  • 1. Data: 2006-06-04 16:35:08
    Temat: Wyjazd do Niemiec, paszport
    Od: Piotr <p...@m...de>

    witam,
    czy w okresie mistrzostw swiata, aby wjechac do Niemiec potzrby jest
    paszport? czy wystarczy sam dowod osobisty? taka wersje slyszalem, i
    przekopalem internet i nie znlazlem takiego czegos,
    slyszal ktos cos takiego?

  • 2. Data: 2006-06-04 16:48:27
    Temat: Re: Wyjazd do Niemiec, paszport
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Piotr napisał:
    > czy w okresie mistrzostw swiata, aby wjechac do Niemiec potzrby jest
    > paszport? czy wystarczy sam dowod osobisty?

    Poza okresem mistrzostw świata wystarczy. Czy w okresie MŚ też, nie
    wiem, musiałbym sprawdzić ;)

    -------------------+
    -------------------+

  • 3. Data: 2006-06-04 16:55:13
    Od: Piotr <p...@m...de>

    Paweł Sakowski wrote:

    > Poza okresem mistrzostw świata wystarczy. Czy w okresie MŚ też, nie
    > wiem, musiałbym sprawdzić ;)

    Moze poradzisz mi gdzie to można sprawdzić??

  • 4. Data: 2006-06-04 18:22:05
    Od: "Padre" <s...@e...wroc.pl>

    Użytkownik "Piotr" <p...@m...de> napisał ...

> [...]
    > paszport? czy wystarczy sam dowod osobisty? taka wersje slyszalem, i
    > przekopalem internet i nie znlazlem takiego czegos,

    Jak na zainteresowanego piłką to słabo kopiesz ;-)
    Po wpisaniu w google np. "na mistrzostwa dowód osobisty"
    drugi link od góry:
    http://www.breslau.diplo.de/pl/Startseite.html

    Sławomir Pacha

  • 5. Data: 2006-06-04 18:26:24
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h.redhunter@[BEZ TEGO)poczta.fm>

    Użytkownik "Piotr" <p...@m...de> napisał w wiadomości

    > Moze poradzisz mi gdzie to można sprawdzić??

    http://www.msz.gov.pl/Informacje,konsularne,1793.htm

    HaNkA

  • 6. Data: 2006-06-05 13:06:26
    Od: Piotr <p...@m...de>

    Padre wrote:

    > Jak na zainteresowanego piłką to słabo kopiesz ;-)
    > Po wpisaniu w google np. "na mistrzostwa dowód osobisty"
    > drugi link od góry:
    > http://www.breslau.diplo.de/pl/Startseite.html

    Bardzo uprzejmie dziękuję.
    Zapewniam cie że mój wyjazd do Niemiec nie ma żadnego związku z
    mistrzostwami, więc dlatego tak "słabo kopie".-:)

  • 7. Data: 2006-06-05 13:07:02
    Od: Piotr <p...@m...de>

    HaNkA ReDhUnTeR wrote:

    > http://www.msz.gov.pl/Informacje,konsularne,1793.htm
    >
    > HaNkA
    Wielkie dzięki

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 8. Data: 2006-06-12 15:24:11
    Od: "Padre" <s...@e...wroc.pl>

    > Bardzo uprzejmie dziękuję.
    > Zapewniam cie że mój wyjazd do Niemiec nie ma żadnego związku z
    > mistrzostwami, więc dlatego tak "słabo kopie".-:)

    OK, ja zapewniam Cię, że moja aluzja do mistrzostw nie miała
    związku z Twoim kopaniem piłki ;-)

    Sławomir Pacha