  • 61. Data: 2007-06-08 19:42:26
    Temat: Re: Ustanawianie wlasnych regulaminow
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Fri, 08 Jun 2007 17:57:05 +0200, Henry (k) napisał(a):

    > Umowa zawierana bez woli jednej ze stron? Nie widziałem czegoś takiego
    > jeszcze.

    Jeśli nie masz woli zawierania takiej umowy, nie powinieneś znajdować się
    w ściśle określonym miejscu.
    Wstaw sobie w odpowiednie miejsce słowo "teatr" i też się upieraj. Co Ci
    wyjdzie? ;-)

    > Może jeszcze powiesz że złodziej zakradający się do domu też zawiera
    > umowę z właścicielem?

    To się nazywa opodatkowanie ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl || http://olgierd.wordpress.com

  • 62. Data: 2007-06-08 20:43:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    kam wrote:

    > tak? czyli możesz wchodzić gdzie chcesz i jak chcesz?
    > zdajesz sobie sprawę że na żądanie właściciela musiałbyś ten sad opuścić?

    Jak ogrodzony...

  • 63. Data: 2007-06-08 20:43:42
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    kam wrote:

    > nic

    No, czyli nie da się zakazać fotografować. Można co najwyżej delikwenta
    wyprosić, jeżeli jest na prywatnym, ogrodzonym terenie.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 64. Data: 2007-06-08 20:47:08
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    kam wrote:

    > jest jeszcze kodeks wykroczeń
    >
    > KG

    Mniej bajtów by przez sieć przepłynęło gdybyś od razu wskazał który
    artykuł masz na myśli :) Bo ja coś nie mogę znaleźć.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 65. Data: 2007-06-08 20:48:08
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Piotr Kubiak napisał(a):
    > No, czyli nie da się zakazać fotografować.

    a ktoś twierdził że da się?

    > Można co najwyżej delikwenta
    > wyprosić, jeżeli jest na prywatnym, ogrodzonym terenie.

    o właśnie, szczególnie gdy zachowuje się wbrew woli dysponenta terenu
    ale dlaczego upierasz się przy ogrodzeniu?

    KG

  • 66. Data: 2007-06-08 20:48:51
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Piotr Kubiak napisał(a):
    > Mniej bajtów by przez sieć przepłynęło gdybyś od razu wskazał który
    > artykuł masz na myśli :) Bo ja coś nie mogę znaleźć.

    myślisz że pamiętam?
    OIDP gdzieś pod koniec, przed psem w lesie

    KG

  • 67. Data: 2007-06-08 20:50:25
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Fri, 08 Jun 2007 22:48:51 +0200, kam napisał(a):

    > OIDP gdzieś pod koniec, przed psem w lesie

    LOL, akurat w kw wszystko jest przed psem w lesie ;-)
    Ale tekst dobry!

  • 68. Data: 2007-06-08 21:23:30
    Od: "Szerr" <s...@g...pl>

    kam <x#k...@w...pl#x> napisał(a):

    > OIDP gdzieś pod koniec, przed psem w lesie

    157? Gdzie tam masz coś o sadach?

    Sz.

  • 69. Data: 2007-06-08 22:16:14
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    kam wrote:

    > a ktoś twierdził że da się?

    OIDP ta gałązka zaczęła się od tego, jak to wolno Policję wezwać bo ktoś
    się nie stosuje do zakazu fotografowania. Wychodzi na to, że
    fotografowanie nie ma tu nic do rzeczy, jak właściciel sobie nie życzy
    delikwenta, to wyprasza (również przy pomocy Policji). Przy czym z tego
    co widzę, to dotyczy to tylko (aż?) lasu, pola, ogrodu, pastwiska, łąki
    lub grobli, oraz domu, mieszkania, lokalu, pomieszczenia albo
    ogrodzonego terenu. No chyba że jakaś inna ustawa wymienia kolejne
    miejsca :)

    > o właśnie, szczególnie gdy zachowuje się wbrew woli dysponenta terenu
    > ale dlaczego upierasz się przy ogrodzeniu?

    Już się nie upieram, posta napisałem zanim przeczytałem Twojego w którym
    wskazałeś KW.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 70. Data: 2007-06-08 23:42:34
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 08-06-2007 o 16:40:35 Wrak Tristana <n...@s...pl> napisał(a):

    > No i bosko. To ja przydzielam karty na wejściu :D i dwuręcznym nie daję.

    Biznesu to z tego nie bedzie :)

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.