadectwo pracy z zapisem o jej porzuceniu?
    Raczej tak. Wygląda, że ciężko naruszyłeś podstawowe obowiązki pracownicze
    (mówiąc obiegowo - porzuciłeś pracę).

    --
    Jotte