  • 1. Data: 2006-06-04 18:27:45
    Temat: Re: Uprawomocnienie wyroku
    Od: stern <s...@0...pl>

    haste napisał(a):
    > Witam...
    >
    > Stwierdzenie "wyrok uprawomocni sie za 14 dni" dotyczy 14 dni roboczych,
    > czy 14 dni wlacznie z weekendami i swietami...?

    roboczych

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 2. Data: 2006-06-04 18:28:29
    Temat: Uprawomocnienie wyroku
    Od: haste <haste@nospa..irc.pl>

    Witam...

  • 3. Data: 2006-06-04 18:50:19
    Od: haste <haste@nospa..irc.pl>

    haste napisał(a):
    > Witam...

    A zeby nie zkladac nowego watku jeszcze jedno pytanie...
    Jaki interes ma adwokat w tym, iz prosi (blisko zadania) swojego klienta
    o podpisanie pisma o "Niewnoszeniu apelacji" - klient moze wniesc
    apelacje (wyrok jest na korzysc tego klienta jednak moze byc jeszcze
    lepszy) jednak nie chce sie juz tluc po sadach i dlatego chce pozostac
    wyrok w "pierwotnej formie". Adwokat oczywiscie doradza wniesienie w/w.

  • 4. Data: 2006-06-04 18:51:02
    Od: haste <haste@nospa..irc.pl>

    stern napisał(a):

    > roboczych

    Dziekuje....

  • 5. Data: 2006-06-04 19:36:21
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>

    On 2006-06-04 20:27, stern wrote:

    > roboczych

    Wszystkich dni, nie tylko roboczych, chyba, że ostatni dzień terminu
    wypada na dzień ustawowo wolny od pracy.

    Podstawa prawna:
    art. 123 kodeksu postępowania karnego,
    art. 111 kodeksu cywilnego w związku z art. 165 kodeksu postępowania
    cywilnego

    --
    Przemysław Płaskowicki
    It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession

  • 6. Data: 2006-06-04 19:37:50
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>

    On 2006-06-04 20:50, haste wrote:

> [...]
    > lepszy) jednak nie chce sie juz tluc po sadach i dlatego chce pozostac
    > wyrok w "pierwotnej formie". Adwokat oczywiscie doradza wniesienie w/w.

    Żeby mieć podkładkę, jak klient się rozmyśli i potem będzie próbował
    wmawiać adwokatowi i/lub sądowi, że jednak chciał wnieść apelację.

    --
    Przemysław Płaskowicki
    Love: A temporary insanity curable by marriage or by the removal of the

  • 7. Data: 2006-06-04 20:00:50
    Od: stern <s...@0...pl>

    haste napisał(a):

    > Dziekuje....

    cholercia, ale plama,
    oczywiście wszystkich dni (tzn. kalendarzowych),
    za długo nie spałem i mnie zmyliło co znacza "robocze",
    przepraszam

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 8. Data: 2006-06-04 20:21:19
    Od: Andrzej Lawa <alawa@temporary_unavailable.none>

    haste wrote:

    > A czy ma jakias podstawe prawna zeby wrecz ZARZĄDAC podpisania takiego
    > dokumentu?

    Co takiego zrobić? Nie znam tego wyróżnionego słowa...

  • 9. Data: 2006-06-04 20:21:32
    Od: haste <haste@nospa..irc.pl>

    Przemysław Płaskowicki napisał(a):

> [...]
    > wmawiać adwokatowi i/lub sądowi, że jednak chciał wnieść apelację.

    A czy ma jakias podstawe prawna zeby wrecz ZARZĄDAC podpisania takiego
    Nawet jesli apelacja ma wysokie - w.g adwokata, prawdopodobienstwo
    wygrania?

  • 10. Data: 2006-06-04 20:28:00
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>

    On 2006-06-04 22:21, haste wrote:

    > A czy ma jakias podstawe prawna zeby wrecz ZARZĄDAC podpisania takiego
    > dokumentu?
    > Nawet jesli apelacja ma wysokie - w.g adwokata, prawdopodobienstwo
    > wygrania?

    Ja nie znam takiego przepisu. Cóż szkodzi zapytać o to adwokata, może
    mają jakieś wewnętrzne przepisy korporacyjne.