  • 1. Data: 2006-06-04 16:17:45
    Temat: kolejny debil Sławomir Masojć, policja Legnica
    Od: rambo <b...@i...pl>

    Kiedy ci debile w mundurkach przestana narazac obywateli swoimi
    wariackimi "poscigami".

    Pościg za pijanym kierowcą

    04.06.2006

    Ponad 2,5 promila alkoholu w wydychanym powietrzu miał 27-letni kierowca
    alfa romeo, który uciekając przed policją z prędkością 160 kilometrów na
    godzinę, spowodował kolizję na przejeździe kolejowym.

    Jak poinformował Sławomir Masojć, rzecznik prasowy legnickiej policji,
    pijany kierowca oraz jego pasażer zawdzięczają życie ścigającym ich
    funkcjonariuszom. - Gdy samochód uciekających mężczyzn wpadł do rowu i
    zajął się ogniem, policjanci ugasili go i wydostali mężczyzn z pojazdu -
    wyjaśnił Masojć.

    Do zdarzenia doszło w sobotę późnym wieczorem w Chojnowie, w powiecie
    legnickim. Gdy alfa romeo nie zatrzymał się do kontroli, funkcjonariusze
    podjęli za nim pościg. Kierowca, jadąc z ogromną prędkością, wyjechał z
    miasta na drogę krajową nr 94. Do pościgu za nim włączono drugi radiowóz.

    W pobliżu miejscowości Osetnica alfa romeo wypadł na przejeździe
    kolejowym z drogi i wylądował w rowie. Pojazd zapalił się. Kierowca i
    pasażer trafili do izby wytrzeźwień. Kierowcą okazał się 27-letni
    mieszkaniec okolic Chojnowa.

    (PAP)

  • 2. Data: 2006-06-04 19:26:10
    Od: Krystyna z GazoWni <0...@w...pl>

    Użytkownik rambo napisał:
> [...]
    > kolejowym z drogi i wylądował w rowie. Pojazd zapalił się. Kierowca i
    > pasażer trafili do izby wytrzeźwień. Kierowcą okazał się 27-letni

    Nie debil, a facet o specyficznym poczuciu humoru.
    Tak szczerze - mogli nie gasić. Znowu pochleją, wsiąda i wreszcie kogoś
    utłuką.

  • 3. Data: 2006-06-04 19:36:53
    Od: rambo <b...@i...pl>

    Krystyna z GazoWni wrote:

    > Nie debil, a facet o specyficznym poczuciu humoru.
    > Tak szczerze - mogli nie gasić. Znowu pochleją, wsiąda i wreszcie kogoś
    > utłuką.

    Debil w mundurku jest niebzepieczniejszy od pijanego kierowcy. Debilizm
    pijanego kierowcy nie jest wytlumczaeniem debilizmu mundurkowego.

  • 4. Data: 2006-06-05 07:04:44
    Od: Paweł Ubysz <p...@W...pl>

    Użytkownik "rambo" <b...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Debil w mundurku jest niebzepieczniejszy od pijanego kierowcy. Debilizm
    > pijanego kierowcy nie jest wytlumczaeniem debilizmu mundurkowego.

    Znaczy - nie gonić??
    Bo jak pijany debil jedzie 160 to on nie jest niebezpieczny??
    A jak trzeźwy mundurowy go goni to już jest niebezpieczny?

    Rozwijając temat - jak ktoś na sklep z bronią napadnie to też nie gonić? Bo
    kogoś przypadkiem ustrzelić można?

    A jak ktoś kogos zabije to juz można? Czy dalej nie , bo przecież pościg
    jest niebezpieczny dla otoczenia?

    Podaj proszę ( jeżeli potrafisz ) granice po przekroczeniu której wg Ciebie
    mozna już prowadzić pościg.

  • 5. Data: 2006-06-05 11:19:00
    Od: "cyc" <b...@b...pl>

    Użytkownik "Paweł Ubysz" <p...@W...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jest niebezpieczny dla otoczenia?
    >
    > Podaj proszę ( jeżeli potrafisz ) granice po przekroczeniu której wg

    Nie widzisz , ze to lysy w glanach az po uszy poj...b ?

    cyc

  • 6. Data: 2006-06-05 15:25:01
    Od: "ZauraK" <...@...x>

    Pewnego razu cyc nabazgrał(a):

    > Nie widzisz , ze to lysy w glanach az po uszy poj...b ?

    I jeszcze pewnie się obawia, że jego też zaczną ganiać...

    ZauraK

  • 7. Data: 2006-06-07 23:21:54
    Od: umberto <s...@w...pl>

    Paweł Ubysz wrote:

    > Użytkownik "rambo" <b...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Znaczy - nie gonić??

    znaczy gonic, uzywajac NAJPERW MOZGU!!!

    > Bo jak pijany debil jedzie 160 to on nie jest niebezpieczny??

    zacznij od tego ze sama "kontrola" byla nielegalna, wiec i nastepujacy
    poscig rowniez.

    Do tego dzielni milicjanci polwali na czerwone alfa romeo.
    Czy w momencie podjecia decyzji o debilnym poscigu mieli z gory
    mozliwosc ustalenia sprawcy BEZ poscigu? (tablice, np.)

    Dziekuje za uwage...

    > A jak trzeźwy mundurowy go goni to już jest niebezpieczny?

    debil w mundurku jest duzo niebezpieczniejszy dla postronnych obywateli.

    Debil bez mundurka wie gdzie skreca w nocy w nieoswietlona ulice, debil
    w mundurku nie wie.

    > Rozwijając temat - jak ktoś na sklep z bronią napadnie to też nie gonić?
    > Bo kogoś przypadkiem ustrzelić można?

    Gonic, czy narazac postonnych obywateli?

    Jezeli samo "gonic", to nie, "narazac zycie obywateli", to tak. Czy
    wartosc skradzonego DOMNIEMANEGO przedmiotu jest wieksza od zycia
    postonnego obywatela?

    > A jak ktoś kogos zabije to juz można?

    Wszystko zalezy od

    1)wiedzy
    2)ryzyka

    Zaden przedmiot nie jest wart pozbawienia zycia obywatela. Zreszta w
    przypadku oscigow o "odzyskanie" auta z zalozenia ma dojsc do demolki,
    wiec nie ma nawet mozy od odzyskaniu.

    > Czy dalej nie , bo przecież pościg
    > jest niebezpieczny dla otoczenia?

    Wszystko zalezy od okolicznosci.

    Samo niezatrzymanie do NIELEGALNEJ kontroli nie jest podstawa do
    narazania nas na smierc. Debilom kyminalistom za to nie placimy. Debiom
    w mundurkach, tak.

    > Podaj proszę ( jeżeli potrafisz ) granice po przekroczeniu której wg
    > Ciebie mozna już prowadzić pościg.

    Wrzuc w googlarke "vehicular pursuit code".

    http://www.google.com/search?q=vehicular+pursuit+cod
    e&btnG=Search&hl=en&lr=

    Za taka szarze nie jeden debil polecieli by z pracy.

    Jedynym wytlumaczeniem jest, ze w Polsce do pracy w milicji przyjmuje
    sie dno spoleczne.

  • 8. Data: 2006-06-08 22:02:04
    Od: "Zbyszek ZiPi" <zipast(Wytnij)@gazeta.pl>

> [...]
    > Samo niezatrzymanie do NIELEGALNEJ kontroli nie jest podstawa do narazania
    > nas na smierc. Debilom kyminalistom za to nie placimy. Debiom w

    Ty już naprawdę Umberto czy jak Ci tam na imię straciłeś orientację, na
    jakim żyjesz świecie i w kraju. Twoja nienawiść zakryła ci oczy. Wytłumacz
    mi,jakim sposobem nakrecono takie wspaniałe filmy dokumentalne pokazywane w
    Reality TV o poscigach przeprowadzanych przez rozumnych i myślących
    policjantów w USA. To dopiero jest horror jak cała zgraja kilkunastu
    radiowozów pędzi po autostradzie w pogoni za biednym złodziejem samochodu,
    nad nimi leci helikopter policyjny, potrącają inne samochody, spychają do
    rowów i to jest OK.Kilka dni temu pokazywali w TV, jak to w tym wolnym kraju
    policjanci prowadzili pościg za motocyklistą, który uciekając zderzył się z
    innym samochodem i motocyklista wylądował na jezdni. A wspaniali amerykańscy
    policjanci udzielili mu pierwszej pomocy. Więc już Umberto daj se na luz i
    nie błaźnij się.
    ZiPi.

  • 9. Data: 2006-06-08 22:37:30
    Od: " jb" <j...@W...gazeta.pl>

    > zacznij od tego ze sama "kontrola" byla nielegalna, wiec i nastepujacy
    > poscig rowniez.

    Podaj podstawę prawną nielegalności kontroli.

    > Do tego dzielni milicjanci polwali na czerwone alfa romeo.
    > Czy w momencie podjecia decyzji o debilnym poscigu mieli z gory
    > mozliwosc ustalenia sprawcy BEZ poscigu? (tablice, np.)

    Mieli mozliwość. I co z tego?
    Tu nie chodziło o ustalenie, ale o powstrzymanie i apobiegnięcie..
    Jeśli jakiś debil zaczyna strzelać na ulicy do ludzi, to policjanci mają
    spokojnie poczekać, aż skończy się mu aminicja, a potem go zidentyfiować,
    ująći postawić zarzuty kilku zabójstw? Czy od razu rozwalić pojeba?
    Też się zgadzam, że nie musieli gasić...

  • 10. Data: 2006-06-09 10:38:01
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > motocyklista wylądował na jezdni. A wspaniali amerykańscy policjanci
    > udzielili mu pierwszej pomocy. Więc już Umberto daj se na luz i nie

    ale to jest na autorstradzie i jest kilka warunkow jakie musza spelnic
    by moc scigac przestepce.

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".